Gå til innhold

Fikk dårlig vurdering på Finn.no

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Selvfølgelig bør det være slik. 

Tenker du at firmaer som får dårlig vurdering på trustpilot også bør få disse slettet? 

Eller at leger med dårlig vurdering på legelisten kan be lm at de fjernes?

Da forsvinner jo hele poenget med ordningen, og vurderinger er uten verdi. 

Jeg ser ikke for meg at noen lar vøre å kjøpe fordi selger har en dårlig vurdering og flere gode. Hva er dere så redd for?

Anonymkode: 6b842...ea7

Når man får trekk for noe som åpenbart ikke burde trekkes for så ja.

Psykisk syke mennesker burde selvfølgelig heller ikke få lov til å skrive søppel om leger på legelisten. 

Hadde du vært komfortabel om alle kunne skrive en vurdering på deg til enhver tid? Ikke?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Hva skal jeg gjøre med dette? Føler det er veldig passivt aggressivt  

Ts

Anonymkode: a5f84...90f

Jeg tror det beste er å bare prøve å glemme dette. Eventuelt si at du ikke skal trekkes for at kjøper ikke gjorde en bedre vurdering av hva pakken din inneholdt. Hadde bedt om å få slettet vurderingen.

Eller du kan prøve å sende dette videre til finn.no, men virker ikke som om de gjør noe med slike saker dessverre.

Man burde blitt utestengt fra å gi vurderinger på finn hvis man oppførte seg sånn, da det kan ødelegge mye for seriøse selgere.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hva skal jeg gjøre med dette? Føler det er veldig passivt aggressivt  

Ts

Jeg ville ha blitt så provosert at jeg hadde svart at det skal ikke gå utover selgere på Finn at han har utakknemlige upppdragne unger… At det må han ta på sin egen kappe.

Med det svaret der, som er både arrogant, ignorant og frekt, ville jeg ha svart at han heller får returnere pokemonkortene og pengene tilbake, i den stand kortene var da de ble kjøpt.

Kjøpe is og nye kort til ungene hans fordi han har failet som far? Fy søren, folk er skrudde. Rapporter han til Finn.

Endret av Motelvibes
  • Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han sier jo selv at han burde undersøkt mer. Nei, vet du hva! Is får han kjøpe til dem selv! 

Anonymkode: 72c6c...3fb

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har inntrykk av at blant de som bruker Finn mye, er det blitt en slags skikk å gi full score så lenge alt er ok. Man behøver ikke å gi tilbakemelding på alle kjøp/salg, og man får kun opp tilbakemelding dersom begge har skrevet. Hvis det er viktig å holde oppe 10'ern er det lurt å la være å gi tilbakemelding på de som ikke er så erfarne med Finn. Man ser jo på brukeren deres om de har mange tilbakemeldinger eller ikke.

Det har ikke så mye å si om man har 15 eller 250 10'ere, så det er ikke noe poeng i å gi tilbakemelding til alle.

Anonymkode: 8f8b4...a60

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Motelvibes skrev (18 minutter siden):

Jeg ville ha blitt så provosert at jeg hadde svart at det skal ikke gå utover selgere på Finn at han har utakknemlige upppdragne unger… At det må han ta på sin egen kappe.

Med det svaret der, som er både arrogant, ignorant og frekt, ville jeg ha svart at han heller får returnere pokemonkortene og pengene tilbake, i den stand kortene var da de ble kjøpt.

Kjøpe is og nye kort til ungene hans fordi han har failet som far? Fy søren, folk er skrudde. Rapporter han til Finn.

Tror det ikke hjelper å svare frekt tilbake og når han har lagt igjen en stygg vurdering så føler jeg meg veldig trist😭

Ts

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror det ikke hjelper å svare frekt tilbake og når han har lagt igjen en stygg vurdering så føler jeg meg veldig trist😭

Ts

Det er ikke frekt å svare tilbake at da får han returnere kortene i den stand de ble kjøpt, han er fullstendig klar over at dette var brukte kort, ref Finn, men i mint condition, så returner kortene i salgstilstand og pengene tilbake samt trekke tilbake vurderingen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Motelvibes skrev (2 minutter siden):

Det er ikke frekt å svare tilbake at da får han returnere kortene i den stand de ble kjøpt, han er fullstendig klar over at dette var brukte kort, ref Finn, men i mint condition, så returner kortene i salgstilstand og pengene tilbake samt trekke tilbake vurderingen. 

