AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #1 Skrevet 30. april 2023 Jeg har blitt singel etter et 10 år langt forhold. Før jeg møtte min eks, slet jeg med at jeg nesten mistet kontrollen over hodet mitt hvis det var en fyr jeg likte litt. Det kunne være en jeg hadde flørtet litt med eller vært avstandsforelska i, kanskje bare utveksla noen blikk til og med! Da ville hodet mitt begynne å spinne og jeg vil se for meg at vi får barn, gifter oss osv. Sykt teit, men jeg har null kontroll på hodet, og går og tenker på ham heeeele tida. Nå er jeg blitt over 30 og skulle ikke tro det skulle være sånn som dette lenger? Men jeg møtte en sykt kjekk fyr på byen på fredag (venn av venn). Følte vi hadde ganske flørtende blikk og tone. Han vippsa meg for en øl, så da fikk vi hverandres nummer. Jeg skrev en småflørtete melding på vei hjem, hvor jeg takka for kvelden. Fikk et hyggelig, men ganske kort svar, så jeg skjønte jo at han ikke ville noe mer. Men hele helga har jeg ikke fått ham ut av hodet. Jeg googler ham, finner han i some, og tenker så mye på ham at det blir slitsomt. På en måte er det jo fint å se at jeg kan bli tiltrukket av en ny person, men dette er bare så sinnsykt slitsomt. Trodde det var noe man vokste av seg. Noen som har tips til meg, når man skjønner at den andre ikke er interessert?? Anonymkode: 68a7c...413
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #2 Skrevet 30. april 2023 Huff, har det slik jeg også. Utrolig slitsomt 😞 Anonymkode: f28b8...a8e
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #3 Skrevet 30. april 2023 Jeg gjør det sånn at jeg på en måte skriver ei historie i hodet. For når man ikke får vite, og det i tillegg er avvisning, så kan det være frustrerende. Men når jeg "skriver historia", så har jeg kontroll og får closure. Jeg gjorde dette etter at jeg ble ghostet av et par karer. Jeg svarte liksom på mine spørsmål om hvorfor de ikke var interessert når jeg var det. Kanskje det ikke var helt sånn men. Det hjalp meg særlig da en av dem tok kontakt etter 2 mnd, da var jeg ferdig med hele greia forlengst og lite interessert i å ta opp kontakt igjen. Anonymkode: fd3b0...6d9 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #4 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg gjør det sånn at jeg på en måte skriver ei historie i hodet. For når man ikke får vite, og det i tillegg er avvisning, så kan det være frustrerende. Men når jeg "skriver historia", så har jeg kontroll og får closure. Jeg gjorde dette etter at jeg ble ghostet av et par karer. Jeg svarte liksom på mine spørsmål om hvorfor de ikke var interessert når jeg var det. Kanskje det ikke var helt sånn men. Det hjalp meg særlig da en av dem tok kontakt etter 2 mnd, da var jeg ferdig med hele greia forlengst og lite interessert i å ta opp kontakt igjen. Anonymkode: fd3b0...6d9 Det var lurt, kanskje jeg må prøve det. Eller å faktisk ta kontakt og spørre, sånn som denne fyren på fredag? Bør jeg spørre ham på date?😅 Anonymkode: 68a7c...413
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #5 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg gjør det sånn at jeg på en måte skriver ei historie i hodet. For når man ikke får vite, og det i tillegg er avvisning, så kan det være frustrerende. Men når jeg "skriver historia", så har jeg kontroll og får closure. Jeg gjorde dette etter at jeg ble ghostet av et par karer. Jeg svarte liksom på mine spørsmål om hvorfor de ikke var interessert når jeg var det. Kanskje det ikke var helt sånn men. Det hjalp meg særlig da en av dem tok kontakt etter 2 mnd, da var jeg ferdig med hele greia forlengst og lite interessert i å ta opp kontakt igjen. Anonymkode: fd3b0...6d9 Jøss! Er det derfor jeg går sånn og fantaserer og lager mine egne sannheter? Selvfølgelig er det det! Forøvrig er jeg helt lik som dere begge - jeg blir forelsket etter kun en hyggelig samtale eller et blikk. Slitsomt å ha det sånn. Anonymkode: a6c4d...dd9 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #6 Skrevet 30. april 2023 Kjenner meg igjen. Det er anxiety attachment style. Anonymkode: 98d36...172 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #7 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kjenner meg igjen. Det er anxiety attachment style. Anonymkode: 98d36...172 Du mener anxious attatchment. Og nei, det trenger det ikke være. Anonymkode: fd3b0...6d9 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #8 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du mener anxious attatchment. Og nei, det trenger det ikke være. Anonymkode: fd3b0...6d9 Whatever, du skjønte jo Anonymkode: 98d36...172
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå