Gå til innhold

Har nettopp kjøpt hus men angrer.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør jeg da? Er det vanlig i begynnelsen å angre? Har dere angret over boligkjøp?

Anonymkode: 3652c...457

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare litt kalde føtter?

Jeg angret på kjøp av leiligheten min, men gjorde ingenting med det, og bor her enda. Det er i utgangspunktet vanskelig å trekke seg fra et boligkjøp. Hva gjør at du angrer?

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig. Det er jo skummelt å kjøpe bolig. Det er dritdyrt der man ønsker alt er perfekt, mens det sjelden er realiteten. 

Anonymkode: 07b8b...a2d

AnonymBruker
Skrevet

Boligkjøp er bindende, så det kan du ikke trekke deg fra.

Du får bo i et års tid og selge. Hvorfor angrer du? 

Anonymkode: ff93c...651

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg angret helt forferdelig. Men prøver å fokusere på at nå har jeg i det minste et sted å bo, og det går an å selge igjen. Nesten alt er bedre enn å leie. 

Anonymkode: f2896...717

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Angret. Og solgte derfor igjen etter 6 mnd. Til samme pris, så ingen skatt på et eventuelt overskudd. Det er lov å gjøre feil, selv som voksen. Det var en dyr feil, for vi tapte jo penger på megler.

Anonymkode: 27566...cfb

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg angret på mitt første boligkjøp - i begynnelsen. Var desperat etter å komme inn på boligmarkedet, kjøpte en nedslitt leilighet altfor dyrt. Men bodde meg inn, pusset den opp ganske mye etterhvert og ble utrolig glad i den leiligheten. Var vemodig å flytte derfra i fjor.

Anonymkode: d6516...470

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva gjør jeg da? Er det vanlig i begynnelsen å angre? Har dere angret over boligkjøp?

En kamerat angret seg med tanke på stedet han kjøpte huset. Samtidig var det billigste huset å få tak i, sånn for å komme seg ut på boligmarkedet. 

Så han pusset opp alt han kunne og ble boende i 2.5 år før han solgte igjen. Huset ble kjøpt til 1.3 og solgt til 1.9, da fikk han senere kjøpt der han helst ville bodd. 

Anonymkode: db1d8...5f6

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dessverre ikke handyman så kan ikke pusse opp og samtidig gå helt i pluss.

Angrer sånn på hele boligkjøpet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har angret og solgt 1 mnd etter. Malte leiligheten og gikk bare med 30 000 minus - som jeg fikk skattefradrag for. Men ofte så er det ikke bare å gjøre det på den måten, så man får gjøre det beste ut av det, og se om det går seg til.

Hvorfor angrer du? 

Du har ikke noe annet valg enn å bo der en stund, så jeg ville gjort det beste ut av det. Male overflater og gjøre det du kan for å få det til "ditt". Så se om noen mnd om du fortsatt føler det samme. 

Anonymkode: bea76...6a1

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor angre du? Er det noe med stedet? Huset? Økonomisk?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du må fortelle om årsaken til hvorfor du angrer for ellers så blir det vanskelig for oss å si noe.

Anonymkode: d65eb...f0a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...