Gå til innhold

Klarinetter

Anonymeeee

Anbefalte innlegg

Hei! Noen som veit om gode klarinetter som ikke er så vanvittig tunge å spille på, som ikke er ment til profesjonell bruk? Er Buffet Crampon E12F en god modell for amatører? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonymeeee skrev (7 timer siden):

Hei! Noen som veit om gode klarinetter som ikke er så vanvittig tunge å spille på, som ikke er ment til profesjonell bruk? Er Buffet Crampon E12F en god modell for amatører? 

Jeg følger tråden, da jeg på sikt skal kjøpe ny klarinett selv. Jeg har en Buffet e11, som er helt ok til amatørbruk. Tror e12f er i samme gate, usikker på om det er de helt store forskjellene her? Vil tro disse er mer enn nok for nybegynner og de første årene, og også om man er på amatørnivå videre fremover. Men dersom man har potensialet til å bli skikkelig god, og har lyst å satse litt, så ville jeg nok på sikt satser på en e13 eller RC. Samtidig finnes det så mange andre gode klarinetter i tillegg til Buffet. Så jeg slenger meg på tråden i håp om å få gode tips og råd😊

Anonymkode: 869ad...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har buffet rc selv, men den er så tung føler jeg. Du må justere klarinetten etter f kaffen nede, og ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har e13 og det er en god en synes jeg. Men jeg er ikke så kresen. 

Anonymkode: 9ec6a...5aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...