AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #1 Del Skrevet 30. april 2023 Hei. Jeg lurer på hvilke produkter fra ZO skin du bare må ha. Jeg selv har prøvd bare retinolkremen. fortell gjerne også hvilke type hud du har. 😄 Anonymkode: 4b87b...b97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #2 Del Skrevet 1. mai 2023 Er du fornøyd med retinol-serumet? Vurderer å kjøpe den. Hørt mye bra om peel polishen! Anonymkode: a81e7...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 1. mai 2023 #3 Del Skrevet 1. mai 2023 Jeg har bare prøvd peel polishen og den er helt magisk🥰 Har aldri hatt så myk og fin hud etter en peeling før. Brukte Dr. Brandt sin i svar tube før, og trodde den var best av de beste. Det er den ikke😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #4 Del Skrevet 2. mai 2023 Maddy25 skrev (På 1.5.2023 den 9.11): Jeg har bare prøvd peel polishen og den er helt magisk🥰 Har aldri hatt så myk og fin hud etter en peeling før. Brukte Dr. Brandt sin i svar tube før, og trodde den var best av de beste. Det er den ikke😊 Nå må jeg hverfall kjøpe den. Hvor ofte bruker du den? Er det en skrubb eller en kjemisk peel som du kan ha på over natten? Anonymkode: a81e7...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #5 Del Skrevet 2. mai 2023 Hele min hudpleie serie er fra Zo skin helth Jeg bruker exfoliating polish, gentle clense, sulfurmasken, sammen med daily defence, daily sheer solkrem, sammen med growth factor eye serumet. På kvelden bruker jeg Wrinkle + Texture repair som er retinol. I tillegg har jeg complexion renewal pads som jeg bruker når jeg har behov for det for eksempel på kviser.. Så har jeg i en kort periode nå også brukt enzymed peel sammen med exfoliation accellarator og vitamin c kremen og ser stor hudforbedring. Jeg har problemfri hud etter at jeg gikk over til Zo produkter, jeg er 50 + og i følge venner, bekjente, fremmede, hudpleier osv har jeg en ung og frisk hud og får ofte høre jeg ser us om om jeg er i slutten av 30 årene.. Anonymkode: a9f19...c69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #6 Del Skrevet 2. mai 2023 jeg tar også great lakers kosher collagen hydrolystate og D-ribose i kaffien morgen og kveld Anonymkode: a9f19...c69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 2. mai 2023 #7 Del Skrevet 2. mai 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Nå må jeg hverfall kjøpe den. Hvor ofte bruker du den? Er det en skrubb eller en kjemisk peel som du kan ha på over natten? Anonymkode: a81e7...138 Bruker den 1 gang i uken. Det er ikke en kjemisk peeling. Du påfører på fuktig hud og maserer veldig forsiktig. Den kan være litt tidkrevende å skylle av, men jeg pleier å ta den rett før jeg dusjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #8 Del Skrevet 2. mai 2023 Maddy25 skrev (4 timer siden): Bruker den 1 gang i uken. Det er ikke en kjemisk peeling. Du påfører på fuktig hud og maserer veldig forsiktig. Den kan være litt tidkrevende å skylle av, men jeg pleier å ta den rett før jeg dusjer. Har hørt mye bra om ZO skin, men har lest flere steder at fysisk peel ikke er bra for huden, at det kan lage små arr i huden. 🙈 Anonymkode: a81e7...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 3. mai 2023 #9 Del Skrevet 3. mai 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Har hørt mye bra om ZO skin, men har lest flere steder at fysisk peel ikke er bra for huden, at det kan lage små arr i huden. 🙈 Anonymkode: a81e7...138 Ja, har hørt det samme. Men denne her føler jeg gjør mer nytte enn skade likevel. Og som sagt så masserer jeg ytters forsiktig. jeg bruker en enzym peeling realtivt ofte, og et syre serum hver morgen. Denne blir bare det lille ekstra som får bort løst tretinoin flass🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #10 Del Skrevet 4. mai 2023 Maddy25 skrev (På 3.5.2023 den 6.10): Ja, har hørt det samme. Men denne her føler jeg gjør mer nytte enn skade likevel. Og som sagt så masserer jeg ytters forsiktig. jeg bruker en enzym peeling realtivt ofte, og et syre serum hver morgen. Denne blir bare det lille ekstra som får bort løst tretinoin flass🥰 Hvor ofte bruker du peel polishen og syre-serum? Har begynt å få en del kviser og tenker at jeg må begynne å bruke mer aktive ingredienser, så nysgjerrig på hvor ofte andre bruker syre og peel😊 Anonymkode: a81e7...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 4. mai 2023 #11 Del Skrevet 4. mai 2023 (endret) On 5/4/2023 at 8:23 AM, AnonymBruker said: Hvor ofte bruker du peel polishen og syre-serum? Har begynt å få en del kviser og tenker at jeg må begynne å bruke mer aktive ingredienser, så nysgjerrig på hvor ofte andre bruker syre og peel😊 Anonymkode: a81e7...138 Enzym peelingen bruker jeg ca. annenhver kveld. Den er veldig skånsom og skader ikke huden. Bruker Exfoderm fra Obagi nu derm hver morgen. Zo peelingen bruker jeg 1 gang i uken, eller ofte lar jeg det gå en og en halv uke i mellom. Endret 6. mai 2023 av Maddy25 Skrivefeil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #12 Del Skrevet 6. mai 2023 Var en journalist som testet dette i 6 mnd, og målte da hudkvalitet før/etter. Ingen forskjell på pigmentflekker eller andre tilstander. Anonymkode: b844a...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #13 Del Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 6.5.2023 den 10.18): Var en journalist som testet dette i 6 mnd, og målte da hudkvalitet før/etter. Ingen forskjell på pigmentflekker eller andre tilstander. Anonymkode: b844a...057 Det tror Jeg ikke noe på, ser enorm forbedring på egen hud Anonymkode: 722bb...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå