AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #1 Skrevet 30. april 2023 Er gått over til snap? Jeg tenker å slette en match da samtalen er på snap. Vi har møtt hverandre to ganger. Skrev med han på snap i går og så plutselig svarte han ikke lenger. Snap er uåpnet. Så, hadde du slettet matchen på tinder? Anonymkode: a42c2...1da
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #2 Skrevet 30. april 2023 Hvis noen på tinder spør etter snap så sletter jeg matchen for lite er mer turn Off enn det. Ekstremt dårlig tegn at man liksom skal bli kjent på SNAP Anonymkode: cf79e...ccc 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #3 Skrevet 30. april 2023 Jeg hadde gitt han 24 timer, og så hadde jeg slettet han både på Tinder og Snap. Samtaler fra Tinder som ble flyttet på annen plattform slettet jeg ikke. Anonymkode: 7a7e5...25f
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #4 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis noen på tinder spør etter snap så sletter jeg matchen for lite er mer turn Off enn det. Ekstremt dårlig tegn at man liksom skal bli kjent på SNAP Anonymkode: cf79e...ccc Rart, jeg foretrekker snap. Kanskje jeg er litt fjortis, men syntes det er morsomtå kunne sende bilder fra dagen, og ikke minst faktisk se hvordan de ser ut. Har oppdaget noen catfishes ved å få snappen dens 😂 Anonymkode: 39de2...172 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #5 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er gått over til snap? Jeg tenker å slette en match da samtalen er på snap. Vi har møtt hverandre to ganger. Skrev med han på snap i går og så plutselig svarte han ikke lenger. Snap er uåpnet. Så, hadde du slettet matchen på tinder? Anonymkode: a42c2...1da Kanskje han sover? Det er jo helg. Gi han en dag til…la han være på snap i nlen dager før du eventuelt fjerner han. Anonymkode: 39de2...172
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #6 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Rart, jeg foretrekker snap. Kanskje jeg er litt fjortis, men syntes det er morsomtå kunne sende bilder fra dagen, og ikke minst faktisk se hvordan de ser ut. Har oppdaget noen catfishes ved å få snappen dens 😂 Anonymkode: 39de2...172 Jeg liker ikke Snap fordi jeg må svare med én gang, av og til trenger jeg å tenke på et svar 😅 Anonymkode: 5337f...8dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå