AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #1 Skrevet 30. april 2023 I går ble barna levert å jeg og samboer har to dager for oss selv ❤️ Idag tidlig før jeg skulle opp å kjøre barna mine til besteforeldre så lå vi og pratet om hva vi skulle gjøre idag jeg og han. Analsex kom bl.a opp (vi begge elsker analt) Så i bilen så jeg at jeg hadde fått mld hos han: vask møkkhølet når du dusjer Føler alt er ødelagt nå. Er dette ting han liksom ikke tørr ta ansikt til ansikt? Mener han hullet mitt er skittent eller lukter? Og hva svarer jeg liksom på noe sånt? Ligner ikke han å skrive sånne ting, sjelden han i det hele tatt sender meg tekstmld Anonymkode: 84d32...709 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #2 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I går ble barna levert å jeg og samboer har to dager for oss selv ❤️ Idag tidlig før jeg skulle opp å kjøre barna mine til besteforeldre så lå vi og pratet om hva vi skulle gjøre idag jeg og han. Analsex kom bl.a opp (vi begge elsker analt) Så i bilen så jeg at jeg hadde fått mld hos han: vask møkkhølet når du dusjer Føler alt er ødelagt nå. Er dette ting han liksom ikke tørr ta ansikt til ansikt? Mener han hullet mitt er skittent eller lukter? Og hva svarer jeg liksom på noe sånt? Ligner ikke han å skrive sånne ting, sjelden han i det hele tatt sender meg tekstmld Anonymkode: 84d32...709 Leverte barna i dag, ikke i går* Anonymkode: 84d32...709
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #3 Skrevet 30. april 2023 Hadde svart at han fikk vaske kjeften også hadde det ikke blitt noe på han den helga. Anonymkode: ae69e...1e8 15
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #4 Skrevet 30. april 2023 Den var flau ja men tror du ikke det var et klønete forsøk på foreplay? Anonymkode: 31366...24e 19
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #6 Skrevet 30. april 2023 Wow… sexy… Å nå skal du dusje og ha sex med han? Jaja. du kan jo si noe om at måten han sa det på ikke akkurat økte lysten hos deg. Anonymkode: c7b3e...879 7
Razor1976 Skrevet 30. april 2023 #7 Skrevet 30. april 2023 Tipper han skrev det for å liksom snakke litt dirty til deg. Men det falt ikke helt i smak skjønner jeg. Men da går det jo an å si fra 13 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #8 Skrevet 30. april 2023 Kanskje du ikke vasker det godt nok slik at det er dritt igjen der inne? Anonymkode: a7ac0...b01 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #9 Skrevet 30. april 2023 Det er jo tross alt et drittrør, som skal fylles med pikk og sæd. Anonymkode: a7ac0...b01 5
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #10 Skrevet 30. april 2023 Pleier du ikke å vaske deg godt nok der da, kanskje? Anonymkode: 7ac87...df1 1 1
MyMichelle Skrevet 30. april 2023 #11 Skrevet 30. april 2023 Hadde min samboer sagt slikt til meg, hadde det blitt null sex på han. 5
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #12 Skrevet 30. april 2023 Han mente nok ikke noe vondt med å skrive møkkhølet. Fordi vi bruker jo det hullet stortsett til å bæsje med, og det var jo det han mente. Men som sagt har jeg og fått høre slikt fra menn som liker å knulle rumpen at dem sier jeg skal slikke møkk eller dritehølet ditt. og knulle det skitne hølet ditt. Jeg tror det tenner dem å si møkka hølet, fordi det hullet tenner dem. Så jeg tror han skrev det fordi det tenner han. Men du kan si at det ordet ikke tenner deg og be han si rumpehullet i stedenfor. Vær åpen og ærlig med han. Jeg har som sagt hørt flere ganger menn har omtalt rumpen som møkkahølet og jeg syns det har vært deilig og ikke blitt lei meg av det ordet fordi det er tennenede. Så er helt sikker på at det er tennenede for han å si møkkahølet ditt og. Anonymkode: b9ed3...fb7 1 1
Mamajune11 Skrevet 30. april 2023 #13 Skrevet 30. april 2023 Slapp av ts. Kanskje det var et forsøk på sexting eller humor. Møkkhøl, rævhøl, rumpehull, anus, altså kjært barn har mange navn. Ps: alle rumper er skittne, så vask den. 1 2
