Gå til innhold

Miljøgater, er det ikke flott!?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som har fått sånne fine nye miljøgater utenfor der de bor? :) Hvor de kommer og kutter ned alle trærne deres, stjeler hagen, og maler røde fine fargerike sykkelstriper i veien og breie store fortau som brøytebilen får boltre seg på å legge igjen finne snøpakker foran innkjørselen deres om vinteren? Vi har også fått så fin stor og ny bussholderplass i stedet for de 200 år gamle trærne som sto der før. Kjempeflotte tiltak! Her i Trondheim popper det opp sånne over alt :D Så glade vi er.

Flere som får sånne fine miljøgater der de bor? Er det ikke flott?! er så glad at skatten min går til dette så vi slipper å rassere nabolagene våre med grønne trær og planter når vi kan få breie gater med sykkelvei og fortau hvor det nesten er plass til 4 felt, kun for gående. :)  

Anonymkode: da0b9...12a

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja her hvor jeg bor brukte de 1,2 millioner kroner på to benker og å male ca 40 meter med tre røde og grønne fargestriper på bakken! Helt fantastisk bruk av penger mens de legger ned ungdomsklubber og gratis sportsaktiviteter for barn her! Blir superglad hver gang jeg ser de flotte fargestripene på bakken, dette var absolutt noe vi trengte! 

Anonymkode: 4e9f5...ddd

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Her jeg bor skulle de gjøre busstilbudet bedre ved å fjerne bussruten, de innså at det var noe som skurret så nå går bussen annenhver time istedenfor hver time. Dette er ifølge kommunen en stor forbedring som fører til at flere lar bilen stå.

Anonymkode: 60fc1...182

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her jeg bor skulle de gjøre busstilbudet bedre ved å fjerne bussruten, de innså at det var noe som skurret så nå går bussen annenhver time istedenfor hver time. Dette er ifølge kommunen en stor forbedring som fører til at flere lar bilen stå.

Anonymkode: 60fc1...182

Supert! Da slipper jo de eldre å stresse med å rekke bussen, disse pensjonistene har bare godt av å vente halvannen time på venterommet før legetime når neste buss ble for sent, og sitte ute i kulda halvannen time på vei hjem fra butikken før bussen kommer. Så herlig at de får anledning til å få mere frisk luft og være utendørs! 

For ikke å snakke om alle som nå bruker opp til 4 timer ekstra hver dag før og etter jobb på bussing og venting, gode nyheter for barna hjemme som kan gå hjem fra skolen og aldri får spise middag med mor og far og er så heldige å lære seg mer selvstendighet og nyte egentid! 

Veldig smart den i kommunen som klekket ut en sånn endring i bussrutene! 

Anonymkode: 4e9f5...ddd

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...