AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #1 Skrevet 30. april 2023 Har en 4 åring som i dag har på innpust og utpust mast non stop om 2 ulike ting som han ikke får. Fra han sto opp... Og uansett hva vi finner på så blir det ikke lenge før det er på an igjen. Nå trodde jeg seriøst hjernen min skulle kortslutte fullstendig.. Så nå måtte jeg bare gå å få fred. Altså jeg har gjemt meg... Jeg hører han såklart og han leker og er opptatt med Lego. Men om jeg viser meg så er det i gang igjen. Temmelig sært og despo å stikke av fra barna sine... Hvem gjør liksom det?! Noen av dere som har fått fullstendig makk i hjernebarken av konstant gnål (ja sorry det er vondt å si at barnet gnåler men nå ble det faktisk det) Så nå sitter jeg her med utrolig dårlig samvittighet men likevel så godt å få hvilt ørene litt.. Ps; det er lov å le... Sett utenfra så ser det ganske tragikomisk ut) Anonymkode: 4fc0a...b2e 1 7
PM75 Skrevet 30. april 2023 #2 Skrevet 30. april 2023 Jeg tror vi alle har gjort noe slikt en gang eller to 😂 Ikke tenk på det, unn deg å ta en liten pustepause for å komme deg igjen. 9 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #3 Skrevet 30. april 2023 😆😆😆 Er en grunn til at man foreslår å leke gjemsel med ungene Anonymkode: 69fea...0fd 11 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #4 Skrevet 30. april 2023 PM75 skrev (Akkurat nå): Jeg tror vi alle har gjort noe slikt en gang eller to 😂 Ikke tenk på det, unn deg å ta en liten pustepause for å komme deg igjen. Tusen takk! Det varmer å høre ❤️ At vi er flere som gjør sånne ting 😅 Anonymkode: 4fc0a...b2e 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #5 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 😆😆😆 Er en grunn til at man foreslår å leke gjemsel med ungene Anonymkode: 69fea...0fd Hahaha 😅😅❤️ Anonymkode: 4fc0a...b2e 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #6 Skrevet 30. april 2023 Hva skal dere med barn når dere ikke gidder å være sammen med dem på fritiden engang? Det neste blir vel at det blir en fødestue tilknyttet barnehagen, så kan mødrene bare overlate alle barna til barnehagen fra de er født. Anonymkode: 91b71...772 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #7 Skrevet 30. april 2023 Sett heller grenser for ungen din, da slipper du å gjøre sånt. Det vil gagne deg i lengden også, og barnet ditt vil lære seg en veldig viktig sosial kode. Han kan miste mange venner hvis han ikke respekterer hva andre sier til han. Når du sier at du har sagt nei og ikke vil ha mer mas så må du stå for det og gjøre grep slik at han forstår at nei betyr nei. Hvorfor lar du han mase slik? Anonymkode: ee029...7df 3 6
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #8 Skrevet 30. april 2023 Straks kommer det en premiemamma som er bedre en alle andre og skal ta deg TS. 🙈 "hvorfor får noen barn når dere ikke orker å snakke med barna dine" "altså dette må dere takle. Hva slags foreldre er dere egentlig?" "jeg elsker å snakke med barna mine jeg. Vet ikke hva du tenker på som får barn og ikke elsker å høre på alt de sier." "barna mine kommer bare med gullkorn. Jeg får aldri nok av å lytte jeg" Bare vent å se. 😂 Har kommet 3 nye svar mens jeg skriver, nå ble jeg nyskjerrig. Anonymkode: d2d78...35c 18 5 12
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #9 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva skal dere med barn når dere ikke gidder å være sammen med dem på fritiden engang? Det neste blir vel at det blir en fødestue tilknyttet barnehagen, så kan mødrene bare overlate alle barna til barnehagen fra de er født. Anonymkode: 91b71...772 Der ja ! hahaha ! Anonymkode: d2d78...35c 25 2 6
