AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #1 Skrevet 30. april 2023 Samboeren min på 30 år har dårlig tannhygiene og det er noe som plager meg veldig. Jeg er selv oppvokst med gode tannrutiner, og syntes god tannhygiene er en selvfølge. Samboeren min derimot pusser bare tennene på kvelden, men problemet er at han kan fint skippe tannpussen 1-2-3 dager. Plutselig har der gått 4 dager siden han pusste tennene. En gang gikk han en uke.. Dette plager meg ekstremt mye og han har ofte en svært vond ånde. Når jeg prøver å si noe til han, blir han fornærmet og spydig. Han sier at han klarer å ta vare på seg selv. En gang vi lå i sengen og pratet, sa jeg til han at hvis han skal prate mer må han pusse tennene fordi det lukter vondt - da ble han sur og gikk å la seg på sofaen.. Til tross for at han vet om frustrasjonen min over dette, kan han fremdeles lett skippe tannpussen.. Dette går rett og slett utover min tiltrekkelse til han. Hva mener dere? Hva kan jeg gjør med dette? Er det en reell grunn til å avslutte forholdet? Anonymkode: b70a0...aae 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #2 Skrevet 30. april 2023 1-2-3 dager uten tannpuss er nasty,skjønner han ikke det selv er det ikke håp. Anonymkode: 6fba3...67d 1 3
Solanum tuberosum Skrevet 30. april 2023 #3 Skrevet 30. april 2023 Vet du hvorfor han ikke pusser tennene? Hadde han dårlige omsorgspersoner? Er det mer, f.eks dårlig boevne? Eller har han blitt utsatt for overgrep? Kanskje du bør spørre han får du drar? For å være en venn. Du avslutter forhold når du har lyst. Du behøver ikke ha en grunn. 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #4 Skrevet 30. april 2023 Solanum tuberosum skrev (8 minutter siden): Vet du hvorfor han ikke pusser tennene? Hadde han dårlige omsorgspersoner? Er det mer, f.eks dårlig boevne? Eller har han blitt utsatt for overgrep? Kanskje du bør spørre han får du drar? For å være en venn. Du avslutter forhold når du har lyst. Du behøver ikke ha en grunn. Jeg har såklart spurt han og han sier at det er ingenting, tror bare han er sløv med det, han ser ikke viktigheten med det. Han har hatt en fin oppvekst. Anonymkode: b70a0...aae
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #5 Skrevet 30. april 2023 Kommer til å koste han. Før eller senere Anonymkode: 74501...ca8
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #6 Skrevet 30. april 2023 Jeg er vokst opp med å bare børste tennene om kvelden. Som voksen må jeg innrømme at jeg iblant dropper pussen om morgenen, særlig hvis jeg er forkjølt. Og iblant på kvelden, da pusser jeg alltid om morgenen Det jeg blir motivert av, er tilbakemeldinger fra tannlegen. Og tanken på å kysse kjæresten. Anonymkode: 472b3...d16
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #7 Skrevet 30. april 2023 Er dårlig tannhygiene det eneste? Jeg bare lurer siden ting pleier å henge sammen. Dette kan jo være et symptom på andre lite attraktive egenskaper som kan komme fram etterhvert. Anonymkode: b6c0f...147 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #8 Skrevet 30. april 2023 Hils han fra meg: Jeg var slørven med tannpuss.. Og dvs at jeg pusset dem aldri. Når jeg var 12 begynte jeg å få tannverk, og jeg hadde tannverk helt til jeg var 27 år. Da ble det så ille at jeg måtte hasteinnlegges å trekke alt fordi jeg begynte å få betennelse som gikk til hodet. Idag sitter jeg igjen med 2 tenner oppe, og 5 nede. Og jeg har dårlig selvtilitt og angrer på at jeg ikke tok tak i meg selv. Hvis han skrekk bilder på google image. Anonymkode: e3676...17f 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #9 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er dårlig tannhygiene det eneste? Jeg bare lurer siden ting pleier å henge sammen. Dette kan jo være et symptom på andre lite attraktive egenskaper som kan komme fram etterhvert. Anonymkode: b6c0f...147 Nja han har nok dårlig hygiene generelt, han pleier gå typ 7 dager mellom hver dusj. Kan gå lenge også. Og han er rotete, rydder sjeldent opp etter seg selv. Anonymkode: b70a0...aae
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #10 Skrevet 30. april 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nja han har nok dårlig hygiene generelt, han pleier gå typ 7 dager mellom hver dusj. Kan gå lenge også. Og han er rotete, rydder sjeldent opp etter seg selv. Anonymkode: b70a0...aae Ikke normalt med mindre dere har en haug av babyer og småbarn og/eller alvorlig sykdom. Anonymkode: 74501...ca8 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #11 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikke normalt med mindre dere har en haug av babyer og småbarn og/eller alvorlig sykdom. Anonymkode: 74501...ca8 Nei, vi har ingen av delene.. men det er jo planen etterhvert Anonymkode: b70a0...aae
Solanum tuberosum Skrevet 30. april 2023 #12 Skrevet 30. april 2023 Han pusser ikke tenner, han dusjer ikke og har generelt dårlig hygiene. Når du snakker til han blir han sur og spydig og han legger seg på sofaen. Han roter og rydder ikke opp etter seg. Du har en plan om å lage barn med han. Altså, hvorfor vil du det? Du ser jo her at han vil bli ei stor belastning for deg og vil gjøre livet ditt unødvendig tøft. Har du fryktelig lyst på barn og har det travelt? Eller er du redd for å ikke finne noen andre? Du må tenke deg godt om nå. 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #13 Skrevet 30. april 2023 Solanum tuberosum skrev (3 minutter siden): Han pusser ikke tenner, han dusjer ikke og har generelt dårlig hygiene. Når du snakker til han blir han sur og spydig og han legger seg på sofaen. Han roter og rydder ikke opp etter seg. Du har en plan om å lage barn med han. Altså, hvorfor vil du det? Du ser jo her at han vil bli ei stor belastning for deg og vil gjøre livet ditt unødvendig tøft. Har du fryktelig lyst på barn og har det travelt? Eller er du redd for å ikke finne noen andre? Du må tenke deg godt om nå. Ja, jeg ser jo at disse tingene vil bli et problem. Det er bare vondt å akseptere, vi har vært sammen i 4 år og har hus sammen. Han har jo fine egenskaper også.. men jeg er klar over at ting kan bli utfordrende Anonymkode: b70a0...aae
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #14 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Nei, vi har ingen av delene.. men det er jo planen etterhvert Anonymkode: b70a0...aae Du kommer til å gå inn i 20-30 år med stor frustrasjon dersom du får barn med denne fyren. Han kommer ikke til å bidra med noe som helst av hygiene, rydding, klesvask, osv og barn skal vokse opp i dette. Du blir totalt utslitt av å alltid ha ansvar for det "tredje skiftet". Løp før det er for sent! Voksne menn oppfører seg ikke sånn. Anonymkode: a4098...b2a 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #15 Skrevet 30. april 2023 Tenk når han blir gammel og enda slappere med disse tingene 🤮 Enten fordi han blir latere eller fordi helsen blir dårligere. Anonymkode: 9402f...a05 2
NiceOrNothing Skrevet 30. april 2023 #16 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Nja han har nok dårlig hygiene generelt, han pleier gå typ 7 dager mellom hver dusj. Kan gå lenge også. Og han er rotete, rydder sjeldent opp etter seg selv. Anonymkode: b70a0...aae God Hygiene er nr 1 for meg uansett relasjon . Orker ikke henge med folk som lukter , roter eller er slurvete . 1
Solanum tuberosum Skrevet 30. april 2023 #17 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, jeg ser jo at disse tingene vil bli et problem. Det er bare vondt å akseptere, vi har vært sammen i 4 år og har hus sammen. Han har jo fine egenskaper også.. men jeg er klar over at ting kan bli utfordrende Anonymkode: b70a0...aae Det at du har investert tid og penger kan du ikke legge til grunn for å bli i forholdet. Ei heller at han også har gode sider. Det nytter ikke å være sammen med en skitten mann som lager deg ekstraarbeid og ikke kan kommunisere. Til slutt hater du han og dine fremtidige barn vil ikke ha en samlet familie. Fordi du får nok og forlater han. Det er masse flotte menn der ute. Og du fortjener en slik.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #18 Skrevet 30. april 2023 Datet en slik en i en periode. Han hadde en veldig intens ånde, som minnet om avføring. Når han endelig dro til tannlegen var det mer aceton aktig. Tenkte at det hadde noe med lokke muskel i magen, eller lignende. Men etter vi hadde vært sammen så var det første jeg gjorde når jeg kom hjem, var å vaske ansiktet mitt. Spyttet hans luktet utrolig vondt også. 🙈 Han var også sløv med dusjing, og skylte seg bare litt. Når han tørket seg på mine hvite håndkle fikk de bremsespor etter bakenden hans. Er så trist med folk som ikke vasker seg. 🙈 Han voksne opp i en dysfunksjonel familie med mye psykisk sykdom. Anonymkode: 7cced...0d8 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #19 Skrevet 30. april 2023 Ikke få barn med ham værtfall! Du kommer ikke til å holde ut, å så må barna dine bo 50% med en far som dropper å vaske dem og pusse tennene deres.. Anonymkode: f191c...97c 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #20 Skrevet 30. april 2023 Hva var det som sjarmerte deg til å bli sammen med han? Dårlig ånde eller det at han dusjer så sjelden? Anonymkode: 48327...4b3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå