AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #1 Skrevet 30. april 2023 Våkne i stor, tom seng. Ingen promping, ingen søling på badet. Ingen klær slengt overalt og ikke masse skitne jeg må vaske i skittenkurven. Ingen masing om «når er det frokost?», «hva skal vi ha til middag?», «blir du lenge i butikken?». Fred og ro. Ungene er mer harmoniske, slåss mindre, lettere å be om ting. De rydder på eget initiativ, kommer seg på trening selv og eldste har til og med begynt å vaske egne klær selv. Flere som har det sånn? Offshorearbeidere eller friskere? Anonymkode: f047d...27f 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #3 Skrevet 30. april 2023 Har ikke de problemene du beskriver, men syns det er deilig med noen dager hjemme alene et par ganger i mnd. Voksne, utflyttede barn og mann i Forsvaret som reiser en del. Anonymkode: a04e3...790 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #4 Skrevet 30. april 2023 Nei heldigvis, har ikke kjerring som på død og liv skal pirke på alt, alltid. Men når det er sagt, så er det faktisk ganske ryddig både inne og ute, likevel. Ikke alltid det er så perfekt, om det er en kvinne alene heller har jeg sett noen ganger. Anonymkode: 55983...91b
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #5 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Våkne i stor, tom seng. Ingen promping, ingen søling på badet. Ingen klær slengt overalt og ikke masse skitne jeg må vaske i skittenkurven. Ingen masing om «når er det frokost?», «hva skal vi ha til middag?», «blir du lenge i butikken?». Fred og ro. Ungene er mer harmoniske, slåss mindre, lettere å be om ting. De rydder på eget initiativ, kommer seg på trening selv og eldste har til og med begynt å vaske egne klær selv. Flere som har det sånn? Offshorearbeidere eller friskere? Anonymkode: f047d...27f Når er det frokost? Herremin, det kan han da fikse selv eller lage i stand til familien når han står opp. Middag er ofte ett samarbeid, i forhold til hva man skal ha - men han kan vel bidra selv på det og. Det andre ser jeg, og er vel en del av det man kan irritere seg over i en husholdning. Ja, det er ganske deilig å være alene med barna, eller helt alene. Savner ikke å bo med en mann i det hele tatt, etter at vi ble skilt. Anonymkode: 68914...a83
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #6 Skrevet 30. april 2023 Det er deilig med alenetid, og av en eller annen grunn blir barna mer samarbeidsvillige når bare én forelder er hjemme. Man blir et team på en måte. Mer ro. Mindre kjefting og mas. Jeg regner med at hun også liker alenetid. Det med "når er det frokost" var litt merkelig da. Lager man ikke det sammen? Det være greit å spørre hva det er til middag hvis den andre har handlet. Jeg har aldri blitt sur når kona spør om det. Jeg handler mest. Mann Anonymkode: dc656...29a 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #7 Skrevet 30. april 2023 svartkatt skrev (20 minutter siden): Hvorfor er du fremdeles sammen med han? Jeg har faktisk lurt på om jeg skal skille meg av de overnevnte grunner, men siden vi har barn sammen … Nå er det dog snart ett år siden vi var intime sist. Kanskje det er like greit å gå hvert til sitt ? TS Anonymkode: f047d...27f 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #8 Skrevet 30. april 2023 Høres ut som du har bestemt deg for at forholdet ikke skal funger. Anonymkode: fd5ab...c2c 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #9 Skrevet 30. april 2023 Jeg synes også det er deilig når han drar, og deilig når han kommer hjem igjen etter to-tre uker. Men grunnen til at det er deilig når han drar er at han blir så rastløs etter å ha vært hjemme i noen uker. Og rastløsheten hans påvirker resten av familien fordi han får veldig kort lunte de siste dagene av hjemmeperioden (han går inn i en jobboble når han forbereder seg på å reise ut igjen). Men to- tre dager etter at han er hjemme igjen er han ute av bobla, og sitt vanlige selv igjen de neste tre ukene. 😊 Anonymkode: 28842...05e 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #10 Skrevet 30. april 2023 Sjeldent min mann er bortreist men han har i perioder lange økter på jobb pga beredskap og da koser jeg meg hjemme. Anonymkode: 826ad...981
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #11 Skrevet 30. april 2023 Og folk lurer på hvorfor en del av oss er frivillig single. Vi har det topp hele året. Anonymkode: 6cdc8...1dd
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #12 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har faktisk lurt på om jeg skal skille meg av de overnevnte grunner, men siden vi har barn sammen … Nå er det dog snart ett år siden vi var intime sist. Kanskje det er like greit å gå hvert til sitt ? TS Anonymkode: f047d...27f (Jeg er mannen som svarte over her.) Jeg synes dere bør gjøre det slutt. Først og fremst for din egen skyld, men også for hans skyld. Det dere driver med er ikke bra for noen. Anonymkode: dc656...29a
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #13 Skrevet 30. april 2023 Er sammen med en sjømann, syns det er godt når han drar og godt når han kommer hjem. Vi har ikke de problemene du siterer. Men det blir en livsstil så godt å kose seg med alene tiden i 4uker, enn å gå å sture og vente på at han kommer hjem Anonymkode: 03893...fe2 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #14 Skrevet 30. april 2023 Har mann offshore. Det er fint når han drar og topp når han kommer hjem igjen Anonymkode: dc6c0...4f0 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #15 Skrevet 30. april 2023 Sånn hadde jeg det også, beste jeg visste når eksen dro på tur. Med nåværende synes jeg ikke det er noe ålreit, savner han altfor mye 😍 Anonymkode: beaa0...cfa
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #16 Skrevet 30. april 2023 Har du valgt selv å vaske klærne hans og lage frokost til han? Eller tvinger han deg til det? Her i huset ordner alle sine egne måltider unntatt middag. Det bytter vi på å lage etter hvem som har tid, og gjerne lager vi den sammen om det er noe omfattende eller vi bare har lyst. Litt egentid synes nok alle er deilig. Men om man ønsker at det skal bli for alltid, så bør man gjerne revurdere forholdet. Jeg synes det er avslappende med en alene helg, men så blir det deilig å få han hjem igjen. Anonymkode: 534a5...0b2 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #17 Skrevet 30. april 2023 Her er det motsatt. Jeg hater at han er borte. Ingen å krype inntil om kvelden/natten. Jeg må lage mat og ordne alt hver dag, som jo er en dobling av arbeidsmengden i huset. Ingen mulighet til å ta en løpetur eller stikke ut med en venninne. Eneste jeg kan sette pris på et litt alenetid på sofaen om kvelden. Ikke for det, jeg får se hva jeg vil, men jeg slipper å måtte forklare innholdet i det jeg ser på når han tilfeldig går forbi og ser litt. Anonymkode: 32e71...c16
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #18 Skrevet 30. april 2023 Syns ikke barna om de er mer modne enn sin far ar dette er fryktelig flaut å ha en far som oppfører seg sånn? Anonymkode: 2bf22...80e
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #19 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Syns ikke barna om de er mer modne enn sin far ar dette er fryktelig flaut å ha en far som oppfører seg sånn? Anonymkode: 2bf22...80e Nei, det er sånn de kjenner han. De vet vel ikke annet. TS Anonymkode: f047d...27f
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #20 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Nei, det er sånn de kjenner han. De vet vel ikke annet. TS Anonymkode: f047d...27f Men kan du ikke be han skjerpe seg? Du har jo tydeligvis gjort en god jobb med barna og oppdratt de rett. Anonymkode: 2bf22...80e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå