Gå til innhold

Orgasme hun vs han.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan oppleves orgasmen for han og henne? Oppleves orgasme likt for begge kjønn? Vet det er vanskelig eller umulig å gi et svar på. Noen som har tanker rundt dette?

Selv lurt mye på det og kommet til at det nok oppleves ganske likt og like sterkt. Normalt snakkes det om at den kvinnelige orgasmen er mye mer intens. Jeg tenker det er temmelig likt, en da må menn være frigjorte og eks tørre å være med på analsex. Det gir intense og lange orgasmer til han.

Mann 25

Anonymkode: 51bff...546

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kvinners orgasme avhenger mye av bekkenbunnsmuskulaturen. Er bekkenbunnen svak og skadet, blir gjerne orgasmene svakere og dårligere. Eller muskulaturen kan være svak og anspent/stram.

Anonymkode: ac783...576

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kvinners orgasme avhenger mye av bekkenbunnsmuskulaturen. Er bekkenbunnen svak og skadet, blir gjerne orgasmene svakere og dårligere. Eller muskulaturen kan være svak og anspent/stram.

Er vel ikke så ofte St bekkenbunns muskulaturen er skadet eller veldig svak?

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er vel ikke så ofte St bekkenbunns muskulaturen er skadet eller veldig svak?

TS

Jo. Det er faktisk ganske vanlig. Og ikke bare hos kvinner som har gått gravid og født barn. Det er nesten ingen som lærer om bekkenbunnstrening fra de er små. Det er ikke så uvanlig at unge jenter lekker urin, spesielt dersom de er aktive i sport.

Skrevet

Før vi fant ut hvordan vi kunne gi ham multiple orgasmer uten sprut var hans kortere og mer «spikey» enn mine (kom og dro raskt, men intenst så lenge det varte). Etter det er hans mye lengre og den ene ruller over en den neste dersom vi gir ham rett oppbygging.

Hvis vi bruker sexleketøy på meg under en kjappis, kan mine være korte og «spikey», men med god oppbygging kan mine være mye lengre og den ene kan ruller i den neste.

Og så har vi begge alt innimellom…

Så, tja, vanskelig å sammenligne noe som varierer så mye fra gang til gang hos begge.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.4.2023 den 20.45):

Jo. Det er faktisk ganske vanlig. Og ikke bare hos kvinner som har gått gravid og født barn. Det er nesten ingen som lærer om bekkenbunnstrening fra de er små. Det er ikke så uvanlig at unge jenter lekker urin, spesielt dersom de er aktive i sport.

Jo det er uvanlig 

Og jeg har aldri trent bekkenmusklaturen men får så sterke vaginale og kltirois orgasmer at jeg rister og menn sier de aldri har opplevd noen som kommer så hardt så du tar feil 

Anonymkode: 40574...0cb

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.5.2023 den 12.00):

Jo det er uvanlig 

Og jeg har aldri trent bekkenmusklaturen men får så sterke vaginale og kltirois orgasmer at jeg rister og menn sier de aldri har opplevd noen som kommer så hardt så du tar feil 

Anonymkode: 40574...0cb

Høres helt normalt ut, sterke jordskjelv lignende orgasmer er helt vanlig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...