Gå til innhold

Hvis en mann sier: «Jeg søker ei dame med god selvtillit og trygg på seg selv»…

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

«Sånn at jeg har noe å strekke meg etter»..

Hva er det egentlig han mener med dette utsagnet? Dette søker han av en kjæreste. 

Anonymkode: dc131...8b2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tolker det som "jeg søker etter en trygg havn mens jeg selv er en umoden slabb som må vokse opp"

Strekke seg etter? Hva faen? Nei takk. 

Anonymkode: 017ef...d34

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

"Pen" *knis*

Anonymkode: b3e71...901

AnonymBruker
Skrevet

Det betyr at han lyver. Han blir sliten av ei sånn og forlater henne for ei nikkedukke 

Anonymkode: c7b34...633

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det betyr at han lyver. Han blir sliten av ei sånn og forlater henne for ei nikkedukke 

Anonymkode: c7b34...633

Han sa nemlig at jeg var litt for mild (nikkedukke) 😜

ts 

Skrevet

jeg tror at det handler om at han har hatt en partner som enten var veldig sjalu eller trengte mye bekreftelse, og at han nå ønsker seg noe annet.

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

ts 

Han der trenger en mamma til å oppdra seg. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

ts 

Like greit at du ble kvitt han! 

Anonymkode: 6d9a5...430

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hva er det egentlig han mener med dette utsagnet? Dette søker han av en kjæreste. 

Vel, du feiler jo allerede. Når du ikke forstår det, viser usikkerhet allerede.

Problemet med kvinner er jo usikkerhet og forholdet de har til seg selv....så vanskelig å finne noen som er trygge med selvtillit og selvbildet.

Anonymkode: 6f42f...44c

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tolker det som "jeg søker etter en trygg havn mens jeg selv er en umoden slabb som må vokse opp"

Strekke seg etter? Hva faen? Nei takk. 

Så menn bør holde seg unna kvinner som søker selvsikre menn? Fordi de da er umodne slabber?

Anonymkode: 03087...447

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Så menn bør holde seg unna kvinner som søker selvsikre menn? Fordi de da er umodne slabber?

Anonymkode: 03087...447

Når de sier at det er fordi de trenger noe å strekke seg etter så kan det virke sånn ja. 

Anonymkode: cf29b...5fa

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tolker det som at han selv sliter med det hannser etter. Dårlig formulering om han faktisk ønsker en kvinne med sterk psyke. 

Anonymkode: 44207...420

• Liker 1
Skrevet (endret)

Han har vært sammen med ei som hadde dårlig selvtillit og ikke var trygg på seg selv og vil for all del i verden unngå det igjen. Så drar han på litt ekstra med det våset om noen å strekke seg etter. Tenker han er ute etter en likeverdig partner og ikke ei han må være støttekontakt for.

Endret av rabagast1
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Tror det har med tilknytningsstil å gjøre. Han har en type usikker tilknytningsstil og søker en som er "trygg på seg selv" og ikke bryr seg om man trekker seg vekk fra henne. Han vil ikke ha en dame som er trygg i sin tilknytningsstil og dermed oppsøker han for støtte.

Det er fordi han tenker at en person som har god selvtillit og er trygg på sin egen verdi ikke behøver å oppsøke en annen for støtte, kanskje fordi han selv er usikker i sin tilknytning og traumatisert, og dermed oppsøker ikke andre for støtte. Dette tenker han er "sterkt" / selvstendig. I virkeligheten er han redd og stoler ikke på at andre kan gi han støtten han trenger fordi han ikke har fått det i oppveksten.

Faktisk så vil en dame med trygg tilknytningsstil ikke ha noe problem med å oppsøke en annen person for støtte. Det er nettop dette en trygg person gjør, fordi man stoler på at andre vil en godt.  

I virkeligheten så søker han noen som er avoidant eller utrygg i tilknytningsstil, siden han ikke ønsker å bli oppsøkt for støtte. Men en slik person vil dessverre ikke fungere godt sammen med han, før han lærer seg å få en trygg tilknytning og tenke at det er normalt å gi hverandre emosjonell støtte i et sunt forhold. Han er bare forvirret.

Endret av lillevill
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han søker en som vil ha åpent forhold😜

Anonymkode: b0d5a...915

Skrevet

Han er avoidant og har blitt jaget. Nå vil han ha noen som er avoidant selv som han kan jage. 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

God selvtillit og trygg på seg selv betyr: god i senga, en kvinne som er seksuell og som tar initiativ.

Anonymkode: 43d9c...16f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Refreng
Skrevet

At han ikke tar ansvar for seg selv og legger det på andre istedet.

AnonymBruker
Skrevet

En som har mye å gjøre og krever minst mulig av han, som er så opptatt med eget liv at han slipper å stresse med å være en god partner 

Anonymkode: 79f49...06d

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

En som har mye å gjøre og krever minst mulig av han, som er så opptatt med eget liv at han slipper å stresse med å være en god partner 

Anonymkode: 79f49...06d

Han ønsker bare hushjelp, hjelp med barna sine, en som lager middag og har sex med ham med andre ord 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...