Gå til innhold

En krøllet dag

Bettie

Anbefalte innlegg

Puh - endelig mulig å sette seg og dingle med beina i vannet, mens en kald pærebrus sildrer ned gjennom halsen.

Noen ganger er det slitsomt å være en krøll-engel, altså, men nå er det nok for i dag.

Hva jeg har holdt på med?

Jo, noe av det første jeg måtte gjøre i dag, var å rydde opp i krøll på linja. Hun trodde at han hadde sagt, - og han trodde at hun hadde ment osv. osv. Det tok litt tid å få rettet opp den krøllen der, gitt, men det endte godt med en goooood omfavnesleskrøll......

Så var det en med krøll på tunga. Det er ofte en alvorlig tilstand, det. Mye bake-snakkvendt, var det. Men etter litt tungemasasje og tips til tungeøvelser, ble det myyyye bedre.

Trafikk-krøll var det i dag, og en gris hadde mistet krøllen på halen. Permanentkrøllene hadde gjemt seg hos frisøren på eldresenteret, og det til stoor fortvilese for de grå da mer.

Så oppsto det litt datakrøll - men det ligger på siden av min kompetanse,så det må noen andre hjelpe til med å få rettet.

Så dere forstår at det har vært en hektisk dag - og det er godt å få hvile litt med beina i vannet og lage noen krøllbølger når jeg spreller med tærne fordi pærebrusen kiler i nesa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...