AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #1 Skrevet 30. april 2023 Jeg kommer fort, hvilken trening kan jeg gjøre for å holde lengre? Anonymkode: caf07...84d
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #3 Skrevet 30. april 2023 Bekkenbunnstrening? Anonymkode: b87d3...3f9
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #4 Skrevet 30. april 2023 Klarer du ikke å google det selv? Begynn med How to train premature ejaculation How to last longer in bed male How to train pc muscle men Exercise to last longer in bed men Techniques to last longer in bed Solutions to premature ejaculation Seriøst, så tafatt går det ikke ann være at du ber kvinner om hvordan du kan lære å holde lengre i senga og ikke engang gidder å google det! Da gidder du neppe å trene deg opp heller når du er så lat! Anonymkode: ac900...6b3 2 1
Mann1977 Skrevet 30. april 2023 #5 Skrevet 30. april 2023 Er TS mann eller kvinne? Om en mann sliter med for tidlig utløsning er ofte løsningen å runke mer..... eller vente til han er stiv igjen....
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #6 Skrevet 30. april 2023 Mann1977 skrev (2 timer siden): Om en mann sliter med for tidlig utløsning er ofte løsningen å runke mer..... eller vente til han er stiv igjen.... Nei Anonymkode: ac900...6b3
Bamseklemmer Skrevet 1. mai 2023 #7 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei Anonymkode: ac900...6b3 Svaret er både ja og nei, det beste er å runke mye, så trener man på å komme flere ganger. Ronk-edging (start/stopp) fungerte dårlig på meg, for det er "ferskvare". Da måtte jeg gjøre ronke slik et par dager i forveien. Å ronke utløsning et par timer i forveien, fungere best på dem som ikke ronker så mye. For det tar litt tid å produsere og fylle sædblæra, men produskjonen økes mye raskere når man er opphisset😇
Diafragma Skrevet 1. mai 2023 #8 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Klarer du ikke å google det selv? Begynn med How to train premature ejaculation How to last longer in bed male How to train pc muscle men Exercise to last longer in bed men Techniques to last longer in bed Solutions to premature ejaculation Seriøst, så tafatt går det ikke ann være at du ber kvinner om hvordan du kan lære å holde lengre i senga og ikke engang gidder å google det! Da gidder du neppe å trene deg opp heller når du er så lat! Anonymkode: ac900...6b3 Syns det er så unødvendig med sånne «hvorfor googler du ikke»-svar. Altså, det kan man jo si til alle tråder her inne. Når det gjelder akkurat denne problemstillingen finnes det jo sikker generiske råd hvis man googler, men her er det jo liksom en stakkars kar som åpenbart lurer på andres erfaringer og hvordan de har håndtert noe sånt. Jeg syns det er et helt legitimt spørsmål å stille på et nettforum. Og hva slags avsluttende kommentar er det du lirer av deg på slutten der? Snakk om å tråkke på folk. Jeg blir oppgitt. 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #9 Skrevet 1. mai 2023 Du ønsker sikkert svar fra noen som har egen erfaring, og ikke bare teori fra google. Jeg har alltid hatt litt problem med det samme. For min del har "edging" fungert. Altså runke til det nesten går. Stoppe opp igjen og starte. Hold ut et minutt. To minutter. Tre minutter. Klarer du 5 så klarer du egentlig så lenge du vil. Da har du kontroll. Det fungerer som bare det for meg, og nå er det sjelden jeg kommer før jeg vil. MEN, det er en langdrøy og kjedelig jobb å komme dit. Det krever selvdisiplin å faktisk gjøre dette over tid. Du fikser ikke problemet på to dager. Du må investere noen uker. Du må også vedlikeholde det, selv om effkten delvis er permanent. Anonymkode: a8d06...22e
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #10 Skrevet 1. mai 2023 PS: Et annet praktisk tips under samleiet er å penetrere ganske dypt og fokusere på å stimulere hennes klitt ved å presse roten av penis oppover. Alstå at du fokuserer på å bevege roten av penis, og ikke hodet som er følsomt. For min del gjør det at jeg ikke kommer. Det er også litt krevende å ikke gjøre det som er kjennes best for deg, men du får jo slippe deg løs til slutt. Det er vinn-vinn siden mange kvinner blir mer stimulert av det. (Individuelt hva kvinner trenger, men verd å prøve ut.) Anonymkode: a8d06...22e 1
Gjest Sigarett Skrevet 1. mai 2023 #11 Skrevet 1. mai 2023 Utløsning er jo bare en veldig liten del av sex. Det er jo bare å fortsette, i alle fall hvis du er en av dem som blir stiv igjen eller lysten igjen relativt raskt. Runk før du treffer henne. Fortsett å ha ha sex igjen etter du har kommt, slikk, fingre, bruk leketøy, dildo, mat. Denne utløsningen er ikke viktig. Jeg ville syntes det var deilig med en mann som hadde lyst å fortsette og ha sex med meg etter han hadde kommet, da ville jeg jo følt enda mer at jeg ikke var en "tømme-stasjon". Dere menn legger alt for mye i hardhet og orgamse, den delen er ikke den viktigste. Å utforske alt annet rundt det, det er det viktigste
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #12 Skrevet 1. mai 2023 17 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kommer fort, hvilken trening kan jeg gjøre for å holde lengre? Anonymkode: caf07...84d Dette er mitt tips. Ikke en 100% løsning men en start. Du vet den muskelen du kniper sammen for å ikke tisse på deg. Eller bruker for å få ut de siste dråpene når du er på do? Den muskelen får du ikke lov til å bruke under sex. Jeg vet sex blir bedre av å bruke den. Men prøv uten. Bli vant til å kun bruke den muskelen når du skal komme Anonymkode: 7b6ff...04d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå