AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #1 Skrevet 30. april 2023 Har kun lyst på farge på brynshårene og ikke på huden under. Er det mulig å få til enten ved hjemmefarging eller i salong? Anonymkode: ea4be...32b
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #2 Skrevet 30. april 2023 Har du prøvd? Ikke prøvd selv enda, men ser at det er vanlig å legge et tykt lag vaselin der man ikke ønsker farge. Anonymkode: f5e61...5e6 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #3 Skrevet 30. april 2023 Nei og ja på en gang. Huden bak brynene farges enten man gjør det hjemme eller i salong. Det er ikke til å unngå. Heldigvis blir den fargen som oftest borte ganske fort. Huden tar ikke permanent farge på samme måte som hårene. Etter noen dager er fargen borte fra huden. Det er derfor nyfargede bryn ofte ser helt skremmende og alt for mørke ut, mens det ser mer naturlig ut etter en stund. Anonymkode: 7727e...ee4 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #4 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei og ja på en gang. Huden bak brynene farges enten man gjør det hjemme eller i salong. Det er ikke til å unngå. Heldigvis blir den fargen som oftest borte ganske fort. Huden tar ikke permanent farge på samme måte som hårene. Etter noen dager er fargen borte fra huden. Det er derfor nyfargede bryn ofte ser helt skremmende og alt for mørke ut, mens det ser mer naturlig ut etter en stund. Anonymkode: 7727e...ee4 Har aldri farget brynene siden de har vært fyldige og mørke, men de har tyntes det siste året. Kan du anbefale et merke? Ts Anonymkode: ea4be...32b
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #5 Skrevet 30. april 2023 Den fargen jeg bruker setter ikke farge på huden med mindre jeg har den på veldig lenge. Anonymkode: ee212...cbe
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #6 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Den fargen jeg bruker setter ikke farge på huden med mindre jeg har den på veldig lenge. Anonymkode: ee212...cbe Hva for et merke er det? Ts Anonymkode: ea4be...32b
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #7 Skrevet 30. april 2023 Ja. Når du farger enten hjemme eller i salong så bruker man vaselin rundt brynene for at det ikke skal feste seg på huden rundt. Det KAN komme litt overflødig farge på huden under hårene den første dagen men det går vekk etter en dag eller to. Refectocil, som er et merke brukt av salonger og hjemmefarging har også lagd en Tint Remover, litt som en neglelakk fjerner bare for brynsfarge som man kan ta på en Q Tips og fjerne uønsket farge med Jeg har farget i salong en gang og ble så frelst at jeg måtte kjøpte med hjemmeproduktene fra Refectocil. Du får kjøpt de på nett 😊 Anonymkode: 5559f...6f1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #8 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ja. Når du farger enten hjemme eller i salong så bruker man vaselin rundt brynene for at det ikke skal feste seg på huden rundt. Det KAN komme litt overflødig farge på huden under hårene den første dagen men det går vekk etter en dag eller to. Refectocil, som er et merke brukt av salonger og hjemmefarging har også lagd en Tint Remover, litt som en neglelakk fjerner bare for brynsfarge som man kan ta på en Q Tips og fjerne uønsket farge med Jeg har farget i salong en gang og ble så frelst at jeg måtte kjøpte med hjemmeproduktene fra Refectocil. Du får kjøpt de på nett 😊 Anonymkode: 5559f...6f1 Jeg har naturlige mørkebrune/svarte bryn som har blitt glisne og med lyse hår. Velger jeg den fargen som er nærmest min naturlige farge? Ts Anonymkode: ea4be...32b
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #9 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg har naturlige mørkebrune/svarte bryn som har blitt glisne og med lyse hår. Velger jeg den fargen som er nærmest min naturlige farge? Ts Anonymkode: ea4be...32b Mest sannsynlig får du best resultat av å kombinere flere farger. Man blander i et lite glass på størrelse med en fingerbøll som får kjøpt i kitet og påfører med de pinnene som følger med eller med Q-tips Mine naturlige bryn er litt mørkere enn musegrå, ganske typisk farge. Noen lysere hår men mest middels mørke. Jeg kjøpte først samme farger salongen brukte. Brown og graphite (mørke grå) og blandet disse men syns ikke jeg fikk like god farge som i salongen så da kjøpte jeg sort farge også. Nå blander jeg en biiiitteliten dært sort i også og får den tonen jeg syns passer best. Det er mørkere enn mine naturlige bryn men ikke så mye mørkere at det ser unaturlig ut. Har jeg på fargen for lenge blir det veldig mørkt og synlig hardt men man lærer seg det fort etter en gang eller to hvor lang tid som holder for seg fra 5-10 minutter. Den sorte fargen er det også mange som bruker på vipper, men det har jeg ikke fått dreisen på hjemme alene. Må nok ha assistanse for det. Anonymkode: 5559f...6f1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå