AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #1 Del Skrevet 30. april 2023 En god venninne hadde nettopp utdrikningslag. Jeg var ikke invitert. Hun og forloveren var med i mitt for noen år siden. Lov å være skuffet? Har ikke sagt annet enn at jeg håpet de kosa seg, men sitter jo her og lurer på om det er et hint om at jeg ikke er velkommen i bryllupet eller at vennskapet er mer kjølig enn jeg trodde? Anonymkode: 4672b...202 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #2 Del Skrevet 30. april 2023 Er du invitert i bryllupet? Anonymkode: 7517e...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #3 Del Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du invitert i bryllupet? Anonymkode: 7517e...f9b Ja, det er jeg. Anonymkode: 4672b...202 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #4 Del Skrevet 30. april 2023 Virker rart. Jeg er vant til at bruden stort sett får spørsmål om hvem som ønskes i utdrikningslaget, spesielt om forlover ikke er venner med de samme. Kjenner du noen andre som var med som du kan spørre? Dumt om det er en glipp. Kan du ta med bruden på en lunsj eller middag bare dere to? Anonymkode: 9d8d1...475 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #5 Del Skrevet 30. april 2023 Det var kanskje et mindre utdrikningslag enn dere hadde? Anonymkode: a8d32...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #6 Del Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Virker rart. Jeg er vant til at bruden stort sett får spørsmål om hvem som ønskes i utdrikningslaget, spesielt om forlover ikke er venner med de samme. Kjenner du noen andre som var med som du kan spørre? Dumt om det er en glipp. Kan du ta med bruden på en lunsj eller middag bare dere to? Anonymkode: 9d8d1...475 Jeg kjenner ett par av dem, men jeg tenker jeg ikke skal spørre. Ønsker ikke å skape unødig uro og stress for bruden og vennene. Vet ikke helt om jeg skal gjøre det jeg altså. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var kanskje et mindre utdrikningslag enn dere hadde? Anonymkode: a8d32...0ec De var litt flere enn på mitt faktisk. Anonymkode: 4672b...202 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 30. april 2023 #7 Del Skrevet 30. april 2023 Ikke godt å si. Og det er vanskelig å vite om det var meningen eller en glipp. Det er vel ikke så mange gode måter å spørre på heller... Men jeg er konflikssky. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #8 Del Skrevet 30. april 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kjenner ett par av dem, men jeg tenker jeg ikke skal spørre. Ønsker ikke å skape unødig uro og stress for bruden og vennene. Vet ikke helt om jeg skal gjøre det jeg altså. De var litt flere enn på mitt faktisk. Anonymkode: 4672b...202 Kanskje hun bare har flere venner da? Anonymkode: a8d32...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #9 Del Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje hun bare har flere venner da? Anonymkode: a8d32...0ec Vi har ca like mange venner, men nå er vel strengt tatt ikke det som er spørsmålet her. Anonymkode: 4672b...202 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #10 Del Skrevet 1. mai 2023 Enten er dere ikke så gode venner som du trodde, ellers har forloveren hennes et problem med deg. Veldig tvilsomt at det er en glipp fra forloverens side, men det er ikke sikkert venninnen din hadde noe med det å gjøre. Hvis dere har snakket om utdrikningslaget og du har sagt at du håper de koste seg er det veldig rart at venninnen din ikke har beklaget at du ikke var invitert og forklart at det var en glipp. Da er det dessverre ikke en glipp Anonymkode: 55e3d...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå