Gå til innhold

Telenor tar igjen betalt for online.no mail fra 1 juni 2023

NakenPanda

Anbefalte innlegg

Zenobia skrev (På 26.5.2023 den 18.15):

Jeg ringte inn, og fikk god hjelp. De sa det ville ta et par dager før slettingen var komplett. Sjekk igjen om et par dager?

Takk for svar. Nå har det gått en uke og det er fortsatt mulig å logge inn på kontoen selv om det står på Mine sider at jeg ikke har noen epostkonto... Får vel ringe og kjefte litt jeg også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Slettet kontoen for noen dager siden, men kommer også fortsatt inn. Spent på om det dukkr opp faktura, de fakturerte meg nylig for tv-kanaler jeg ikke hadde bestilt. Eller rettere sagt de hadde visst økt poengverdien på kanalene mine uten å si fra. Så absolutt ikke overrasket om det kommer faktura for inaktiv mail. 

Anonymkode: c8b44...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

for eksempel hotmail / outlook har vel ett opplegg hvor epost-adresser ikke blir slettet før det har gått kanskje tretti dager (eller seksti dager) etter at brukere har satt en e-post til sletting.  

0g hvis noen logger seg inn på kontoene deres en gang i løpet av disse tretti dagene (eller seksti dagene) så kommer kontoen aldri til å bli slettet. Med mindre brukeren igjen markerer kontoen deres for sletting. Kanskje Telenor planlegger å kjøre noe lignende? De er sannsynligvis sleipe nok til å forsøke å tyne ut noen kroner fra så mange brukere som mulig.  

Anonymkode: 551bf...990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Jeg har aldri hatt problemer med mailen før. Men etter at de oppdaterte til det nye så er det så masse feil! Herrgud dette er for dårlig. Spam kommer i innboksen, mailer blir enten aldri sendt, eller dobbeltsent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 8/5/2023 at 8:31 AM, MalloryK said:

Der kom fakturaen, 156 kr

7 minutter siden, MalloryK said:

Jeg har aldri hatt problemer med mailen før. Men etter at de oppdaterte til det nye så er det så masse feil! Herrgud dette er for dårlig. Spam kommer i innboksen, mailer blir enten aldri sendt, eller dobbeltsent.

6 minutter siden, MalloryK said:

Og så er plutselig alle mappene tomme

Like greit at jeg kvittet meg med den, merker jeg. Men på min side ligger fortsatt tilsynelatende kontoen flere mnd etter jeg sa den opp, så forundrer meg ikke om det plutselig dukker opp en faktura. Det skjedde med tv-kanaler som plutselig ikke var gratis mer. Jeg trodde faktisk det var sånn at det må foreligge en avtale om det før man kan ta betalt for en tjeneste. Som med mailen, jeg hørte bare gjennom media at de hadde tenkt å begynne å ta seg betalt. 

Anonymkode: c8b44...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt samme epostadresse i 20 år. Alle kontoer er knyttet til den eposten. Men det er virkelig så mye dårligere etter at de tok betalt. Før var alt enkelt og virket som det skulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, MalloryK said:

Og så er plutselig alle mappene tomme

Synd, men det er prisen du betaler for å være kunde av Telenor.
Du, og halve Norge, kunne hatt en langt bedre, og gratis, epostløsning siden 2004.

Anonymkode: df9e7...fc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...