Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fødte for bare noen dager siden. Epidural og sugekopp. Har ikke hatt kontroll på noe der nede siden. Har rett og slett bæsja på meg. Og når jeg bæsjer på do, så kommer bare alt ut med en gang. Ingen kontroll.

De sjekka med ultralyd på sykehuset og fant ingen rift. Dette kom nok til å gå over, sa de. 

Jeg stoler så klart på det legene sier. Og tenker å kontakte fysioterapeut. Men lurer på om noen her inne har opplevd det samme? Hvor lenge gikk du med det? 

Anonymkode: ca36d...a65

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha skrivefeil i tittelen... 😆 

TS

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ha fått en skade i/på lukkemuskelen som ikke vises gjennom synlig(e) rift(er) 

Anonymkode: 12921...c95

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan gå seg til (jeg følte meg som et stort hull de første dagene), men en viss kontroll bør du begynne å få i løpet av få dager nå. Hvis ikke ville jeg kontaktet sykehuset (de har fortsatt ansvar for deg). 

Anonymkode: a81c8...cd2

AnonymBruker
Skrevet

Med min første fikk jeg både epidural og ble tatt med sugekopp. Hadde samme opplevelse som deg. Men det kommer seg, gi det litt tid. For meg tok det uker, men det ble bra ☺️

Anonymkode: 1e54e...9aa

Skrevet

Jeg har heller ikke kontroll over anis. Det er ganske vanskelig, gitt. 😆😂

Anis.jpg

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde heller ingen kontroll etter at ungen ble tatt med sugekopp, gikk på do hver halvtime sånn at jeg skulle slippe å bæsje meg ut. Hadde tenkt å ta det opp på 6ukers kontrollen min etter fødsel men da var det ikke noe problem lengre. Kroppen trenger litt tid på å komme seg

Anonymkode: eb152...409

AnonymBruker
Skrevet

Ok, håper det går over av seg selv her også. Fint å høre at det er blitt sånn for andre :)

haha ikke lett å ha kontroll over hverken anus eller anis 😄

TS 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...