Gå til innhold

DP - dobbel penetration

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg og typen vurderer å få til ett treff med en annen mann siden jeg har lyst å prøve dp.. en i musa og en i rumpa, samt 2 i musa? Noen som har prøvd dette? Kan dere fortelle litt om hvordan det var?

Anonymkode: 32463...9c4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Håper mange kvinner begynner med dette, kanskje jeg med min prolapsmus etter fødsler plutselig ikke er så verst der nede likevel 😂

Anonymkode: e3f7c...4b8

• Liker 7
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei jeg og typen vurderer å få til ett treff med en annen mann siden jeg har lyst å prøve dp.. en i musa og en i rumpa, samt 2 i musa? Noen som har prøvd dette? Kan dere fortelle litt om hvordan det var?

Anonymkode: 32463...9c4

Vi har prøvd det noen ganger. Har bestandig tatt miniklyx først, for å føle meg ren og i tilfelle rimming 😊Viktig å ta det rolig og ikke sette opp et stort tempo. Kan bli litt urytmisk da. Veldig deilig å bli fylt opp..Masse glidemiddel (som alltid ved anal).  

Anonymkode: 48f61...479

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Prøvde med ei jeg var sammen med

Jeg i analen hennes mens hun knulla fitta samtidig, virka som hu digga det de gangene vi gjorde det 

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd begge deler men syns ikke det er noen høydare.. er liksom for mye som skjer på en gang. Klarer ikke annet enn å være anspent og kjenne etter hva som skjer. Litt rart fordi jeg liker det når jeg knuller en mann som bruker dildo i analen min samtidig. Litt klønete med to menn i samme ende ;) 

Anonymkode: 16410...623

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har prøvd begge deler men syns ikke det er noen høydare.. er liksom for mye som skjer på en gang. Klarer ikke annet enn å være anspent og kjenne etter hva som skjer. Litt rart fordi jeg liker det når jeg knuller en mann som bruker dildo i analen min samtidig. Litt klønete med to menn i samme endetarm ;) 

Anonymkode: 16410...623

Sånn.

Anonymkode: d2435...c23

Skrevet

Jeg har prøvd med et ektepar. Det var litt vanskelig ifht rytmen, men fikk det til etterhvert.  Jeg i musa og han var bak. Etterhvert stoppet jeg så han kunne kjøre på (jeg lå litt fast under begge to). Det var utrolig pirrende å kjenne pikken hans gjennom de tynne "veggene". Han kom først, så la jeg henne på rygg og kom i henne. Utrolig sexy. Gjør det gjerne igjen med kona (denne gang)

• Liker 4
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er viktigst - å ha 2 menn samtidig eller å blir fylt opp? Om det er det siste, så synes jeg det er mest digg med en mann og en dildo. Blir for mye styr ellers...

Anonymkode: 66c10...6ba

• Liker 2
Skrevet (endret)

Joda, det er prøvd. Kan bare snakke fra en manns perspektiv, men noe oppskrytt er det. En litt annerledes og smådeilig følelse å kjenne den andre pikken, enten veldig nært når begge er i samme hull eller gjennom «skilleveggen», men det blir fort litt mange armer og bein, særlig bein, som skal ha plass omtrent på samme sted. Kålete å skulle få til en stilling som er behagelig for alle over litt tid. Men verdt innsatsen, vil jeg vel si? Godt mulig det skjer igjen, men da med litt mer realistiske forventninger. @Cervus, ta med kona, så kan vi prøve en gang til😂

Endret av Påkrevd
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd det noen ganger, en i musa og en i rompa er sykt turn on og jeg skulle gjerne opplevd det igjen, men typen er nok ikke tøff nok til å bli med på noe sånt😳 Heldigvis gir han meg litt rom for å leke meg litt så kanskje muligheten dukker opp igjen😊

Anonymkode: 0ce8d...c0d

• Hjerte 3
  • 5 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.5.2023 den 10.23):

Jeg har opplevd det noen ganger, en i musa og en i rompa er sykt turn on og jeg skulle gjerne opplevd det igjen, men typen er nok ikke tøff nok til å bli med på noe sånt😳 Heldigvis gir han meg litt rom for å leke meg litt så kanskje muligheten dukker opp igjen😊

Anonymkode: 0ce8d...c0d

Men, gjør det ikke vondt i rumpa? Tanken er pirrende, for all del😊 Men sliter med anal uten noe i musa🙈

Anonymkode: ca57c...ddc

• Hjerte 1
Skrevet

Testet ut flere ganger. Cucken min er ganske liten "der nede" så han passer svært godt inn "der bak" mens en Bull tar meg i fitta, helt fantastisk opplevelse. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Hva er du egentlig ute etter? Flere mennesker i senga samtidig, eller bare mer fyll i hullene? 

Vi kjører ofte DP, selv om det er bare oss 2. Favoritten er at jeg sitter halvt oppreist mot sengegavlen, hun sitter på oppå meg med ryggen mot, kuken i stumpen, hun kjører en dildo i fitta og jeg masserer brystvortene. Vi kommer som kanoner begge to! 

• Hjerte 3
Skrevet (endret)

Ex av meg ville prøve en foran og en bak, vet ikke om hun har prøvd det enda.

Hun måtte selvfølgelig bli smurt godt først sa a 

Endret av lsklars
Skrevet

Er bare kronglete, ser bedre ut på skjermen enn i virkeligheten 😅

Anonymkode: 09bac...2d4

Skrevet

Har ofte hatt analsex med jenter jeg har vært sammen med, men dette har aldri fristet

Hatt trekant med exen og veninna titt og ofte, det har vært deilig

Skrevet

Er jo betraktelig enklere på alle måter med en dildo som den ene parten, men det er kanskje den 3. personen er den ekstra tenninga? I så fall er det jo bare å prøve.

Hvis ikke kan jeg sterkt anbefale at han ligger på rygg med deg liggende på rygg oppå han så du kan ta pikken hans i analen, og så bruker du dildo i fitta.. Dette er en av mine favorittstillinger 🥵😮‍💨🤩

Skrevet

Har hatt trekant før, men dessverre aldri fått opplevd DP. Kunne absolutt tenkt meg det. Evt. kan jeg være i midten, så jeg tar henne og han tar meg 😁

Anonymkode: 0b99a...9b1

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke lyst til å ha sex med en annen mann en mannen min, men liker godt "DP" ved at jeg bruker dildo samtidig som mannen min tar meg i rumpa 😄 

Anonymkode: 82387...4d8

• Liker 1
Skrevet

Sliter med tanken på å skulle dele en jente med en annen mann. Sliter med scenarioet av hans svette baller som basker mot mine baller, rett før sæden hans renner ut av rumpehullet hennes og nedover kuken og ballene min. 

Nei, vi nøyer oss med 1 kuk og 1 dildo. 

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...