AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #1 Skrevet 30. april 2023 Sliter med å finne hoteller i nærheten av Westford Stratford City , er et par der men de har ingen jacuzzi og basseng, da må man plutselig 47 km unna sentrum... stemmer ikke det ? Uansett; for å få mest mulig ut av London på 3 oppholdsdager,- hvilken rute til flyplass og hotell ville dere anbefalt? Anonymkode: 6d83a...da9
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #2 Skrevet 30. april 2023 Mener du Westfield? Hvilken flyplass lander du på? Er du sikker på at jacuzzi(!) og basseng er noe du vil prioritere foran beliggenhet på en Londontur? Jeg ville bodd mer sentralt. Hva skal du gjøre på turen? Anonymkode: 4d060...825 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #3 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mener du Westfield? Hvilken flyplass lander du på? Er du sikker på at jacuzzi(!) og basseng er noe du vil prioritere foran beliggenhet på en Londontur? Jeg ville bodd mer sentralt. Hva skal du gjøre på turen? Anonymkode: 4d060...825 Ja unnskyld, mener Westfield. Og enig, kan vente med jacuzzi, det viktigste er at jeg får opplevd en ikke-kjedelig del av byen og gjerne sentralt.. Jeg kommer nok til å lande i Hethrow Airport! Så hvilke gode hoteller kan jeg ha sentralt i London? Hadde vært fint å sjekke ut den aktiviteten med Harry Potter Guide! Men vet ikke hvilken by eller hvor dette starter og hvor det er enklest og best å bestille denne guiden... Kanskje noe konsert på kvelden. Sjekke ut deres store shopping senter, og evt leie bysykkeltur eller noe annet som er å gjøre i den sentrale delen av byen... sjekke ut historiske bygninger, museum.. ser også at prisene er stive på ulike hoteller og billigere jo lengre unna sentrum man er... og vil helst ikke være 40km unna sentrum heller Anonymkode: 6d83a...da9
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #4 Skrevet 30. april 2023 Det er noen litt rimeligere hoteller i Paddington-området, ikke så verst sentralt og praktisk i forhold til Heathrow. Også noen rundt Victoria, hvis man ankommer med Norwegian til Gatwick. Anonymkode: 4d060...825 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå