AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #1 Skrevet 30. april 2023 Jeg har hatt ett avstandsforhold til en mann som sier vi skal flytte sammen, han skal flytte hjem. Dette er hans hjemby også. Men det er alltid unnskyldninger til hvorfor det ikke passer. Ny jobbmulighet, usikkerhet rundt å selge bolig, avslutte et prosjekt. Jeg har ventet og tror kanskje ikke egentlig han vil flytte hjem, eller kanskje ikke til meg? Jeg forsøker å gjøre det slutt, si at jeg har ventet lenge nok. Men jeg har det for vondt uten ham. Pga familie her er det ikke aktuelt at jeg flytter til ham. Jeg tenker alltid at nok er nok at jeg bare er et tidsfordriv for han ett påfyll i hverdagen hans. At han ikke har noen seriøse tanker med meg. Så jeg forsøker å si stopp, men så går det noen dager og så er jeg midt i det samme igjen, for jeg klarer ikke å la være og ta kontakt. Jeg er jo egentlig sterk nok til å be en mann ryke og reise. Jeg var i alle fall det. Nå er jeg bare uten ryggmarg fordi alt er så tomt uten han. Hva skal jeg gjøre for å klare og bryte. Han er den mest fantastiske mannen jeg har møtt. Tenker bare på å få kysse ham igjen, ta på han igjen, lukte på han igjen. Jeg ender alltid med telefonen og ringer likevel når jeg sa til meg selv at jeg ikke skulle. Anonymkode: 5dee4...287
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #2 Skrevet 30. april 2023 Sett ei tidsfrist. Er det ikke kommer noen løsning innen da, så går du videre og legger ham helt død. I mellomtida finner du noen interessant å holde på med selv, ikke romanse men noe som gir deg noe. Anonymkode: 900c5...d86
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #3 Skrevet 30. april 2023 Jobbe med selvrespekten din og innse at det som fører deg tilbake først og fremst er abstinenser. Ja du leste riktig, vi får abstinenser når vi er vant til å prate med noen og være tilknyttet noen. Oxytocon, kjærlighetshormonet er like avhengighetsskapende som heroin. Så når du kjenner at du måååå ta kontakt eller mååå svare eller savner å kysse han og vil være med han så minn deg selv på at "Nei, det vil jeg ikke. Jeg vil ikke inn i den spiralen igjen, den gjør meg ikke godt og det er bare abstinensene som lurer meg på". Tenk at du må unngå å "sprekke" for hvis ikke opprettholder du avhengigheten. Det er derfor man sier tre måneder uten kontakt for det er da abstinensene går over og man tenker rasjonelt igjen uten å bli styrt av abstinensene, og man innser at man er glad man ikke gikk tilbake til han igjen og ser han i et helt annet og verre lys enn før når man var avhengig Anonymkode: b72d5...8b0 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #4 Skrevet 30. april 2023 Men problemet er jo at jeg ikke klarer å legge ham død. Jeg er alt for hektet. Frister har jeg prøvd meg på før, men da er liksom jeg urimelig som forventer, prosjektet var jo viktig det må jeg jo forstå. Så gir jeg meg. Jeg venter likevel. Anonymkode: 5dee4...287
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #5 Skrevet 30. april 2023 Har du prøvd å onanere? Mange tar irrasjonelle valg når de er kåte. De lar det lille hodet bestemme fremfor det store hodet. Prøv å onanere når trangen til krype tilbake er som sterkest. Anonymkode: ba25c...f19
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #6 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men problemet er jo at jeg ikke klarer å legge ham død. Jeg er alt for hektet. Frister har jeg prøvd meg på før, men da er liksom jeg urimelig som forventer, prosjektet var jo viktig det må jeg jo forstå. Så gir jeg meg. Jeg venter likevel. Anonymkode: 5dee4...287 Joda du klarer det om du vil og om du motstår abstinensene Anonymkode: b72d5...8b0
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #7 Skrevet 30. april 2023 Begynn å date andre. Forhåpentligvis treffer du noen bedre og da er det lettere å komme over han. Anonymkode: eb9bf...c60
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #8 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men problemet er jo at jeg ikke klarer å legge ham død. Jeg er alt for hektet. Frister har jeg prøvd meg på før, men da er liksom jeg urimelig som forventer, prosjektet var jo viktig det må jeg jo forstå. Så gir jeg meg. Jeg venter likevel. Anonymkode: 5dee4...287 Du har prøvd frister? Og flere ganger. Nei her er det nok en som kanskje er glad i deg men likevel kommer med tomt prat hadde han villet hadde han gjort derfor lenge siden eller satt en dato og jobbet mot den. Gjør noe som du vet han finner utålelig så han ikke hadde kontaktet deg mer. Så hjelper du deg selv ut på den måten når du ikke klarer å motstå ham ellers Anonymkode: 3af16...206
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #9 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Joda du klarer det om du vil og om du motstår abstinensene Anonymkode: b72d5...8b0 En smart måte å se det på. Abstinenser. Får lese meg opp på triks for å håndtere det, for det er akkurat slik det kjennes ut. Til slutt ringer jeg og later som ingenting og ting er tilbake som før, bare fordi jeg ikke holder ut følelsen av å ikke være med ham. Som en over her sa ang onanering har jeg forsøkt det, bare for å komme meg gjennom de verste abstinensene. Det kan jo være smertelindremde også. Anonymkode: 5dee4...287
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå