AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #1 Del Skrevet 30. april 2023 Ønsker litt inspirasjon! Har ikke lyst på formelt bryllup med 100 gjester, masse taler, dyrt, pompøs kjole ol. Anonymkode: 5c1bf...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #2 Del Skrevet 30. april 2023 Vi er skilt nå men vi hadde et slags matpakke bryllup hvor vi gjorde litt ut av dagen så den ble uortodoks. Fantastisk dag ble det Anonymkode: 997cc...3ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #3 Del Skrevet 30. april 2023 Vi inviterte berre forlovere med samboere til vigelse på rådhuset og ut å spise etterpå. Alle budde på samme hotellet den helga Anonymkode: fb720...d69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #4 Del Skrevet 30. april 2023 Min stemor og biologiske far giftet seg på rådhuset og ba på hjemmelaget lapskaus etterpå. Jeg kjente dem ikke da (men vi har blitt kjent i etterkant), og de har begge beskrevet det som en fin happening. Men nå er de folk som klarer å gjøre de utroligste ting med wienerpølser, saft og is på 17. mai. Min stemor er et nydelig menneske, og åpner hjemmet sitt for venner og familie, og alle prøver å få til å komme en tur, til og med mine svigerforeldre ❤️ Anonymkode: ad425...22b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #5 Del Skrevet 30. april 2023 Giftet oss hos byfogden i lunsjpausen. Rakk kaffe og kake på konditori før vi gikk tilbake på jobb. Dro på hyttetur med forlovere og deres partnere påfølgende helg. Anonymkode: 2510a...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #6 Del Skrevet 30. april 2023 Gikk på rådhuset. Ble gift. Gikk hjem. Brukte resten av dagen på å "rekreere" en tasting meny fra en berømt restaurant. Alt var stengt pga. korona, så mulighetene for feiring var begrenset. Men mat kunne vi lage, i det minste, og vi liker å lage mat. Jeg vet ikke hvordan det hadde blitt uten korona, men det blir hypotetisk... Det ble som det ble, og vi angrer ikke. Anonymkode: 3075f...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #7 Del Skrevet 1. mai 2023 Giftet oss på rådhuset med nærmeste familie (foreldre, besteforeldre, søsken med partnere og barn) til stede. Spiste lunsj på en litt flott restaurant etterpå. Så dro familien vår hjem, og vi dro videre til et utested vi hadde leid. Der kom ca førti venner. Vi spanderte litt drikke (velkomstdrink og noen bonger) og hadde bestilt pizza. To venner av oss hadde med hver sin kake, og vi serverte en del snacks. Ellers var det bare en uformell og morsom fest. Totalt brukte vi ca 35 000 på dagen, inkl. kjole til meg. Det var en flott og minneverdig dag, men helt uten stress og mas. Anonymkode: 09047...d7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #8 Del Skrevet 1. mai 2023 Jeg var i en stor fest for et vennepar som giftet seg i utlandet. Festen var på sommeren, og de stod for grill, også skulle gjestene istedenfor gaver ha med mat og drikke selv. De fikk gaver likevel da. De giftet seg i utlandet på høsten, uten forlovere og alt. Hun hadde en hvit kjole, men det var en rimeligere penkjole. Den var veldig fin og passende henne, men da betraktelig billigere. Når de ankom Norge som nygifte møtte begge sett med foreldre og søsken opp og de gikk direkte ut og spiste. Siste hadde nok jeg heller ønsket ble gjort annen dag senere, og jeg er ikke sikker på om det var planlagt eller mer overraskelse. De hadde en fantastisk tur, og la litt penger i det, men ellers lite penger i annet. De er godt gift enda over 10 år senere. Anonymkode: 7969a...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #9 Del Skrevet 1. mai 2023 Bare oss to: Gikk på rådhuset, ble gift, spiste på restaurant, bodde i bryllupssuiten én natt. Begge har vært gift før, var samboere, ingen felles barn, minst like glad i hverandre nå tjue år etter. Anonymkode: 33c02...c5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #10 Del Skrevet 3. mai 2023 Jeg har litt trøblete forhold til foreldrene mine. Trenger ikke gå inn på detaljene, men jeg ønsket ikke å ha de med på festen. Jeg har heller aldri hatt behov for feiring med hvite duker, bordkort og taler. Vi giftet oss på rådhuset og inviterte begges familier med på middag på en restaurant. Dagen etter hadde vi fest hjemme hos oss med vin og tapas. Veldig uformell stemning, vi koste oss masse. Anonymkode: 9775d...6fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå