AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #1 Skrevet 30. april 2023 Kort fortalt så var jeg en mann var voldelig Gjorde det slutt, fikk trusler og slikt ettertid. Jeg fortalte alt dette til kompis, kompisen tok det videre til en kollega av han (han kjentr kollega), kollega har ikke fortalt noe til min eks om det. Viste sånn trusler og slikt på melding (skjermbilder). Deretter skrev min kompis: "er noen på jobben hans som også har problemer med han, du kan varsle i en varslingsenhet og fortelle din historie kanskje anonymt" så sa jeg deretter: oii mener du det? Så sa han: ja. Etterpå ringer jeg min kompis for å snakke med han neste dag, jeg spør han igjen er det problemer med han på jobb, så sa han: ja nei vet ikke vi får se, men anmelde må du uansette dette". . Og nå tenker jeg i ettertid? Hva er sannheten? Kompisen min juger ikke. Hvorfor sa min kompis først noen flere og jobb har problemer med han? Så trakk han det tilbake på en måte. Jeg skal anmelde min eks. Men jeg tenker over det min kompis sa. er det fordi jeg ikke skal si noe til Politiet om jobbproblemer fordi da vil Politiet tro at det er snakk om samarbeid om å at alle skal være "imot" eksen og anmelde og at det skal være flest mulige vitner. At kollegaen har sagt til min kompis evt; ikke si noe videre til eksdama angående jobbrelaterte problemer, fordi jeg er inhabil". Tar imot gode råd. Takk på forhånd.😊 vil ikke ha stygge kommentarer her. Da dette er alvor Anonymkode: dbb73...1d3 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #2 Skrevet 30. april 2023 Var du MED en mann som var voldelig? Det går an å varsle politiet anonymt, men det er noe annet enn en anmeldelse. Siden du ikke vet sikkert om folk på jobb har problemer med ham, kan du ikke varsle det. Anonymkode: 0789f...ae2 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #3 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kort fortalt så var jeg en mann var voldelig Gjorde det slutt, fikk trusler og slikt ettertid. Jeg fortalte alt dette til kompis, kompisen tok det videre til en kollega av han (han kjentr kollega), kollega har ikke fortalt noe til min eks om det. Viste sånn trusler og slikt på melding (skjermbilder). Deretter skrev min kompis: "er noen på jobben hans som også har problemer med han, du kan varsle i en varslingsenhet og fortelle din historie kanskje anonymt" så sa jeg deretter: oii mener du det? Så sa han: ja. Etterpå ringer jeg min kompis for å snakke med han neste dag, jeg spør han igjen er det problemer med han på jobb, så sa han: ja nei vet ikke vi får se, men anmelde må du uansette dette". . Og nå tenker jeg i ettertid? Hva er sannheten? Kompisen min juger ikke. Hvorfor sa min kompis først noen flere og jobb har problemer med han? Så trakk han det tilbake på en måte. Jeg skal anmelde min eks. Men jeg tenker over det min kompis sa. er det fordi jeg ikke skal si noe til Politiet om jobbproblemer fordi da vil Politiet tro at det er snakk om samarbeid om å at alle skal være "imot" eksen og anmelde og at det skal være flest mulige vitner. At kollegaen har sagt til min kompis evt; ikke si noe videre til eksdama angående jobbrelaterte problemer, fordi jeg er inhabil". Tar imot gode råd. Takk på forhånd.😊 vil ikke ha stygge kommentarer her. Da dette er alvor Anonymkode: dbb73...1d3 Eg trur du skal halde deg til di sak i ei eventuell anmelding av eksen din. Alt det på jobben må gå separat. Anonymkode: 71783...f34 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #4 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var du MED en mann som var voldelig? Det går an å varsle politiet anonymt, men det er noe annet enn en anmeldelse. Siden du ikke vet sikkert om folk på jobb har problemer med ham, kan du ikke varsle det. Anonymkode: 0789f...ae2 Ja han var voldelig. Men min kompis sa sånn: flere å jobb har noen problemer med han. Dette skreiv han på melding til meg. Så kollega måtte ha sagt noe. Etterpå trakk min kompis det tilbake og sa: ja nei vet ikke om det er noen som har problemer med han. men skjønte ikke hvorfor han sa det først så trekke det tilbake etterpå? Kanskje min kompis angret på at han fortalte om jobbsituasjon. Og ikke vil at jeg skal si noe til Politiet om det. Anonymkode: dbb73...1d3 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #5 Skrevet 30. april 2023 Men kommer uansett ikke til å si noe til Politiet om hans jobb og kollegaene hans. Anonymkode: dbb73...1d3 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #6 Skrevet 30. april 2023 Han er sikkert en drittsekk på jobb også, men i motsetning til din situasjon så er ikke det nødvendigvis ulovlig. Og kolleger er sikkert redd for gjengjeldelse hvis de går i mot han. Du må konsentrere deg om din sak. Det på jobben til noen andre er ikke noe du har ansvar, eller kapasitet? Til å gjøre noe med. Anonymkode: 41a73...890 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #7 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han er sikkert en drittsekk på jobb også, men i motsetning til din situasjon så er ikke det nødvendigvis ulovlig. Og kolleger er sikkert redd for gjengjeldelse hvis de går i mot han. Du må konsentrere deg om din sak. Det på jobben til noen andre er ikke noe du har ansvar, eller kapasitet? Til å gjøre noe med. Anonymkode: 41a73...890 Nei har ikke ansvar for hans handlinger på jobb. Som sagt, jeg ble bare overrasket over det han sa først og trakk det tilbake på en måte.😊 ja for meg virker han eksen min har litt psykiske problemer. Jobben hans innebærer mye samarbeid med andre ansatte Anonymkode: dbb73...1d3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #8 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): ...skjønte ikke hvorfor han sa det først så trekke det tilbake etterpå? Kanskje min kompis angret på at han fortalte om jobbsituasjon. Og ikke vil at jeg skal si noe til Politiet om det. Anonymkode: dbb73...1d3 Hvem vet. Du kan uansett ikke gå til politiet med ei sak du ikke har detaljer om. Kollegaen kan gå til politiet selv. Fokuser på saka du har med eksen din. Anonymkode: 0789f...ae2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #9 Skrevet 30. april 2023 Du kan selvsagt ikke uttale deg om eventuelle problemer du har hørt rykter om at han har på jobb. I en anmeldelse skal du uttale deg om din personlige erfaring med lovbrudd han har begått mot deg. Om du skriver alt mulig annet vil ikke anmeldelsen bli tatt seriøst. Se å få skrevet anmeldelsen og sendt den inn for nå har du snakket om dette i mange måneder. Anonymkode: ad6fc...8c4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå