Gå til innhold

Gulvplater/heller balkong

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har stor innglasset balkong hvor jeg ønsker å oppgradere gulv til noe lunere og hyggeligere enn det som er der. Jeg ønsker ikke å bruke mye penger på dette, og har falt litt på treheller som de har på Ikea og Jula. Ser at de på Jula er billigere.

Har noen erfaring med de fra ikea og jula, på godt og vondt? Noen som vil anbeale den ene over den andre?

Virker som begge er laget av samme materiale. Akasietre, med polypropylen/plast i kjernen. 

Anonymkode: 93104...6ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har stor innglasset balkong hvor jeg ønsker å oppgradere gulv til noe lunere og hyggeligere enn det som er der. Jeg ønsker ikke å bruke mye penger på dette, og har falt litt på treheller som de har på Ikea og Jula. Ser at de på Jula er billigere.

Har noen erfaring med de fra ikea og jula, på godt og vondt? Noen som vil anbeale den ene over den andre?

Virker som begge er laget av samme materiale. Akasietre, med polypropylen/plast i kjernen. 

Eller, faktisk så blir de fra Ikea rimeligere siden hver pk dekker et større areal. Leser på Jula sine sider at det anbefales å ta platene inn om vinteren, men siden det er innglasset balkong, så burde de vel vare fint ute året rundt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis det er innglasset balkong, så er mulighetene mange.

Du kan bruke sånne heller fra IKEA, eller så kan du bruke et teppe som tåler litt mer (det finnes utetepper). Vi hadde et stort uteteppe i vårt innlgasset balkong og det var mykt og lunt.  

Anonymkode: ad0af...8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hvis det er innglasset balkong, så er mulighetene mange.

Du kan bruke sånne heller fra IKEA, eller så kan du bruke et teppe som tåler litt mer (det finnes utetepper). Vi hadde et stort uteteppe i vårt innlgasset balkong og det var mykt og lunt.  

Anonymkode: ad0af...8a1

Jeg vil ikke ha teppe, jeg vil ha noe i tre :) 
gjerne et teppe over et par steder (balkongen er gedigen), men i bunn skal det være plank eller heller som gjør at det føles som et uteområde. 

Ønsker først og fremt å høre om erfaringer med disse hellene, i forhold til holdbarhet/kvalitet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...