Gå til innhold

Kan man kjøpe seg vekk fra reklamen på tv2?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ser direkte på TV2s FotballXtra men blir gal av reklamen, går det an å betale bort reklamen slik discoveryplus hadde? Fatter ikke at tv2 må plage kundene sine med at absolutt de skal ha fotballen…. Boikotter snart hele tv2!

Endret av .Fjellmannen
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
.Fjellmannen skrev (7 minutter siden):

Ser direkte på TV2s FotballXtra men blir gal av reklamen, går det an å betale bort reklamen slik discoveryplus hadde? Fatter ikke at tv2 må plage kundene sine med at absolutt de skal ha fotballen…. Boikotter snart hele tv2!

Vel, kjøp TV2 Play da vel! 

Anonymkode: 705ff...5ea

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vel, kjøp TV2 Play da vel! 

Har tv2 Play underholdning, vurderer fotballpakka men tv2 er så jævla dyre på det, er en skam!

uaktuelt å kjøpe den pakken om det fremdeles er reklame der!

Endret av .Fjellmannen
AnonymBruker
Skrevet
.Fjellmannen skrev (2 minutter siden):

Har tv2 Play underholdning, vurderer fotballpakka men tv2 er så jævla dyre på det, er en skam!

uaktuelt å kjøpe den pakken om det fremdeles er reklame der!

Tenker du på den pakka til 399? Dyrt ja, men rimeligere enn Viaplay Total 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tenker du på den pakka til 399? Dyrt ja, men rimeligere enn Viaplay Total 

Ja det er den jeg tenker på. 
har ikke sett på Viaplay men slik det var i fjor med Discovery plus, var ikke halve prisen en gang og da helt uten reklame 

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du ser direkte så kommer du ikke unna reklamen uansett abonnement, alternativet er å se i etterkant når kampen er tilgjengelig på nettet.

Anonymkode: 656ca...1ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 4/30/2023 at 6:39 PM, .Fjellmannen said:

Dessverre det er ikke mulig

Anonymkode: fa22e...5a8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har pakken til 399 kr, men den var satt ned til 299 kr ut året. Siden jeg bruker mastercard, så får jeg rabatt og betaler bare 239,80 kr (har forfall fra brukskonto til mastercard hver mnd)

Anonymkode: bded6...a92

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg har pakken til 399 kr, men den var satt ned til 299 kr ut året. Siden jeg bruker mastercard, så får jeg rabatt og betaler bare 239,80 kr (har forfall fra brukskonto til mastercard hver mnd)

Hvor står det at man får rabatt hvis man betaler med Mastercard? 

AnonymBruker
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Ser man på en livesending så må man se reklame uansett hvilket abonnement man har

Anonymkode: fa22e...5a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...