Noen tanker om hvordan jeg kan formulere meg? Føler at han enkelt kan tråkke meg på fingrene🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar:

Da ser jeg helst at det ryddes opp i nå ved at du returnerer kortene i samme tilstand som da du kjøpte de - mint condition, jeg returnerer pengene, du trekker vurderingen, og vi er enige. Ha en fortsatt fin dag.

(der siste egentlig betyr fuck you) ☺️

Kort, saklig og uten spørsmål med åpninger for noe valg. 

Endret av Motelvibes
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Motelvibes skrev (2 minutter siden):

Svar:

Da ser jeg helst at det ryddes opp i nå ved at du returnerer kortene i samme tilstand som da du kjøpte de, jeg returnerer pengene, du trekker vurderingen, og vi er enige. Ha en fortsatt fin dag.

Tusen takk🥰

skal skrive det til han

Ts

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tusen takk🥰

skal skrive det til han

Ts

Du vurderer, men går jo ann ja. Hvis det blir ubehageligheter så er det en knapp på finn som heter "rapporter" eller kundeservice for å få råd. Regner med det går fint. Kan jo hende han sletter vurderingen.

Anonymkode: 817bd...6c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Motelvibes skrev (8 minutter siden):

Svar:

Da ser jeg helst at det ryddes opp i nå ved at du returnerer kortene i samme tilstand som da du kjøpte de - mint condition, jeg returnerer pengene, du trekker vurderingen, og vi er enige. Ha en fortsatt fin dag.

SIngen beskrivelse er tilgjengelig.

Så sier han dette til meg! Føler at jeg blir provosert. Vet at det var gode kort i samlingen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

SIngen beskrivelse er tilgjengelig.

Så sier han dette til meg! Føler at jeg blir provosert. Vet at det var gode kort i samlingen 

Gi han dårlig vurdering tilbake. Typ 0.

Og ikke svar han mer. Cant argue with stupid. 

Fyren kan jo ikke å skrive engang. Uansvarlig og toskete far.  

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han fikk det for en rimelig penge da etter hva jeg forstår. Det er nok ikke lett å diskutere med en som står på sitt.

Jeg anbefaler deg kanskje om å skrive en kommentar til vurderingen også får man se hvordan det går fremover. Jeg tror ikke du skal få problemer med å selge kort videre da du ikke har fått dårlige vurderinger før etter hva jeg forstår.

Stå på 🙂

Anonymkode: 817bd...6c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Motelvibes skrev (8 minutter siden):

Ga han en 10 i vurdering da han kjøpte med fiks ferdig fra finn.no og bare betalte. Man kan først se vurderingen når selger først har gitt. Altså at jeg først må gi vurdering før jeg ser hva kjøper har gitt 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Respekt for andres tid kalles det, uavhengig alder på personen. Så er enig med ungdommen, han hadde jo ting han skulle rekke

Anonymkode: 33ccb...566

Jeg har da det, for noe tull. Jeg sa ifra i forveien "Jeg blir jeg sen, jeg må lage mat til barna. Kan jeg komme litt senere i kveld" "ja men jeg må på trening" "passer det at jeg kommer om et par timer." "ja"

Ungdommer selv møtte ikke opp da men faren var der. Jeg kjøpte tingen. Senere sendte han meg lav score på finn og jeg tenkte at ja sånn er det å gjøre handler med en barnslig ungdom.

På tide å bli voksen der i gården også eller?

Anonymkode: 1f78b...3e9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Motelvibes skrev (13 minutter siden):

Noen tanker om hvordan jeg kan skrive en profesjonell tilbakemelding til finn.no?

Eller eventuelt hvordan jeg kan be han fint om å slette kommentaren. Bryr meg ikke så mye hvis jeg mister 500kr jeg jeg heller vil ha et godt rykte   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du burde gitt beskjed om at du vippser penger med en gang, så kan de henge hjelmen på døra i en pose og så henter du senere. Ikke rart du fikk dårlig score, sånne som ikke holder avtaler er noe av det mest irriterende med finn. 

Anonymkode: a3c32...df0

Dauer. Rare folk i tråden her i dag. 😂 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ts

Legg det bak deg du. Sånn er det når man gjør handler med umodne mennesker. Han du handlet med fikk en kjempedeal, men har ikke blitt moden nok i hodet ennå. Det er mange tullete folk på nett som trenger å vokse opp.

Du ser det er flust av dem bare av å lese her i tråden.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...