Gå til innhold

Til deg som solgte nylig, hvor mange var det på visning?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor mange påmeldte til visning er bra? Hvor mange hadde du på din visning?

Anonymkode: c1d33...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Alt over 2 er best. Jeg hadde bare 1 på visning, men ble solgt til prisantydning dagen etter visning. Hadde vært bedre med 2 + interessenter for å få i gang budrunde såklart, men det gikk jo bra likevel. 

Anonymkode: ef1f3...59a

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke solgt selv enda (forhåpentligvis om to uker!), men da jeg kjøpte for et par uker siden var det kun meg på visning. Dagen før var det 2. Jeg var eneste interesserte og kjøpte dagen etter. 

Anonymkode: ed05a...4b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tre stk. Men hatt 5-6 privatvisninger. Ikke solgt etter 2 måneder på markedet.,

Anonymkode: 962d9...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min venn solgte nylig, var mange på visning, men det var en veldig spesiell leilighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgte i høst. Hadde 2 visninger. Første gang var der 4 par. Andre gang 3 par. Hadde også en privatvisning. Fikk solgt til prisantydning. Eller, litt over. Dette var en enebolig med feil og mangler, alt var dokumentert i takstrapporten. Men, potensialet var stort. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Helene skrev (7 timer siden):

Solgte i høst. Hadde 2 visninger. Første gang var der 4 par. Andre gang 3 par. Hadde også en privatvisning. Fikk solgt til prisantydning. Eller, litt over. Dette var en enebolig med feil og mangler, alt var dokumentert i takstrapporten. Men, potensialet var stort. 

Ok takk for svar alle sammen! Megler sier at 12 på visning er bra. Men er det realistisk? Ser i denne tråden at 2-3 er det vanlige!

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen på første visning her, så hadde vi 6-7 stykker på visning før det ble solgt til prisantydning noen måneder etterpå. 

Anonymkode: 91174...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har vært på noen visninget i det siste. Vært 4-6 par der i tillegg til oss. Få eneboliger til salgs her vi bor for tiden

Anonymkode: 4b11e...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

8 påmeldte, 5 møtte, en budgiver, solgt til prisantydning dagen etter første visning.

Anonymkode: 699a4...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ok takk for svar alle sammen! Megler sier at 12 på visning er bra. Men er det realistisk? Ser i denne tråden at 2-3 er det vanlige!

Ts

Jeg har vært på visning på en del leiligheter i Bergensområdet i det siste. Der har det vært alt fra 16-25 stk på visning. Alle solgt langt over prisantydning. 

Anonymkode: f350c...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vi hadde 21stk på visning og solgte langt over prisantydning. 3 av visningene var privat visning da (med megler tilstede vel å merke).

Anonymkode: 0af3e...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Er 10 på visning pluss en privatvisning bra tegn på at det kanskje vill selges fort?😊

Anonymkode: 5c889...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske jeg hadde 2 på visning og 1 privat visning utenom. Solgte til nesten prisantydning, noe jeg var fornøyd med siden jeg lå meg ganske høyt.

Anonymkode: a4d4c...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er 10 på visning pluss en privatvisning bra tegn på at det kanskje vill selges fort?😊

Anonymkode: 5c889...ac5

Det kommer helt an på objektet og prisklasse. Noen leiligheter trekker mange på visning uten at noen kjøper, men strengt tatt trenger man jo bare én interessert så er salget i boks. Vi solgte nettopp godt over prisantydning etter at det var 14 på visning (to som bød). En jeg kjenner la ut sin leilighet omtrent samtidig som min, har hatt rundt førti på visning, men ikke fått solgt. 

Anonymkode: 3affa...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist vi solgte hadde vi fire på visning, og to bud. Men den ene budgiveren hadde ikke finansieringen i orden, så ble bare solgt til prisantydning.

Anonymkode: 91182...662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...