Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2002 #1 Del Skrevet 30. oktober 2002 hei.. jeg tar kjøretimer nå og læreren syns jeg er veldig flink, men så har jeg vært på teorikurset og tok teori prøven som jeg fikk 60 feil på! herregud!!! Den er vanskelig og jeg er en person som ikke er flink i det teorietiske, men det praktiske er jeg ganske flink til. Hjelp!!! jeg må ha førekortet snart, Hva skal jeg gjøre?? noen som har en studieteknikk! :evil: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2002 #2 Del Skrevet 30. oktober 2002 Jeg pugget svarene til oppgavene i oppgavebøkene vi fikk, det hjalp meg mye. Ellers er det viktig å lese spørsmålene nøye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 30. oktober 2002 #3 Del Skrevet 30. oktober 2002 Du må vel egentlig bare ta tak i deg selv og pugge pugge, lese lese. Det går bra til slutt. Ta førerkort-testen til Dagbladet flere ganger f.eks? http://www.dagbladet.no/dinside/2000/12/06/231867.html Og bare stå på!! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 30. oktober 2002 #4 Del Skrevet 30. oktober 2002 Og ja...mange ganger er det svaret som faller deg først inn riktig. Stol litt på magefølelsen også. Husker jeg sleit med det...begynte å gruble fram og tilbake og forandra svarene..også viste det seg..MANGE ganger at det jeg hadde trodd først var det riktige svaret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 30. oktober 2002 #5 Del Skrevet 30. oktober 2002 Også er det et spørsmål som kan ha flere riktige svar. Får du ikke tatt en test hos kjøreskolen din da? Jeg tok den to ganger der, FØR jeg tok den hos biltilsynet. (og jeg stod på første forsøk!) -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 31. oktober 2002 #6 Del Skrevet 31. oktober 2002 Dersom du har så mange feil KAN du ikke ferdes i trafikken, du er rett og slett farlig for dien medtrafikanter. Her må du rett og slett sette deg ned og pugge. Få gjerne hjelp av noen. Snakk om det som står der, hold forelesing og forklar den andre. Men først og fremst må du motivivere deg selv , se at detter ER viktig, ... Lykke til! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 31. oktober 2002 #7 Del Skrevet 31. oktober 2002 Hei. Kjøp deg et par oppgavebøker og sette deg ned å løs oppgaver. Det gjorde jeg. Jeg tok prøven i sommer. Da hadde jeg gått igjennom hver bok 3 ganger. Skriv med blynat slik at du kan viske bort, skriv så ned resultat etter 1. gang, så resultat etter 2. osv. Jeg vet det kan virke tungvindt, men man må bare jobbe som f**. Husk at jo mer di jobber med disse oppgavene jo bedre forståelse for du for trafikkregelene. Lykke til :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå