AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #1 Skrevet 30. april 2023 Hva mener menn når de uoppfordret sier "du lukter godt". Jeg bruker såpe, shampo og balsam, og en sjelden gang deo og kremer med litt parfyme, men aldri parfyme. Jeg merker og at menn som liker meg lukter på meg, i nakken f.eks. Er det bare noe de sier for at kvinner skal føle seg litt spesiell eller lukter de noe? Og hva? Anonymkode: 7a592...a66
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #2 Skrevet 30. april 2023 Samboeren min sier det når det har gått et par dager siden sist jeg vasket håret. Han elsker den naturlige lukten av meg rett og slett. Anonymkode: 0c989...4fc
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #3 Skrevet 30. april 2023 Er det en alfamann eller betamann som sier dette? Eller en sigmamann ...? Det er ikke lukten din som betyr noe, men mannens sosiologiske perspektiv som setter dette i kontekst med luktesansen og vurderer markedsverdien din ut fra dette; mannens mål er forplaning og sex, og alt må vurderes i samsvar med kvinnens funksjon som analytisk spesialobjekt for generell forplantningsvirksomhet, også lukten. Anonymkode: 9fac8...e7d 1
kjedermeg Skrevet 30. april 2023 #4 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samboeren min sier det når det har gått et par dager siden sist jeg vasket håret. Han elsker den naturlige lukten av meg rett og slett. Anonymkode: 0c989...4fc Hvilket sannsynligvis betyr at dere er genetisk kompatible. MHC påvirker kroppslukten din og jo større forskjell i MHC jo mer attraktiv oppfattes kroppslukten.
Blåjojo Skrevet 30. april 2023 #5 Skrevet 30. april 2023 Da lukter jeg den naturlige lukten av mannen min. Ikke parfyme, såpe og deo. Kan synes at andre menn lukter godt også. Men da har de en parfyme på som jeg liker, og de er uansett ikke nær nok til at jeg kjenner den naturlige kroppslukten deres.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #6 Skrevet 30. april 2023 Hårprodukter lykter mye og ofte godt. Det er jo individuelt hvilken lukt man liker, men jeg merker godt at mannen min reagere litt ekstra på en del av hårproduktene jeg bruker. Lukten kommer jo også godt fram når man kaster litt på håret eller liknende. Anonymkode: 819aa...6e8 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #7 Skrevet 30. april 2023 Bacon kanskje? Jeg vet ikke. Anonymkode: 59ee6...f6d
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #8 Skrevet 30. april 2023 Reint Friskt Litt søtt eller blomster Kanskje lett duft av krydder Hvis det er parfyme eller kroppsprodukt med eteriske oljer, matcher det lukta av huden Anonymkode: 4cfb0...298 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #9 Skrevet 30. april 2023 Han liker kroppslukten din, det er vel opplagt? Anonymkode: 4b3f6...413 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #10 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Er det en alfamann eller betamann som sier dette? Eller en sigmamann ...? Det er ikke lukten din som betyr noe, men mannens sosiologiske perspektiv som setter dette i kontekst med luktesansen og vurderer markedsverdien din ut fra dette; mannens mål er forplaning og sex, og alt må vurderes i samsvar med kvinnens funksjon som analytisk spesialobjekt for generell forplantningsvirksomhet, også lukten. Anonymkode: 9fac8...e7d 😂😂😂😂😂😂 Dagens Anonymkode: 9c292...573 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #11 Skrevet 1. mai 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: 😂😂😂😂😂😂 Dagens Anonymkode: 9c292...573 Tusen takk. Liker særlig uttrykket "kvinnens funksjon som analytisk spesialobjekt for generell forplantningsvirksomhet". Anonymkode: 9fac8...e7d
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #12 Skrevet 1. mai 2023 Mannen min kommenterer det når jeg bruker en parfyme han liker. Har mange jeg varierer mellom, og det er ikke noe mønster i hvilke han kommenterer Anonymkode: 08751...ac4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå