Gå til innhold

Ny design på denne nettsiden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uff, jeg liker virkelig ikke denne nye utformingen av denne nettsiden. Nå ble det så kronglete og tidkrevende å finne trådene og forumene man leter etter😞 Det var så oversiktlig tidligere.
Hva syns dere andre? 

Anonymkode: 0e2e8...506

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har den endret seg den siste tiden? 

Veldig liten detalj, men jeg likte fontene bedre før.

AnonymBruker
Skrevet
Wednesday Addams skrev (16 minutter siden):

Har den endret seg den siste tiden? 

Veldig liten detalj, men jeg likte fontene bedre før.

Det er endret nedover under «kategorier», nå er det mer tidkrevende å finne frem😏 

Skrevet

Jeg finner ingen nylige eller vesentlige endringer under kategorier. :klo: 

Nå sitter jeg på PC, mulig det er annerledes på mobil? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke sett noen endringer, men så bruker jeg også PC og Ad-Block. Gidder ikke å lese forum på mobil.

Anonymkode: 31c66...8a0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde også den var endret for et års tid siden! Heldigvis kan man endre visning til høyre for der det står kategorier. Jeg oppdaget ikke det før etter flere uker. Aner ikke hvordan NOEN kan synes visingen med bilder for hver kategori er brukervennlig. 

Anonymkode: 84162...324

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg trodde også den var endret for et års tid siden! Heldigvis kan man endre visning til høyre for der det står kategorier. Jeg oppdaget ikke det før etter flere uker. Aner ikke hvordan NOEN kan synes visingen med bilder for hver kategori er brukervennlig. 

Anonymkode: 84162...324

Det er disse bildene som har kommet hos meg nå, har aldri sett det før! Bruker mobil. Nå skal jeg sjekke om jeg får endret visning, sånn du sier! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er disse bildene som har kommet hos meg nå, har aldri sett det før! Bruker mobil. Nå skal jeg sjekke om jeg får endret visning, sånn du sier! 

Åh!! Takk anonymbruker .. 324!! Jeg må ha kommet borti innstillingen uten å være klar over det, nå er alt ok igjen😃👌

AnonymBruker
Skrevet

Syns faktisk kg fortjener skryt for designet og ux. Veldig oversiktlig og greit å bruke og den ser også søt ut.

Anonymkode: 2ee79...800

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...