Gå til innhold

Er det nedsig å spørre en mann om sex nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vært på byen og har lyst på sex. Hva tenker du her. Eller bare legge seg? 

Anonymkode: 372ce...d89

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken mann? En du kjenner? 

Anonymkode: 0a1f2...754

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvilken mann? En du kjenner? 

Anonymkode: 0a1f2...754

Ja, en jeg kjenner. Men pinlig midt på natten 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Haha, menn generelt som er glad i sex, ser ikke på spørsmålet ditt som frekt. Det er vel sjelden de blir pottsure å slenger på røret?😅

Det føles sjarmerende og smigrende ut i en telefonsamtale, der vi løser hverandres frustrasjoner.  Jeg har blitt oppringt mange ganger midt på natta, noen ganger trenger de skyss, noen ganger vil de ha nattmat, noen ganger trenger de å sove i senga mi, noen ganger trenger de å knulles hardt🙈 Jeg beskriver altså om mine fantastiske FWB.. Gode venner skal tåle å høre dine ønsker TS, ellers er de vel ingen "god venn" i "nøden?

En god venn i "nøden" gir også et godt vennskap, det skulle alle ha hatt.😉 Gratis drosje, kost og losji + noen orgasmer som smører vennskapet😅

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (10 timer siden):

Haha, menn generelt som er glad i sex, ser ikke på spørsmålet ditt som frekt. Det er vel sjelden de blir pottsure å slenger på røret?😅

Det føles sjarmerende og smigrende ut i en telefonsamtale, der vi løser hverandres frustrasjoner.  Jeg har blitt oppringt mange ganger midt på natta, noen ganger trenger de skyss, noen ganger vil de ha nattmat, noen ganger trenger de å sove i senga mi, noen ganger trenger de å knulles hardt🙈 Jeg beskriver altså om mine fantastiske FWB.. Gode venner skal tåle å høre dine ønsker TS, ellers er de vel ingen "god venn" i "nøden?

En god venn i "nøden" gir også et godt vennskap, det skulle alle ha hatt.😉 Gratis drosje, kost og losji + noen orgasmer som smører vennskapet😅

Jeg kontaktet han og han kom 🫣 Har hatt masse sex både i natt og i dag. Fantastisk. Begge fornøyd. Skulle allikevel håpt jeg kunne finne en å ha et forhold med og da hatt den sexbiten. V

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg kontaktet han og han kom 🫣 Har hatt masse sex både i natt og i dag. Fantastisk. Begge fornøyd. Skulle allikevel håpt jeg kunne finne en å ha et forhold med og da hatt den sexbiten. V

Ååh, så fantastisk å se at begge var fornøyd. Og man kan ha sex med mange.. men å ta valg av kjæreste er kansje litt vanskeligere, for det tar jo også litt tid.. Vil vel også at begge ting klaffer samtidig.. Håper du finner mannen som oppfyller alle ønskene dine, som elsker deg gjensidig i hverdagen💞🎶

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (38 minutter siden):

Ååh, så fantastisk å se at begge var fornøyd. Og man kan ha sex med mange.. men å ta valg av kjæreste er kansje litt vanskeligere, for det tar jo også litt tid.. Vil vel også at begge ting klaffer samtidig.. Håper du finner mannen som oppfyller alle ønskene dine, som elsker deg gjensidig i hverdagen💞🎶

Tusen takk for fint svar 💗Var vel redd for dømmende kommentarer. Man har behov for sex og nærhet selvom man er singel. Og at man kan ha sex uten forhold og ikke bli dømt, men var jo midt på natten. Så tenkte det gjerne ble patetisk. 

Håper jeg kan finne kjærligheten med tid og stunder. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tusen takk for fint svar 💗Var vel redd for dømmende kommentarer. Man har behov for sex og nærhet selvom man er singel. Og at man kan ha sex uten forhold og ikke bli dømt, men var jo midt på natten. Så tenkte det gjerne ble patetisk. 

Håper jeg kan finne kjærligheten med tid og stunder. 

Tusen takk selv du snille du💞.. og haha.. Jeg er alt for omsorgsfull til å være dømmende og slem😊 det er egentlig slike samtaler som du og jeg har, som jeg virkelig savner her.. Det skulle ha vært flere som deg, for du gjorde meg glad😅

Ja, det er sant. Vi har vel et godt liv som single.. og den tiden må vi bruke godt, når vi leter etter noen vi dele livet sammen med noen. At vi har sex noen ganger med samme person, er igrunn veldig viktig. Med tanke på å finne ut om vi har ganske lik sexlyst, eller om det er ting i sexen som gir mersmak. Ikke alltid man finner ut av det "over natten", men sex og samliv skal jo fungere som et teamwork. Med masse gjensidige ting, gode samtaler, gjøre hverandre glad og lykkelig🥰

Jo, jeg ønsker også at du finner den rette, for jeg tror du er ei skikkelig gojente😊 Du har jo nettopp avslørt dine gode indre verdier😉

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere har hatt sex etter fylla før er det greit å spørre men ikke ellers

Anonymkode: 45475...3e7

Skrevet

Man må kose seg når man kan, Enjoy 🥰

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 30.4.2023 den 2.54):

Du kan jo spørre på en lit forsiktig måte

Endret av feliek54
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (14 timer siden):

Tusen takk selv du snille du💞.. og haha.. Jeg er alt for omsorgsfull til å være dømmende og slem😊 det er egentlig slike samtaler som du og jeg har, som jeg virkelig savner her.. Det skulle ha vært flere som deg, for du gjorde meg glad😅

Ja, det er sant. Vi har vel et godt liv som single.. og den tiden må vi bruke godt, når vi leter etter noen vi dele livet sammen med noen. At vi har sex noen ganger med samme person, er igrunn veldig viktig. Med tanke på å finne ut om vi har ganske lik sexlyst, eller om det er ting i sexen som gir mersmak. Ikke alltid man finner ut av det "over natten", men sex og samliv skal jo fungere som et teamwork. Med masse gjensidige ting, gode samtaler, gjøre hverandre glad og lykkelig🥰

Jo, jeg ønsker også at du finner den rette, for jeg tror du er ei skikkelig gojente😊 Du har jo nettopp avslørt dine gode indre verdier😉

Takk for fine ord 🥰 Ja, sex er viktig for oss single og. Lettere å finne sexpartner enn til forhold. Men det er og viktig med kjemi med sex. God match der og er viktig og man lærer hverandre å kjenne og blir tryggere på hverandre og på det med latter og hadde det kjekt sammen. 

Håper jeg kan finner en som matcher på alt. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Miss91 skrev (5 timer siden):

Man må kose seg når man kan, Enjoy 🥰

Takk 🥰

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvis dere har hatt sex etter fylla før er det greit å spørre men ikke ellers

Anonymkode: 45475...3e7

Vi har vært sammen sånn før. Ellers hadde jeg aldri gjort det. 

AnonymBruker
Skrevet
feliek54 skrev (1 time siden):

Fu lan jo spørre på en lit forsiktig måte

Ja, ble det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...