Lt.Dan Skrevet 30. april 2023 #14 Skrevet 30. april 2023 Alle dere analsex fantaster, hvordan klargjør dere egentlig ræva deres før akten? Står dere å sprer rassen og spyler oppi langt inni, det skal tross alt en kuk inn ett stykke, avhengig av hvor velutstyrt mannen er/ fassongen på den penetrerte personen osv? Må man regne med litt dritt av og til, eller er hullet helt sterilt nyvasket og fint?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #15 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): I går ble barna levert å jeg og samboer har to dager for oss selv ❤️ Idag tidlig før jeg skulle opp å kjøre barna mine til besteforeldre så lå vi og pratet om hva vi skulle gjøre idag jeg og han. Analsex kom bl.a opp (vi begge elsker analt) Så i bilen så jeg at jeg hadde fått mld hos han: vask møkkhølet når du dusjer Føler alt er ødelagt nå. Er dette ting han liksom ikke tørr ta ansikt til ansikt? Mener han hullet mitt er skittent eller lukter? Og hva svarer jeg liksom på noe sånt? Ligner ikke han å skrive sånne ting, sjelden han i det hele tatt sender meg tekstmld Anonymkode: 84d32...709 Hahaha. Beste hittil i kveld. Takk Anonymkode: d34a6...e82 1
Bamseklemmer Skrevet 1. mai 2023 #16 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): I går ble barna levert å jeg og samboer har to dager for oss selv ❤️ Idag tidlig før jeg skulle opp å kjøre barna mine til besteforeldre så lå vi og pratet om hva vi skulle gjøre idag jeg og han. Analsex kom bl.a opp (vi begge elsker analt) Så i bilen så jeg at jeg hadde fått mld hos han: vask møkkhølet når du dusjer Føler alt er ødelagt nå. Er dette ting han liksom ikke tørr ta ansikt til ansikt? Mener han hullet mitt er skittent eller lukter? Og hva svarer jeg liksom på noe sånt? Ligner ikke han å skrive sånne ting, sjelden han i det hele tatt sender meg tekstmld Anonymkode: 84d32...709 Auda, så uromantisk han var.. Jeg tror det er best at du viser han litt romantiske takter, dere har jo 2 dager på dere😅 Neida, men seriøst.. jeg tror det er vanskelig å skrive noe romantisk med ordet "anal" i samme setning.. "Møkkahølet" høres fullstendig feil ut.. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #17 Skrevet 1. mai 2023 Jeg regner med at han prøvde å være morsom. Om det er hans eller din skyld at det ble kleint, er jeg litt usikker på. Anonymkode: d34a6...e82 1
Frkego Skrevet 1. mai 2023 #18 Skrevet 1. mai 2023 Jeg tror det bare var et dårlig forsøk på litt skriftlig forspill/sexting. Tydeligvis appellerte det ikke til deg, men da sier du bere det. Dere bor sammen og har sex sammen, så dere bør kunne prate om hva som fungerer og ikke. Jeg hadde nok bare ledd for meg selv og svart at «Det var et dårlig forsøk på å få meg tent», og latt det være med det. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #19 Skrevet 1. mai 2023 Lt.Dan skrev (16 timer siden): Alle dere analsex fantaster, hvordan klargjør dere egentlig ræva deres før akten? Står dere å sprer rassen og spyler oppi langt inni, det skal tross alt en kuk inn ett stykke, avhengig av hvor velutstyrt mannen er/ fassongen på den penetrerte personen osv? Må man regne med litt dritt av og til, eller er hullet helt sterilt nyvasket og fint? Man må regne med litt dritt ja. Ikke alltid, men det kan skje. Helt normalt. Anonymkode: 6d90c...e2b 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #20 Skrevet 1. mai 2023 Ingen på KG vet om det var klaging på hygiene, mislykket humor eller mislykket dirty talk. Sånt kommer ikke gjennom på en teksmelding. Rådene på KG som alltid er å ta alt i verste mening og gjøre det til en størst mulig konflikt. Jeg foreslår at man snakker sammen og finner ut hva som lå bak før man forsurer en langhelg på grunn av en uheldig kommentar. Anonymkode: 11d76...f1c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå