Gå til innhold

Hvor lenge krangler kattene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har flyttet og kattene har vært ute ettpar mnder. Nabo katten er skikkelig fæl med kattene mine å ville tro det hadde gått seg til nå men ingen bedring. Bor vegg i vegg og krangler ikke gjennom vindu da kikker de bare men han jager mine fra sin egen del av plassen og rett opp i skogen... fløy just masse pels og kattene rett i skogen så får ikke sett over han før han kommer seg inn.. blir veldig bekymra og vet ikke hva jeg skal gjøre.. merker kattene ikke koser seg like mye ute lenger , kommer ofte løpende eller helt stille på utsiden. Før lekte dem rundt og mjaua høyt når de ville inn. Har ikke hørt dem mjaue ute siden jeg flytta hit men de mjauer inne enda.. 

Anonymkode: 7189f...a02

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke sikkert det vil gå seg til. Ville prøvd å hørt med naboen om de kan kastrere kstten om den ikke er det, har to naboer som har ordnet det etter klage fra meg.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vill det evt hjelpe og sette opp skille mellom min uteplass og dems? Er egentlig veien til min parkering rett foran men kan høre om å bruke en annen. Bedrer det seg ikke er jeg redd jeg må flytte. Blir konstant jaget og er ikke noe greit at de skal være redde ute 

AnonymBruker
Skrevet
Tvist skrev (7 minutter siden):

Er ikke sikkert det vil gå seg til. Ville prøvd å hørt med naboen om de kan kastrere kstten om den ikke er det, har to naboer som har ordnet det etter klage fra meg.

Tviler da det er en gammel katt... tviler på de billig tviler på det hjelper og tror det er store risker

AnonymBruker
Skrevet

Ender med at dine katter enten blir alvorlig skadet eller de rømmer. Desverre er det sånn med innflytter katter. De tilhører ikke området. Hvertfall ikke når det er en som bestemmer fra før. Har lite å si om den andre katten er kastrert eller ikke. Noen katter er og skal være sjefen. 

Når du ser at dine katter forandrer adferd pga utemiljøet er det på tide å vurdere og ha de inne.

Anonymkode: d3143...2a2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tviler da det er en gammel katt... tviler på de billig tviler på det hjelper og tror det er store risker

Jeg vil si det er verd å prate med eier i det minste.

AnonymBruker
Skrevet

Må vell prate med dem... elsker leiligheten og huseierene så håper det ordner seg! Kan ikke holde inne katter som har vært ute i 6 år , det er jo mishandling det også så værstefall flytting men håper virkelig å sleppe det. Sitter enda og venter på pus. Blir holdt inne mens jeg finner ut av noe værtfall 

Skrevet

Flyttet til et nytt nabolag. Der bor katter fra før av. Mine er kastrert og ingen slåsskjemper. Opplever at nabokattene heller ikke er slåsskjemper. Mine katter er inntrengere. Nye i nabolaget. Men det ser ut til å gå bra. Det beste, ene katten har fått seg kjæreste. Ja han er kastrert. Men der ligger en pus utenfor vinduet, og min innenfor. De kan ligge i mange timer å se på hverandre. Når han går ut er han sammen med henne. Det er så søtt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...