AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #1 Skrevet 30. april 2023 Jeg møtte en mann igår, han skal ute å reise til utlandet. Og blir borte i 1 måned. Han skal vi holder kontakten. Han skreiv igår etter daten: kos å møte deg idag. Vi kysset og slikt, og han gav meg et langt kyss. Og sa vi holder kontakten og holder kontakten, han sa at det ikke kom til å være så bra nett der nede. Idag sendte jeg snap og sa god morgen skal nyte finværet nå. Så svarte han kort: hei, du! Og god ettermiddag. Du skal ut og nyte du. Ikke noe mere skreiv han. Hvis han vil holde kontakten så vil han legge ekstra innsats i det. Han la heller ikke til en emoji. Og brukte bare utropstegn, skjønner ingenting nå. Han var veldig "på" før vi møttes. Han kunne spurt hvilke planer jeg har osv. Høres ut som at han nesten roper til meg med utropstegn, og ikke emoji. Hva vet jeg. Skal jeg skrive om det er noe? Anonymkode: ca337...429
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #2 Skrevet 30. april 2023 Fy flate, tenk å ikke bruke emoji. Han bør du dumpe, han er bare ute etter å ligge mwd deg Anonymkode: 6742d...d33 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #3 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): tenk å ikke bruke emoji. Det så rødt flagg at det er som et lerret. 🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩 Dump dritten. Anonymkode: d836f...86a
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #4 Skrevet 30. april 2023 Det er ikke alle som bruker emoji! Jeg bruker ofte utropstegn for å signalisere at jeg er gira, engasjert, entusiastisk. Ikke fordi jeg er sint eller roper. Jeg bruker nesten mer utropstegn enn punktum. Så det kan hende han bare er som meg at han tenker at utropstegn er en måte å vise entusiasme på. Anonymkode: 36674...b49 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #5 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det så rødt flagg at det er som et lerret. 🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩 Dump dritten. Anonymkode: d836f...86a AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fy flate, tenk å ikke bruke emoji. Han bør du dumpe, han er bare ute etter å ligge mwd deg Anonymkode: 6742d...d33 HAHAHA disse kommentarene 😂🤣 Anonymkode: 36674...b49 2 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #6 Skrevet 30. april 2023 Han har brukt emojies før jo. Vet ikke om han er stressa, eller bare mye som skjer i livet hans akkurat nå Anonymkode: ca337...429
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #7 Skrevet 30. april 2023 Jeg bruker ofte emojis og noen ganger bruker jeg dem ikke, jeg tror ikke du skal lese for mye inn i akkurat det. Anonymkode: 36674...b49 1
Frøkenfryden Skrevet 30. april 2023 #8 Skrevet 30. april 2023 Jeg blir borte 1 måned i utland med dårlig nett… ville slitt med å tro på det.. 4 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #9 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): HAHAHA disse kommentarene 😂🤣 Anonymkode: 36674...b49 Ikke alle som tar til seg stor & ironi. 🤣 Anonymkode: 6d914...c41
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #10 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke alle som tar til seg stor & ironi. 🤣 Anonymkode: 6d914...c41 Satire Anonymkode: 6d914...c41
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #11 Skrevet 30. april 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Jeg blir borte 1 måned i utland med dårlig nett… ville slitt med å tro på det.. Greia er at der er det krig, utenlandsoperasjon. De har sendt mange norske som bidrar til å roe ned situasjonen . Er veldig utrygt der. 😪 blir selv bekymret. Savner han og. ❤️ Anonymkode: ca337...429
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #12 Skrevet 30. april 2023 Du kan godt skrive til han om det om du vil støte han vekk. Det er ekstremt overdrevent og unormalt å kreve så mye kontakt etter ETT treff! Når jeg var borte i tre uker etter å ha datet en fyr fem treff så hadde vi kontakt to ganger i løpet av de tre ukene. En gang tok jeg kontakt og en gang tok han kontakt. Hadde han meldt meg veldig mye mer enn det hadde jeg aldri fortsatt å møte han når jeg kom tilbake igjen. Du kan virkelig ikke kreve så mye oppmerksomhet fra en som ikke engang kjenner deg eller har rukket å utvikle følelser for deg. Mitt råd er å ta det som han sa på alvor, at dere snakkes når han kommer hjem og holder kontakten da, og lar han være i fred mens han er borte. Han har mer enn nok med seg selv og oppdraget nå og å ivareta en fremmed desperat dame sine behov er det ingen som hverken behøver eller gidder. Det betyr ikke at han ikke er interessert i å bli bedre kjent med deg når han kommer hjem igjen, slapp av! Anonymkode: 35505...1d9
