Gå til innhold

Glemt eller glipp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

En god venninne hadde nettopp utdrikningslag. Jeg var ikke invitert. Hun og forloveren var med i mitt for noen år siden. 

Lov å være skuffet? Har ikke sagt annet enn at jeg håpet de kosa seg, men sitter jo her og lurer på om det er et hint om at jeg ikke er velkommen i bryllupet eller at vennskapet er mer kjølig enn jeg trodde?

Anonymkode: 4672b...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du invitert i bryllupet?

Anonymkode: 7517e...f9b

Ja, det er jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Virker rart. Jeg er vant til at bruden stort sett får spørsmål om hvem som ønskes i utdrikningslaget, spesielt om forlover ikke er venner med de samme. 

Kjenner du noen andre som var med som du kan spørre? Dumt om det er en glipp. Kan du ta med bruden på en lunsj eller middag bare dere to?

Anonymkode: 9d8d1...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var kanskje et mindre utdrikningslag enn dere hadde? 

Anonymkode: a8d32...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Virker rart. Jeg er vant til at bruden stort sett får spørsmål om hvem som ønskes i utdrikningslaget, spesielt om forlover ikke er venner med de samme. 

Kjenner du noen andre som var med som du kan spørre? Dumt om det er en glipp. Kan du ta med bruden på en lunsj eller middag bare dere to?

Anonymkode: 9d8d1...475

Jeg kjenner ett par av dem, men jeg tenker jeg ikke skal spørre. Ønsker ikke å skape unødig uro og stress for bruden og vennene. Vet ikke helt om jeg skal gjøre det jeg altså.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var kanskje et mindre utdrikningslag enn dere hadde? 

De var litt flere enn på mitt faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke godt å si. Og det er vanskelig å vite om det var meningen eller en glipp.

Det er vel ikke så mange gode måter å spørre på heller... Men jeg er konflikssky. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kjenner ett par av dem, men jeg tenker jeg ikke skal spørre. Ønsker ikke å skape unødig uro og stress for bruden og vennene. Vet ikke helt om jeg skal gjøre det jeg altså.

De var litt flere enn på mitt faktisk.

Kanskje hun bare har flere venner da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje hun bare har flere venner da? 

Vi har ca like mange venner, men nå er vel strengt tatt ikke det som er spørsmålet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enten er dere ikke så gode venner som du trodde, ellers har forloveren hennes et problem med deg. Veldig tvilsomt at det er en glipp fra forloverens side, men det er ikke sikkert venninnen din hadde noe med det å gjøre. Hvis dere har snakket om utdrikningslaget og du har sagt at du håper de koste seg er det veldig rart at venninnen din ikke har beklaget at du ikke var invitert og forklart at det var en glipp. Da er det dessverre ikke en glipp

Anonymkode: 55e3d...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...