Grace Skrevet 5. januar 2006 #1 Skrevet 5. januar 2006 Jeg har lest at endel som ikke klarer å få barn har fått hjelp med akupunktur.. Har ikke lang prøvetid bak meg eller noe men tenkte at kanskje akupunktur ville øke sjansene for å få det til å klaffe. Har dette noe for seg? Noen som vet??
Gjest Epona Skrevet 6. januar 2006 #2 Skrevet 6. januar 2006 Vet at akupunktur kan øke mannens fruktbarhet, altså øke sædkvaliteten. Og hvis det kan det, så kan det helt sikkert stimulerer eggstokker/kvinnelige hormoner også. Men vet svært lite om akupunkturbehandling generelt..
Missbumblebee Skrevet 6. januar 2006 #3 Skrevet 6. januar 2006 Jeg har lest at endel som ikke klarer å få barn har fått hjelp med akupunktur.. Har ikke lang prøvetid bak meg eller noe men tenkte at kanskje akupunktur ville øke sjansene for å få det til å klaffe. Har dette noe for seg? Noen som vet?? ← Jeg har time på mandag med min homeøpat/fotsoneterapaut/akupunktør. Jeg ringte henne like etter at jeg fikk diagnosen PCOS, og hun vil behandle meg litt intensivt til å begynne med, for å få "startet" kroppen min litt opp. Mener å ha lest om andre kvinner som har fått godt hjelp, så er det bare å se om det hjelper meg noe..
Væren Skrevet 6. januar 2006 #4 Skrevet 6. januar 2006 Et vennepar av oss fikk hjelp av fotsoneterapeut etter 10 års ufrivillig barnløshet. Venninna vår ble på forhånd nesten "garantert" positivt resultat av terapeuten (et ganske modig løfte, syntes jeg...) ettersom så og si samtlige som hadde kommet til henne, uten andre påviste plager / årsaker enn barnløsheten i seg selv, faktisk var blitt gravide etterpå. Og etter en stund var venninna vår faktisk gravid! De har to store, flotte unger i dag!
Gjest gjest Skrevet 8. januar 2006 #5 Skrevet 8. januar 2006 Hei væren. Lurte på navnet på den fotsoneterapeuten til vennene dine, har selv vært prøver i 4 år og har 2 negative prøverørs forsøk bak meg. Syntes det hørtes inntressant ut, gode erfaringer for andre kan jo bli gode for meg også............
Gjest snartmammagjest Skrevet 9. januar 2006 #6 Skrevet 9. januar 2006 Vi var prøvere i 2år inntil jeg fikk diagnosen endometriose. Jeg ble operert, med homeopati og akupunktur (øreakupunktur, fotsoneterapi, kostholdsendring og masse vitaminer og selvsagt homeopatmedisin), ble jeg gravid 4 mnd etter operasjonen. Så jeg har VEEEldig stor tro på dette. Nå er jeg gravid i 14 uke og går til kroppsakupunktur for kvalme...og det hjelper:) Så lykke til. Det er verdt å prøve før en eventuelt prøverørsbehandling... (Neste skritt for oss ble prøverør, men klarte selv det ved hjelp av alternativ behandling)
Holly Hobbie Skrevet 9. januar 2006 #7 Skrevet 9. januar 2006 Jeg har ogsaa hoert at spesielt akupunktur og fotsoneterapi kan vaere til god hjelp mot barnloeshet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå