Gå til innhold

Mange som er nervøs før 1. date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor vanlig er det at dere damer er veldig nervøs før 1.date?

Anonymkode: 8afbc...45b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil jo tro at det er helt naturlig å være.

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt flere som tilsynelatende ikke virker nervøs, men kan være de er god til å kamuflere det godt. Og møtt ei anna som var veldig nervøs. Og det er IKKE galt i det, men nysgjerrig på hvordan mange føler det før 1.date?

ts

Anonymkode: 8afbc...45b

Skrevet

Har ikke likt å gå på første date før.Vært kjempe nervøs😅Kom akkurat hjem fra en første date nå og jeg hadde bestemt meg på forhånd at jeg bare må ta det som det kommer,så endelig klarte jeg å gå på date uten å grue meg på forhånd😅😂

Skrevet

Nå er det 9 år siden sist, men jeg kan ikke huske at jeg var spesielt nervøs på noen av mine første dates

AnonymBruker
Skrevet
Frøken Rosa skrev (Akkurat nå):

Har ikke likt å gå på første date før.Vært kjempe nervøs😅Kom akkurat hjem fra en første date nå og jeg hadde bestemt meg på forhånd at jeg bare må ta det som det kommer,så endelig klarte jeg å gå på date uten å grue meg på forhånd😅😂

Gikk daten bra da? 

Anonymkode: 89236...501

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gikk daten bra da? 

Anonymkode: 89236...501

Det var en koselig date,men desverre så var ikke kjemien riktig for å date han igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Alltid vært litt nervøs før første date, men ikke veldig nervøs. Kommer an på hvem mannen var, selvsagt.

Anonymkode: 48d4f...a7a

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg er alltid nervøs i starten. Vanlig det.

Anonymkode: d68b4...d4a

AnonymBruker
Skrevet

Alle er det 

Anonymkode: 113a3...840

Skrevet

Er cirka alltid nervøs, og det er vel egentlig bare bra.. og det går som regel veldig fort over. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...