Gå til innhold

Gikk å gjemte meg....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vokste opp som på "gamlemåten", stor gård med flere ansatte og både mor og far hjemme. Jeg brukte barndommen mest med besteforeldre, nabobarnas besteforeldre, filletanter og filleonkler som bodde i nærheten. Yrkesaktive folk har i all tid jobbet.  Barns har vært hos andre, hengt på etter beste evne,  eller passet seg selv. 

Det er et fenomen som varte en kort periode etter moderniseringen at det var noen hjemme med masse tid til barn og hus. 

Besteforeldre var forøvrig og veldig glad i å leke gjemsel😂

Anonymkode: 9edcc...6e4

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Har en 4 åring som i dag har på innpust og utpust mast non stop om 2 ulike ting som han ikke får. 

Fra han sto opp... Og uansett hva vi finner på så blir det ikke lenge før det er på an igjen. 

Nå trodde jeg seriøst hjernen min skulle kortslutte fullstendig..

Så nå måtte jeg bare gå å få fred. Altså jeg har gjemt meg... Jeg hører han såklart og han leker og er opptatt med Lego. Men om jeg viser meg så er det i gang igjen. 

Temmelig sært og despo å stikke av fra barna sine... Hvem gjør liksom det?! Noen av dere som har fått fullstendig makk i hjernebarken av konstant gnål (ja sorry det er vondt å si at barnet gnåler men nå ble det faktisk det) 

Så nå sitter jeg her med utrolig dårlig samvittighet men likevel så godt å få hvilt ørene litt.. 

Ps; det er lov å le... Sett utenfra så ser det ganske tragikomisk ut)

Anonymkode: 4fc0a...b2e

Veldig normalt... Jeg har sagt til min 4-åring at jeg må drite og hvis han vil sitte å leke i stanken, så værsegod. Så har jeg vært på badet litt ekstra bare for å få en pustepause. Jeg hørte "mamma" 20 ganger på 1 time en gang. Ble helt svett. 

Anonymkode: 1b163...bd5

• Hjerte 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger. 

- Matas, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...