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #10 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Straks kommer det en premiemamma som er bedre en alle andre og skal ta deg TS. 🙈 "hvorfor får noen barn når dere ikke orker å snakke med barna dine" "altså dette må dere takle. Hva slags foreldre er dere egentlig?" "jeg elsker å snakke med barna mine jeg. Vet ikke hva du tenker på som får barn og ikke elsker å høre på alt de sier." "barna mine kommer bare med gullkorn. Jeg får aldri nok av å lytte jeg" Bare vent å se. 😂 Har kommet 3 nye svar mens jeg skriver, nå ble jeg nyskjerrig. Anonymkode: d2d78...35c Skulle tro du var synsk 😅😅 Ja sånne svar er bare å ignorere. Blir som kommentarfeltet på Facebook 😅 Anonymkode: 4fc0a...b2e 7 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #11 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skulle tro du var synsk 😅😅 Ja sånne svar er bare å ignorere. Blir som kommentarfeltet på Facebook 😅 Anonymkode: 4fc0a...b2e hahaha ❤️🤪 Anonymkode: d2d78...35c 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #12 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): 😆😆😆 Er en grunn til at man foreslår å leke gjemsel med ungene Anonymkode: 69fea...0fd Er det? Anonymkode: f8281...848
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #13 Skrevet 30. april 2023 Har 3 barn, aldri opplevd dette🤣 Bare si nei, og si med vennlig stemme at du ikke vil de skal spørre deg en gang til🤣🤣 Så skjer det ikke igjen!! 🏳️🏳️ (Og ja, dette er ironisk ment!!) Anonymkode: 47079...541 9 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #14 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): hahaha ❤️🤪 Anonymkode: d2d78...35c Underholdning for meg som gjemmer meg mens jeg er en dårlig mor som ikke klarer å sette grenser for barna mine eller vil bruke tid med dem på fritiden min 😅 Anonymkode: 4fc0a...b2e 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #15 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har 3 barn, aldri opplevd dette🤣 Bare si nei, og si med vennlig stemme at du ikke vil de skal spørre deg en gang til🤣🤣 Så skjer det ikke igjen!! 🏳️🏳️ (Og ja, dette er ironisk ment!!) Anonymkode: 47079...541 Love it! Nå måtte jeg le høyt. Håper ingen hørte meg så gjemmestedet ble avslørt 😅 Anonymkode: 4fc0a...b2e 7
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #16 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva skal dere med barn når dere ikke gidder å være sammen med dem på fritiden engang? Det neste blir vel at det blir en fødestue tilknyttet barnehagen, så kan mødrene bare overlate alle barna til barnehagen fra de er født. Anonymkode: 91b71...772 Spar deg 😂 du driter deg bare jt når du prøver å rakke ned på en sliten forelder på den måten. Fint du er perfekt, men det er lov å ti still fordi. Anonymkode: 7a7c5...254 6 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #17 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spar deg 😂 du driter deg bare jt når du prøver å rakke ned på en sliten forelder på den måten. Fint du er perfekt, men det er lov å ti still fordi. Anonymkode: 7a7c5...254 Synes bare synd på dagens barn. Anonymkode: 91b71...772 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #18 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva skal dere med barn når dere ikke gidder å være sammen med dem på fritiden engang? Det neste blir vel at det blir en fødestue tilknyttet barnehagen, så kan mødrene bare overlate alle barna til barnehagen fra de er født. Anonymkode: 91b71...772 Hva skal du med Kvinneguiden, når ikke gidder å skrive noe positivt? Anonymkode: 47079...541 4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #19 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes bare synd på dagens barn. Anonymkode: 91b71...772 Fordi barn før i tiden som ikke skulle bli hørt eller sett hadde det så mye bedre tenker du? Anonymkode: 4fc0a...b2e 5 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #20 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Underholdning for meg som gjemmer meg mens jeg er en dårlig mor som ikke klarer å sette grenser for barna mine eller vil bruke tid med dem på fritiden min 😅 Anonymkode: 4fc0a...b2e Ja sant tenk at du ikke vier dem noe av din fritid. hva blir det neste? du ansette en barnevakt for å få en pause?? uhørt. 🤯 " Jeg elsker å høre på alt barna mine sier. Har 5 barn og har oppdratt dem til å snakke etter tur. Jeg har aldri opplevd at det er slitsomt. Faktisk så er det så herlig å høre på alt de sier at jeg har tatt opp lyden og spiller av stemmene deres mens jeg sitter på jobb. "🤪🏳️ Anonymkode: d2d78...35c 3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå