AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #1 Skrevet 30. april 2023 For 3 år siden snakket jeg lenge med en på tinder, typ i flere måneder. Vi endte opp med å ligge sammen 2-3 ganger, avtalte overnatting og rett etterpå møtte han ei dame som han ble sammen med. Han hadde da skrevet til meg ting som «gleder meg til du flytter inn» etc, noe som var spesielt selv om vi hadde snakket mye. Jeg endte opp med å slette han på snap og Instagram siden han tydeligvis hadde funnet seg noen. Har han fortsatt på Facebook Rett etterpå fant jeg meg også en, og er idag forlovet - noe han ganske sikkert har sett på Facebook. Jeg legger ofte ting ut av kjæresten min i tillegg. Plutselig har jeg begynt å få opp at han stalker Instagram storyene mine, og lurer på hvorfor han gjør dette? Han er fortsatt i ett forhold og kjenner det nesten er litt creepy at han plutselig stalker meg etter så mange år. Dette er ikke ett engangstilfelle heller, men hver gang jeg legger ut ting Anonymkode: daaf8...8d4
Gjest theTitanic Skrevet 30. april 2023 #2 Skrevet 30. april 2023 Å lese ting du har lagt ut offentlig er ikke å stalke men å lese offentlig informasjon.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #3 Skrevet 30. april 2023 Hvis å se på stort er stalking, så stalker jeg tydeligvis mange 😂 Anonymkode: 30826...e50 7
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #4 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis å se på stort er stalking, så stalker jeg tydeligvis mange 😂 Anonymkode: 30826...e50 *story Anonymkode: 30826...e50 1
Sharpa VinterBerg Skrevet 30. april 2023 #5 Skrevet 30. april 2023 Dette er ikke stalking.. Personforfølgelse, eller stalking, er en eller flere typer handlinger som i seg selv kan være mindre alvorlige, men som gjentas systematisk og over noe tid og dermed innebærer en alvorlig krenkelse av den som rammes, https://snl.no/personforfølgelse_-_stalking 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #6 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis å se på stort er stalking, så stalker jeg tydeligvis mange 😂 Anonymkode: 30826...e50 Han søker meg jo opp hver gang siden han ikke følger meg da, er vell heller dette jeg mener er stalking Anonymkode: daaf8...8d4 1
Sharpa VinterBerg Skrevet 30. april 2023 #7 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis å se på stort er stalking, så stalker jeg tydeligvis mange 😂 Anonymkode: 30826...e50 Jeg også 👀 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #8 Skrevet 30. april 2023 Sharpa VinterBerg skrev (Akkurat nå): Dette er ikke stalking.. Personforfølgelse, eller stalking, er en eller flere typer handlinger som i seg selv kan være mindre alvorlige, men som gjentas systematisk og over noe tid og dermed innebærer en alvorlig krenkelse av den som rammes, https://snl.no/personforfølgelse_-_stalking Det er jo ett ordtak for at man blir overvåket jevnlig av en person, noe jeg blir Anonymkode: daaf8...8d4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #9 Skrevet 30. april 2023 theTitanic skrev (4 minutter siden): Å lese ting du har lagt ut offentlig er ikke å stalke men å lese offentlig informasjon. Du hørtes gammeldags ut. Fordi om jeg legger ut noe offentlig er det ikke slik at alle på jordkloden ser dette, det er jo kun de som følger med på meg Anonymkode: daaf8...8d4 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #10 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo ett ordtak for at man blir overvåket jevnlig av en person, noe jeg blir Anonymkode: daaf8...8d4 Å se på story til andre land personer er ikke å overvåke de, eller føler du at du stalker og overvåker en venninne om du klikker på storyen hennes? Anonymkode: 30826...e50 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #11 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Å se på story til andre land personer er ikke å overvåke de, eller føler du at du stalker og overvåker en venninne om du klikker på storyen hennes? Anonymkode: 30826...e50 Leser du hva jeg skriver eller velger du bare å lese det du selv vil? Selvfølgelig er det ikke det om det er en venninne, men her er det snakk om at han ikke følger meg, men søker meg opp daglig og ser alt jeg legger ut Anonymkode: daaf8...8d4 2
Ananas. Skrevet 30. april 2023 #12 Skrevet 30. april 2023 Antagelig er han vel bare nysgjerrig. Trenger ikke ligge mer bak heller. Blokker ham, så slipper du å tenke på det. 2
Sharpa VinterBerg Skrevet 30. april 2023 #13 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er jo ett ordtak for at man blir overvåket jevnlig av en person, noe jeg blir Anonymkode: daaf8...8d4 Du legger ut story som er offentlig og blir ikke stalket. Hva med å blokkere vedkommende?? 1 1
Sharpa VinterBerg Skrevet 30. april 2023 #14 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Leser du hva jeg skriver eller velger du bare å lese det du selv vil? Selvfølgelig er det ikke det om det er en venninne, men her er det snakk om at han ikke følger meg, men søker meg opp daglig og ser alt jeg legger ut Anonymkode: daaf8...8d4 Blokker da vel.. 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #15 Skrevet 30. april 2023 Når jeg åpner første instagramstory som kommer opp, følger resten etter i rask rekkefølge. Så jeg ser stort sett alles story, vil det si at jeg kommer opp som "stalker"? Anonymkode: 8d5ee...a10 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #16 Skrevet 30. april 2023 Ananas. skrev (5 minutter siden): Antagelig er han vel bare nysgjerrig. Trenger ikke ligge mer bak heller. Blokker ham, så slipper du å tenke på det. Syns bare det er rart han plutselig er nysgjerrig nå etter så mange år Anonymkode: daaf8...8d4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #17 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når jeg åpner første instagramstory som kommer opp, følger resten etter i rask rekkefølge. Så jeg ser stort sett alles story, vil det si at jeg kommer opp som "stalker"? Anonymkode: 8d5ee...a10 Les innlegget da… du får jo selvfølgelig bare opp storyene på de du følger, og han følger ikke meg Anonymkode: daaf8...8d4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #18 Skrevet 30. april 2023 Jeg lurer litt på hvordan du tror at vi kan vite hvorfor han gjør det? Anonymkode: 7fb8c...c62 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #19 Skrevet 30. april 2023 Uansett ikke stalking å se på noens profil eller story. Stalking er å forfølge noen. Anonymkode: 8d5ee...a10 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #20 Skrevet 30. april 2023 Heter han Morten eller? Anonymkode: 5a706...ad7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå