Gå til innhold

Dyrenes venn blir til Evedensia

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Vi har alltid brukt dyrenes venn som dyrlegekjede til våre dyr og har vært superfornøyd med kompetansen de har og prisen. Hund, katt og kanin i hus.

Nå har dyrenes venn blitt kjøpt opp av Evedensia og således er prisene også helt annerledes enn hva dyrenes venn opererte med. Type 450kr opp for 15 min  konsultasjon. Kostet 750kr, nå 1198kr. 

Hvilken dyrlegekjede bruker dere om dere tenker på pris oppi det hele? 

Anonymkode: 4dd87...1c4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anicura, men om regningen blir mer en jeg kan betale der å da, får jeg det på faktura.

Anonymkode: c733d...3ec

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Samme skjedde med de som ble kjøpt opp av anicura. 

Jeg bruker fredrikstad dyrehospital siden det er nærmest og veldig moderne. 

Vet det finnes ett annet mye billigere alternativ i nærheten som jeg bruker for småting.

Anonymkode: 7f126...8b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Evidensia til ting som potensielt kan bli dyrt som går under forsikringen. Andre ting tar jeg hos en veterinær som er rimeligere.

Anonymkode: ec2d9...2c5

• Liker 1
Skrevet

Jeg brukte Dyrenes venn tidligere, men byttet til Empet etter en skade hvor Dyrenes venn ikke hadde tid til oppfølging. 

Prisforskjellen på årlig helsesjekk med vaksine på katt var ubetydelig, og åpningstidene er bedre, i tillegg til døgnåpen akuttvakt. (Bruker ett av Empet sine dyresykehus) 

• Liker 1
Skrevet

Synes det er en skikkelig uting 🤔 En av grunnene til at jeg likte så godt min lokale Dyrenes Venn, var jo prisene og at de hadde åpent på lørdager 😊 Nå kommer jeg nok til å vurdere å finne meg en annen dyrlege 🤔

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har brukt de til rutineting som vaksine og tannrens pga pris. Har brukt Empet ved sykdom fordi jeg ikke har vært fornøyd med Dyrenes Venn på behandling av sykdom. Nå som DV ikke er billig lengre blir det nok Empet til alt. Kommer til å be de om å sende meg mine dyr sin journal på tirsdag.

Anonymkode: 6d296...7b2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...