AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #1 Skrevet 30. april 2023 1. Budapest? 2. Riga? 3. Krakow? 4. London? Kom gjerne med: - Grunn til hvorfor du anbefaler stedet - Anbefal en/to hoteller og hvilke aktiviteter man kan finne på i området Er glad i hav og natur, musikk arrangementer, god mat og velvære er bonus. Shopping er fint..Morsomme guide tours/ aktiviteter, museum osv. Anonymkode: 34910...b6d
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #2 Skrevet 1. mai 2023 Budapest og Riga er kjedelige byer… London er jo topp for shopping og underholdning, mange flotte museer. Har du ikke vært der, bør den oppleves. Har ikke vært i Krakow. Ellers er Lisboa, Berlin og Helsinki kule byer. Anonymkode: d9c3f...c00
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #3 Skrevet 2. mai 2023 Har vært i alle og anbefaler Krakow eller London. Mye å gjøre rundt Krakow. Dra til Auschwitz, saltgruvene. Veldig fin by, mye spennende mat. Og alltid noe å gjøre i London. Likte ikke Riga så godt. Anonymkode: 0de19...8ba
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #6 Skrevet 2. mai 2023 Stockholm er blant mine sommerfavoritter. Jeg er også glad i Budapest, særlig badkulturen. Anonymkode: 4556f...585 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #7 Skrevet 3. mai 2023 Av de du har nevnt ville jeg valgt Budapest eller evnt London. Selv skal jeg til Cambridge. Anonymkode: 0104d...6af
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #8 Skrevet 4. mai 2023 Har ikke vært i Riga, men jeg har vært i Krakow, London og Budapest og likte alle 3 veldig godt. Veldig mye å se både i Budapest og Krakow, flotte byer! Og de er jo også en del billigere enn London (særlig nå som pundet nesten er oppe i 14 kr). Men dersom du ikke har vært i London tidligere, er jo det aldri feil å reise dit. Så mye man kan se og gjøre, dra på utflukter osv. Krakow var en veldig grønn by, og London har masse parker man kan dra i. Både fra Krakow og Budapest er det enkelt å komme seg ut av byen og til natur som ligger i nærheten. London må man nok reise litt lenger for å komme seg til skikkelig natur. Av de byene du har nevnt så er det jo kun Riga som ligger ved havet da.. Anonymkode: c3550...1b4
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #9 Skrevet 19. mai 2023 "Short"? Du vet vi har opptil flere norske ord som betyr det samme som det engelske "short"? Anonymkode: 6cdbc...4a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå