Gå til innhold

Gikk å gjemte meg....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja sant tenk at du ikke vier dem noe av din fritid. hva blir det neste?  du ansette en barnevakt for å få en pause?? uhørt. 🤯

" Jeg elsker å høre på alt barna mine sier. Har 5 barn og har oppdratt dem til å snakke etter tur. Jeg har aldri opplevd at det er slitsomt. Faktisk så er det så herlig å høre på alt de sier at jeg har tatt opp lyden og spiller av stemmene deres mens jeg sitter på jobb. "🤪🏳️

Anonymkode: d2d78...35c

Lo så høyt jeg nesten tisset litt på meg 🤣🤣🤣❤️

Anonymkode: 4fc0a...b2e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synes bare synd på dagens barn.

Anonymkode: 91b71...772

Tenk på barna i afrika 🙃

Anonymkode: 7a7c5...254

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja sant tenk at du ikke vier dem noe av din fritid. hva blir det neste?  du ansette en barnevakt for å få en pause?? uhørt. 🤯

" Jeg elsker å høre på alt barna mine sier. Har 5 barn og har oppdratt dem til å snakke etter tur. Jeg har aldri opplevd at det er slitsomt. Faktisk så er det så herlig å høre på alt de sier at jeg har tatt opp lyden og spiller av stemmene deres mens jeg sitter på jobb. "🤪🏳️

Ahahahaha 😂👌🏼

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi barn før i tiden som ikke skulle bli hørt eller sett hadde det så mye bedre tenker du?

Vi klarte å leke alene ute, men moren vår var husmor og hadde alltid tid til oss, hvis det var noe. De gikk ikke å gjemte seg når vi var små. Ikke gjorde jeg det med mine unger heller. Var alltid sammen med dem, men leker fant de på selv. Vi bodde ved sjøen og vi 4 ungene var alltid der nede og lekte. Eller så fisket vi fra kaiene.

Hver eneste helg var det fjellturer med hele familien. Mor, far, mormor og morfar. Jeg husker at det var kjempespennende. Vi lærte hvordan vi skulle være forsiktig når vi gikk disse turene. Ikke gå i myr og unngå huggormer og mye mer. De lærte oss å lage pil og bue og skyte på blink.

Foreldrene ville være sammen med barna på den tiden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, så enig.. Det er så sykt egoistisk av foreldre å være på jobb!! Tenk at noen prioriterer penger over tid med barna😭

🏳️🏳️🏳️🏳️

Anonymkode: 47079...541

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tenk på barna i afrika 🙃

Får barna i Afrika det bedre av at jeg tenker på dem?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi klarte å leke alene ute, men moren vår var husmor og hadde alltid tid til oss, hvis det var noe. De gikk ikke å gjemte seg når vi var små. Ikke gjorde jeg det med mine unger heller. Var alltid sammen med dem, men leker fant de på selv. Vi bodde ved sjøen og vi 4 ungene var alltid der nede og lekte. Eller så fisket vi fra kaiene.

Hver eneste helg var det fjellturer med hele familien. Mor, far, mormor og morfar. Jeg husker at det var kjempespennende. Vi lærte hvordan vi skulle være forsiktig når vi gikk disse turene. Ikke gå i myr og unngå huggormer og mye mer. De lærte oss å lage pil og bue og skyte på blink.

Ja for ALLE unger hadde det sånn 🙃 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Får barna i Afrika det bedre av at jeg tenker på dem?

Får barna i Norge det noe anderledes av at du tenker på dem? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår deg godt. Det kan til tider bli litt mye. 😅 Jeg har et lurt tips.

Lek sykehus med ungen. Legg deg på sofaen og gjør deg så syk du bare klarer, du har brukket begge bena og har vondt i hodet, du lider av tarmslyng og forstoppelse. Det er opp til Dr.Lykketroll å gjøre deg frisk, så mamma må ha masse mat fra lekekjøkkenet, bandasje på bena og et mykt og deilig teppe.

Anonymkode: 17cc4...cf5

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Om du hadde en så god barndom og ble sett, hvorfor har du behov for å være ekkel med fremmede på nett da? 

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Har en 4 åring som i dag har på innpust og utpust mast non stop om 2 ulike ting som han ikke får. 

Fra han sto opp... Og uansett hva vi finner på så blir det ikke lenge før det er på an igjen. 

Nå trodde jeg seriøst hjernen min skulle kortslutte fullstendig..

Så nå måtte jeg bare gå å få fred. Altså jeg har gjemt meg... Jeg hører han såklart og han leker og er opptatt med Lego. Men om jeg viser meg så er det i gang igjen. 

Temmelig sært og despo å stikke av fra barna sine... Hvem gjør liksom det?! Noen av dere som har fått fullstendig makk i hjernebarken av konstant gnål (ja sorry det er vondt å si at barnet gnåler men nå ble det faktisk det) 

Så nå sitter jeg her med utrolig dårlig samvittighet men likevel så godt å få hvilt ørene litt.. 

Ps; det er lov å le... Sett utenfra så ser det ganske tragikomisk ut)

Hvor har du gjemt deg?

AnonymBruker
Skrevet

Haha, kjempebra😁 Mangler bare vin i kaffekopp, så er du good🍷

Anonymkode: 4c75d...a0d

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Om du hadde en så god barndom og ble sett, hvorfor har du behov for å være ekkel med fremmede på nett da? 

Fordi jeg ikke forstår hvorfor dagens foreldre ikke vil være sammen med ungene sine.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Boetica skrev (16 minutter siden):

Hvor har du gjemt deg?

I naborommet med døra på gløtt 😄 pausen var på ca 7 min 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg forstår deg godt. Det kan til tider bli litt mye. 😅 Jeg har et lurt tips.

Lek sykehus med ungen. Legg deg på sofaen og gjør deg så syk du bare klarer, du har brukket begge bena og har vondt i hodet, du lider av tarmslyng og forstoppelse. Det er opp til Dr.Lykketroll å gjøre deg frisk, så mamma må ha masse mat fra lekekjøkkenet, bandasje på bena og et mykt og deilig teppe.

Anonymkode: 17cc4...cf5

Fantastisk forslag 😅😅😅 Tusen takk 🙌❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Fordi jeg ikke forstår hvorfor dagens foreldre ikke vil være sammen med ungene sine.

Forstår behovet ditt for å overdrive, viktig å bli hørt. Men de fleste foreldre trenger faktisk å få et par minutter uten konstant jamring i ørene, uten at det gjør dem til dårlige foreldre av den grunn. 

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Forstår behovet ditt for å overdrive, viktig å bli hørt. Men de fleste foreldre trenger faktisk å få et par minutter uten konstant jamring i ørene, uten at det gjør dem til dårlige foreldre av den grunn. 

Det minuttene får de jo når de er på jobb.

AnonymBruker
Skrevet

Det minuttene får de jo når de er på jobb.

Lol. Ok 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hva skal dere med barn når dere ikke gidder å være sammen med dem på fritiden engang? Det neste blir vel at det blir en fødestue tilknyttet barnehagen, så kan mødrene bare overlate alle barna til barnehagen fra de er født.

Hilsen noen som ikke har barn/enkle rolige barn. Eller hva?

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Synes bare synd på dagens barn.

Så barna dine leker aldri i et annet rom enn deg? I praksis er det jo null forskjell. Er ikke som om ts har låst seg inne på do en time mens ungen leter rundt og går for lut og kaldt vann. Ungen leker, ts får seg en pause. 

Anonymkode: bfe14...445

• Liker 1
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...