AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #1 Del Skrevet 30. april 2023 Får man ekstra goder som rabatt på matvarer, eller eventuelt kunne ta med mat som skal kastes? Anonymkode: a71ab...fea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaffelhunden Skrevet 30. april 2023 #2 Del Skrevet 30. april 2023 Ikke i lavpriskjedene, men har hørt at ansatte fikk rabatt på ICA i gamledager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #3 Del Skrevet 30. april 2023 Ja, alle jeg vet om som jobber i matbutikk får ansattrabatt. Anonymkode: 02380...bb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #4 Del Skrevet 30. april 2023 Fikk det på Kiwi før, men har jobbe i kjeden siden 2010 og vi får ikke noe sånt. Kan heller ikke ta med mat som skal kastes e.l. det blir tatt som stjeling. Anonymkode: 7718c...636 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #5 Del Skrevet 30. april 2023 Det er veldig individuelt hva butikkene vil gi sine ansatte av goder. Jeg fikk 7% rabatt da jeg jobbet på en Spar butikk, mens på en annen Spar så fikk jeg ingen rabatt. Anonymkode: 85360...96e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #6 Del Skrevet 30. april 2023 Får man lov til å "legge av" varer til seg selv som selges billigere grunnet dato? Anonymkode: a71ab...fea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #7 Del Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Får man lov til å "legge av" varer til seg selv som selges billigere grunnet dato? Anonymkode: a71ab...fea I utganspunktet ikke, men hos oss var det noen som gjemte det unna og betalte det på slutten av dagen. Anonymkode: 85360...96e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitty Odis Skrevet 30. april 2023 #8 Del Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): I utganspunktet ikke, men hos oss var det noen som gjemte det unna og betalte det på slutten av dagen. Anonymkode: 85360...96e Har du sett noen gjør det på jobben din? Har du sagt fra til lederne? Dette er ikke lov. Den ansatte kan få advarsel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #9 Del Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fikk det på Kiwi før, men har jobbe i kjeden siden 2010 og vi får ikke noe sånt. Kan heller ikke ta med mat som skal kastes e.l. det blir tatt som stjeling. Anonymkode: 7718c...636 Ingen her nevner noe om slikt. Inkl sjefen. Anonymkode: f0774...99d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #10 Del Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): I utganspunktet ikke, men hos oss var det noen som gjemte det unna og betalte det på slutten av dagen. Anonymkode: 85360...96e Litt off-topic, men jeg kjente til noen som brukte å gjemme holdbare varer i butikken og så komme tilbake på butikken og lete de fram når de var utløpt for å enten få de rabattert eller gratis. Burde kanskje ikke gi folk ideer her. Anonymkode: 4cac8...fff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå