Gå til innhold

Hva betyr denne funksjonen på Facebook?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og venninnen min mistenker at typen min er utro. Jeg gikk inn på tlf hans, og fant ingen chatter som var mistenkelige men innstillingene er noe annet. Han pleier alltid å introdusere nye venninner for meg osv, unntatt en, og det er hun som er på den historie innstillingen. Jeg forstår ikke et bær av dette. 

På historie innstillingene står det «vis personer du tidligere har skjult» og der var navnet hennes på listen. Betyr det at han har fjernet sin «sett» på hennes story, eller betyr det at hun er den eneste som ikke kan se hans story. Betyr det at hun tidligere har blitt skjult for hans story? Jeg forstår ikke noen ting. Kan ikke konfrontere han før jeg vet med sikkerhet hva dette betyr. 

Legger til et bilde her nede. 
jeg har skjult historien min før for andre, og på min liste er den helt tom selv om det er de samme folkene som er på den listen jeg ønsker å skjule. 

CFFE328A-2C9C-44F2-95FC-A80EF000550F.png

Anonymkode: 92168...a0e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Navnet hennes var på listen, ja? 
Jeg husker at eksen min hadde ingenting under «søk» på Instagram, men Insta lyver ikke. Forslag fra Insta var nemlig unge hotte babes som beviser at det er dét han pleier å søke der. Han nektet for det, selvfølgelig 🤣

Anonymkode: ad912...343

Skrevet

Han har ikke ønsket å se henne. Han oppfatter hennes historier som spam.

AnonymBruker
Skrevet

Eller han skjuler det så DU ikke skal se det, man kan endre det som man vil...

Anonymkode: 5ef96...772

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Navnet hennes var på listen, ja? 
Jeg husker at eksen min hadde ingenting under «søk» på Instagram, men Insta lyver ikke. Forslag fra Insta var nemlig unge hotte babes som beviser at det er dét han pleier å søke der. Han nektet for det, selvfølgelig 🤣

Ja, og hennes navn var virkelig den eneste. Min er jo helt tom! 

Det er derfor jeg trenger å vite hva denne funksjonene er. Han kommer jo ikke til å fortelle det til meg hvis jeg bare spør sånn mistenkelig. 

Andro skrev (Akkurat nå):

Han har ikke ønsket å se henne. Han oppfatter hennes historier som spam.

Okei det gir hvert fall ikke mening. For hvis det var sant, så hadde ikke hun vært nr 1 søk  på hans liste. Han har søkt henne opp flere dager på rad på Facebook. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er folk sammen med noen de stoler så lite på at de setter igang intensiv detektivvirksomhet? Og ikke gir seg selv om de finner null tegn på utroskap. 

Anonymkode: a2af8...b32

Skrevet (endret)

Han bør anmelde deg for datainnbrudd forresten.
Det har 2 års strafferamme etter Straffelovens § 205 å gå inn på en annens sosiale medier.

Endret av Andro
  • Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er folk sammen med noen de stoler så lite på at de setter igang intensiv detektivvirksomhet? Og ikke gir seg selv om de finner null tegn på utroskap. 

Dette er det eneste tegnet jeg fant. Så hvis dette er tegn på utroskap, så hade bra til dette forholdet as

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Dårlig erfaring

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Dårlig erfaring

Hvorfor være sammen med noen man har dårlige erfaringer med? Eller hvis det er ekser man har dårlig erfaring med, bør jo ikke det gå utover nåværende partner. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor være sammen med noen man har dårlige erfaringer med? Eller hvis det er ekser man har dårlig erfaring med, bør jo ikke det gå utover nåværende partner. 

Enig. Derfor er jeg singel nå 😁

AnonymBruker
Skrevet

Nei "vis personer du tidligere har skjult" det betyr at han har "gjemt" hennes historie fra forsiden. For at hun ikke skal være synlig i toppen av newsfeeden når han går inn på facebook. At man da må inn på selve profilen hennes og trykke på profilbildet hennes for å finne storyen og den ikke syntes blandt de som nylig har postet story og kommer på toppen av newsfeeden i egne story"bobler". 

Det er sånn man typisk gjør når man er lei av noen som poster mye kjedelige storyer, for å slippe at deres story"boble" skal ta plass i newsfeeden. Men en som er utro kan ha skjult "Vis story"en hennes for at ikke DU skal se henne i toppen av newsfeeden hans når han sitter på facebook. 

Anonymkode: 3ea65...db1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...