Gå til innhold

Telenor tar igjen betalt for online.no mail fra 1 juni 2023

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du får da ikke noe mindre spam der?

Anonymkode: 4874f...6e9

Jo :) Hotmail var full av spam grønn te prostata vitaepro og en haug med annet samt prostituerte fra Ukraina eller hva det var 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Maskinfører said:

Jo :) Hotmail var full av spam grønn te prostata vitaepro og en haug med annet samt prostituerte fra Ukraina eller hva det var 

Er ikke noe mindre hos andre epost leverandører

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.4.2023 den 10.39):

Jepp! Har allerede begynt å endre på registrerte mailadresser. Gått over til Gmail, men hadde gjerne ville hatt en .no adresse.

Anonymkode: 399ee...bf3

Epost.no 250,- pr år :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er ikke noe mindre hos andre epost leverandører

Jo det er det :) vært kunde i 1 uke og ikke mottatt noe det som ligger i spamdunken er feks fra kvinneguiden når jeg endret E-post adresse samt fra de andre sidene jeg endret E-Post dvs bekreftelse på at jeg har endret adresse :) 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, Maskinfører said:

Jo det er det :) vært kunde i 1 uke og ikke mottatt noe det som ligger i spamdunken er feks fra kvinneguiden når jeg endret E-post adresse samt fra de andre sidene jeg endret E-Post dvs bekreftelse på at jeg har endret adresse :) 

En uke er ikke lenge da:)  Gi det et par måneder

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

En uke er ikke lenge da:)  Gi det et par måneder

Søskenbarnet mitt har vært kunde der i ett år var han som tipset meg om det han har heller ikke fått noe spam ikke faen om vi betaler Hotmail 1 200,- i året for å motta søppel 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Maskinfører said:

Søskenbarnet mitt har vært kunde der i ett år var han som tipset meg om det han har heller ikke fått noe spam ikke faen om vi betaler Hotmail 1 200,- i året for å motta søppel 

Hotmail koster da ikke noe?

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hotmail koster da ikke noe?

Yepp har fått beskjed av både Hotmail og Gmail om å kjøpe mere lagringsplass og så mange E-poster har jeg ikke sendt eller mottatt :) (Hva tror du det er ? :) ) 

AnonymBruker
Skrevet

Yepp har fått beskjed av både Hotmail og Gmail om å kjøpe mere lagringsplass og så mange E-poster har jeg ikke sendt eller mottatt :) (Hva tror du det er ? :) ) 

Hotmail og Gmail er gratis, men du kan bruke opp den gratis lagringsplassen som er der hvis du han mange (store mail) i innboksen. Har hatt hotmail i over 20 år og ennå ikke brukt opp lagringsplassen der :) 

Gmail og google photo (og andre google ting) deler lagringsplass så der betaler jeg litt for lagring

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Maskinfører said:

Epost.no 250,- pr år :) 

Det er bare for 50 mb lagringsplass, det skal ikke mange epostene til før det er brukt opp

• Liker 2
Skrevet

Det er bare for 50 mb lagringsplass, det skal ikke mange epostene til før det er brukt opp

Jeg mottar ikke så mange E-poster :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.4.2023 den 10.41):

Er det noen som bruker det da? 

Anonymkode: c9895...798

Nei, det er ingen i Norge som har online-adresser i 2023. Må være en fiktiv problemstilling og ingen å sende infomail til. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Maskinfører said:

Jeg mottar ikke så mange E-poster :) 

Du mottar vel noen eposter som du lagerer?

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hotmail og Gmail er gratis, men du kan bruke opp den gratis lagringsplassen som er der hvis du han mange (store mail) i innboksen. Har hatt hotmail i over 20 år og ennå ikke brukt opp lagringsplassen der :) 

Gmail og google photo (og andre google ting) deler lagringsplass så der betaler jeg litt for lagring

Har ikke noe bilder liggende der de ligger på minnepenner nei jeg fikk i alle fall beskjed om å kjøpe lagringsplass for å kunne sende og motta E-poster nå får jeg ikke flere E-Poster da det mest merkelige var at jeg mottok 10 spam i dag de har blokkert for nyttig/viktig E-post for å tillate søppel jeg ble først oppmerksom  på det forrige fredag når en som skulle sende en faktura på E-post ikke fikk sendt den til meg pga feilmeldinger så opprettet ny da og der fikk jeg den ;) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du mottar vel noen eposter som du lagerer?

Lagrer ? de ligger bare i Innboks det er også søppel 

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noe bilder liggende der de ligger på minnepenner nei jeg fikk i alle fall beskjed om å kjøpe lagringsplass for å kunne sende og motta E-poster nå får jeg ikke flere E-Poster da det mest merkelige var at jeg mottok 10 spam i dag de har blokkert for nyttig/viktig E-post for å tillate søppel jeg ble først oppmerksom  på det forrige fredag når en som skulle sende en faktura på E-post ikke fikk sendt den til meg pga feilmeldinger så opprettet ny da og der fikk jeg den ;) 

Litt usikker på om heg skjønte alt her, men det koster ikke noe å sende eller motta epost med verken hotmail eller gmail

AnonymBruker
Skrevet

Lagrer ? de ligger bare i Innboks det er også søppel 

Lagrer som at du ikke sletter de

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lagrer som at du ikke sletter de

Aner ikke det har tatt fullstendig overhånd så gidder ikke de greiene der :) 

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke det har tatt fullstendig overhånd så gidder ikke de greiene der :) 

Hva mener du?

Skrevet

Litt usikker på om heg skjønte alt her, men det koster ikke noe å sende eller motta epost med verken hotmail eller gmail

Din personlige konto er 991 MB over lagringskapasiteten på 5 GB. Filene dine er fremdeles der. Når du er over grensen, kan du ikke sikkerhetskopiere, synkronisere endringer eller legge til filer og bilder i OneDrive, og du kan ikke sende eller motta e-post fra Outlook/Microsoft-e-postkontoene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...