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #13 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Greia er at der er det krig, utenlandsoperasjon. De har sendt mange norske som bidrar til å roe ned situasjonen . Er veldig utrygt der. 😪 blir selv bekymret. Savner han og. ❤️ Anonymkode: ca337...429 Ikke normalt å savne og tilknytte seg noen man har møtt én gang. Noe her skurrer og det er ikke han...! Anonymkode: 35505...1d9 2 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #14 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Greia er at der er det krig, utenlandsoperasjon. De har sendt mange norske som bidrar til å roe ned situasjonen . Er veldig utrygt der. 😪 blir selv bekymret. Savner han og. ❤️ Anonymkode: ca337...429 Åh, enda en av disse «skal på en hemmelig utenlandsoperasjon og kommer sjelden på nett»-typene. Like vanlig som å lyve på seg politimannstatus, virker det som. Lukter lystløgner lang vei. Anonymkode: 0c0a1...089 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #15 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du kan godt skrive til han om det om du vil støte han vekk. Det er ekstremt overdrevent og unormalt å kreve så mye kontakt etter ETT treff! Når jeg var borte i tre uker etter å ha datet en fyr fem treff så hadde vi kontakt to ganger i løpet av de tre ukene. En gang tok jeg kontakt og en gang tok han kontakt. Hadde han meldt meg veldig mye mer enn det hadde jeg aldri fortsatt å møte han når jeg kom tilbake igjen. Du kan virkelig ikke kreve så mye oppmerksomhet fra en som ikke engang kjenner deg eller har rukket å utvikle følelser for deg. Mitt råd er å ta det som han sa på alvor, at dere snakkes når han kommer hjem og holder kontakten da, og lar han være i fred mens han er borte. Han har mer enn nok med seg selv og oppdraget nå og å ivareta en fremmed desperat dame sine behov er det ingen som hverken behøver eller gidder. Det betyr ikke at han ikke er interessert i å bli bedre kjent med deg når han kommer hjem igjen, slapp av! Anonymkode: 35505...1d9 Har begynt å like han så utrolig godt. Han var mye finere enn på bilder, tenker på han hele tiden. Var et veldig bra kyss også.😍 han er helt nydelig, veldig bra kjemi til å være 1.date, han bryr seg om meg stiller spørsmål om mitt liv, og mye annet. Det er ikke sexsnakk. Han vil noe seriøst også, han pusher ikke på med sexprat og heller ikke nudes, noe jeg har opplevd før at menn maser.😊 jeg vil satse på han. Vi kysset masse før han dro videre. Sa til han: ta godt vare på deg og vær forsiktig. Det ble skrevet en artikkel om nettopp situasjonen der nede her om dagen, så han juger ikke. Kan se avstanden hans på Happn. Og han tok med sitt jobbevis Anonymkode: ca337...429
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #16 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Åh, enda en av disse «skal på en hemmelig utenlandsoperasjon og kommer sjelden på nett»-typene. Like vanlig som å lyve på seg politimannstatus, virker det som. Lukter lystløgner lang vei. Anonymkode: 0c0a1...089 Veldig raskt jeg begynte å like han, føler meg som en liten unge. Skal prøve å holde litt tilbake, sist gang da vi møtte, spurte jeg han: vil du kysse meg. Da sa han: du kunne bare ha gjort det uten å spørre hehe. Men liker å være forsiktig . Så bedre å spørre enn å bare kysse helt plutselig. Han sa: du skremmer meg ikke bort Anonymkode: ca337...429
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #18 Skrevet 30. april 2023 svartkatt skrev (1 minutt siden): Han har vel ting å gjøre, folk å treffe. Han er i et land i Afrika.😊 krig og folk flykter ut av landet. Hvilke folk tenkte du? Anonymkode: ca337...429 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #19 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke normalt å savne og tilknytte seg noen man har møtt én gang. Noe her skurrer og det er ikke han...! Anonymkode: 35505...1d9 Liker han så utrolig mye hehe, klarer ikke slutte tenke på han☺️ Anonymkode: ca337...429
svartkatt Skrevet 30. april 2023 #20 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er i et land i Afrika.😊 krig og folk flykter ut av landet. Hvilke folk tenkte du? Anonymkode: ca337...429 Så han er på jobb der da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå