AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #1 Skrevet 30. april 2023 Er det ingen forhandlingsmuligheter i år? Jeg jobber på sykehuset og har flere argumenter til at jeg bør tjene mer (mer ansvar, arbeidsoppgaver enn andre i min yrkesgruppe). Anonymkode: edfdf...9f0
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #2 Skrevet 30. april 2023 Det kommer nok til de lokale forhandlingene i høst. Anonymkode: 2baaf...087 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #3 Skrevet 30. april 2023 Det pleier å være en frist for å melde inn individuelle krav til fagforeningen. Du kan også be om en lønnssamtale med leder og evt komme med på listen over krav fra arbeidsgiver. Anonymkode: 9c6ea...016
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #4 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Det pleier å være en frist for å melde inn individuelle krav til fagforeningen. Du kan også be om en lønnssamtale med leder og evt komme med på listen over krav fra arbeidsgiver. Anonymkode: 9c6ea...016 Når er disse fristene? Tillitsvalgt vet ikke dette... Anonymkode: edfdf...9f0
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #5 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Når er disse fristene? Tillitsvalgt vet ikke dette... Anonymkode: edfdf...9f0 Ro ned, dette er ferskt. Tillitsvalgte får mer info fra arb giver snart. Fristen for å gjennomføre lokale forhandlinger er 31.okt med virkningsdato 1.mai, så fristen er ofte til høsten september/oktober (men dette skal avtales med partene lokalt dvs arb giver og tillitsvalgte i et formøte som oftest i mai/juni). Anonymkode: 966c7...abe 1
Baktusen Skrevet 30. april 2023 #6 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er det ingen forhandlingsmuligheter i år? Jeg jobber på sykehuset og har flere argumenter til at jeg bør tjene mer (mer ansvar, arbeidsoppgaver enn andre i min yrkesgruppe). Anonymkode: edfdf...9f0 Antar du jobber statlig som meg. Disse fristene er lenge til. Disse fristene pleier å bli publisert etter sommeren en gang.. Tror vi hadde frist til å fremsette krav i oktober ei gang i 2022 blant annet..
Andro Skrevet 30. april 2023 #7 Skrevet 30. april 2023 Dersom behovet for forhandling er endrede ansvarsoppgaver og arbeidsmengde skal du kreve særskilte forhandlinger. De har ingen frist, og skal ikke tas av noen lokal pott. Kontakt hovedtillitsvalgt om ikke din plasstillitsvalgte har vett på dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå