Gå til innhold

Maskuline trekk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en samtale med en fyr på byen som jeg kunne se for meg at kunne vært et prospekt til noe mer.  Men han sa direkt  til meg – og jeg følte meg litt paff – at jeg var ikke noe han ønsket seg pga. jeg hadde liksom for mye maskuline trekk i måten jeg snakket og holdning osv. Hva er dette for noe tøv? Noen timer senere fikk jeg vond følelse. Akkurat som som om jeg ble slått ned. 🫠 Er dette en ting liksom?

Anonymkode: bf13e...8ae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har vel ikke skjegg?

Anonymkode: d835e...511

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å gå bredbent og dytte skuldrene ut og prate med mørkere stemme som en idiotisk mann som prøver å tøffe seg når jeg blir approached av menn på vei hjem fra byen. Funker hver gang, da snur de fort en annen vei 😂

Anonymkode: bf437...beb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du har vel ikke skjegg?

Nei, jeg har ikke skjegg. Ser på meg som ei sterk ung kvinne som vet hva jeg vil og har alt på stell i henhold til utdanning og planer for fremtiden. Så nei, jeg har ikke skjegg 😂🤣

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg pleier å gå bredbent og dytte skuldrene ut og prate med mørkere stemme som en idiotisk mann som prøver å tøffe seg når jeg blir approached av menn på vei hjem fra byen. Funker hver gang, da snur de fort en annen vei 😂

Hadde ikke funka på meg. Sånne damer jeg blir hodestups forelsket i...❣️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hehe. Skal prøve det neste gang 🤣😂

ts. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hadde en samtale med en fyr på byen som jeg kunne se for meg at kunne vært et prospekt til noe mer.  Men han sa direkt  til meg – og jeg følte meg litt paff – at jeg var ikke noe han ønsket seg pga. jeg hadde liksom for mye maskuline trekk i måten jeg snakket og holdning osv. Hva er dette for noe tøv? Noen timer senere fikk jeg vond følelse. Akkurat som som om jeg ble slått ned. 🫠 Er dette en ting liksom?

Hvis du for enhver pris vil unngå å fremstå som maskulin så møter du opp med musefletter.

• Liker 2
Skrevet

Det er bare å bla opp i tilfeldige tråder her inne, så ser TS og andre at det finnes mye rart der ute. Hvorfor skulle disse ordene være sanne? Utsagn er ikke automatisk riktige bare fordi en eller annen tosk åpner munnen.

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...