AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #41 Del Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du skulle avtalt et senere tidspunkt fra,start. Ikke plutselig funnet ut at du blir TIMER forsinket fra avtalen. At du har barn skal ikke selger lastes for. Da må du planlegge bedre. Itillegg LURER du på hvorfor du fikk lav score.... det er jo ikke noe å lure på. Herre 🤦♀️ Anonymkode: 6b842...ea7 Nei. Jeg visste ikke at barna skulle være der da. Sånn er det med barn. Men det forstår ikke umodne ungdommer og tydeligvis ikke du heller. Anonymkode: 1f78b...3e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #42 Del Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei. Jeg visste ikke at barna skulle være der da. Sånn er det med barn. Men det forstår ikke umodne ungdommer og tydeligvis ikke du heller. Anonymkode: 1f78b...3e9 Respekt for andres tid kalles det, uavhengig alder på personen. Så er enig med ungdommen, han hadde jo ting han skulle rekke Anonymkode: 33ccb...566 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #43 Del Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nei. Jeg visste ikke at barna skulle være der da. Sånn er det med barn. Men det forstår ikke umodne ungdommer og tydeligvis ikke du heller. Anonymkode: 1f78b...3e9 Om du ikke visste om du var opptatt på avtaletidspunkt skulle du funnet en annen tid som du var sikker på. Har selv barn. Jeg har respekt for at andre ikke har tid og anledning til å vente på meg. Jeg bryr meg null om score på finn etter salg, men om personen begynner å endre tidspunkt når vi har dn avtale, da trekker jeg hele salget og selger til en annen. Det er det verste som finnes nemlig. Anonymkode: 6b842...ea7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merlin Skrevet 30. april 2023 #44 Del Skrevet 30. april 2023 Jeg har brukt FINN i mange år, mest når jeg gir bort ting. Kjøpte nylig en støtfanger der jeg ble oppfordret til å gi selgeren poeng. Jeg gjorde ikke det men selgeren gav meg 10 poeng. Kan man reservere seg mot dette ? Kan ikke huske at jeg har trykket på noe der jeg godtar dette og dette var første gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #45 Del Skrevet 30. april 2023 MayorSantos skrev (1 time siden): Til TS; Kan du «pokemon kort» og har du barn i alderen 7-10? Har samlet Pokemon kort siden jeg var 6 år og jeg er 20 år nå så jeg kan en del. ts Anonymkode: a5f84...90f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #46 Del Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sånn er det bare når du gjør bisnis med egoistiske ungdommer. De skal ha i pose og sekk. Så vet du det. Anonymkode: 1f78b...3e9 Han jeg solgte til er en eldre mann🤦♀️ Anonymkode: a5f84...90f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #47 Del Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hehe ja. Jeg er enslig mamma med barn, og skulle kjøpe en hjelm av en på 16 år. Jeg var midt i matlagingen da jeg innså at jeg hadde avtalt å kjøre hjem til ungdommen for å kjøpe hjelmen. Jeg sendte melding og sa at jeg blir litt sen, fordi jeg må lage mat til barna. Og så sier han at ok men jeg må på trening.. Så sier jeg kan jeg komme om et par timer? Han skriver ok. Jeg drar tid etter jeg har laget middag, og så møter jeg hans far. Jeg kjøper hjelmen og vipser pengene. Alt ok tenkte jeg. Men ungdommen gir meg lav score 🤪 Hva skulle jeg gjort, dra fra barna? Ta tenker jeg at sånn er det bare når man gjør bisnis med bortskjermte ungdommer som er vant med at de voksne står på pinne for dem. Anonymkode: 1f78b...3e9 Du burde gitt beskjed om at du vippser penger med en gang, så kan de henge hjelmen på døra i en pose og så henter du senere. Ikke rart du fikk dårlig score, sånne som ikke holder avtaler er noe av det mest irriterende med finn. Anonymkode: a3c32...df0 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 30. april 2023 #48 Del Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Etter å ha sjekket litt så skriver finn følgende: https://hjelpesenter.finn.no/hc/no/articles/202850691-Slik-fungerer-vurderinger-av-kjøpere-og-selgere-på-Torget Misfornøyd med en vurdering? Vi oppfordrer alle til å ha en konstruktiv tone i kommentarene. Hvis dere er uenige i vurderingene dere har gitt hverandre, så anbefaler vi at du tar direkte kontakt med den andre for å ordne opp. Du kan også legge inn et svar til alle vurderinger du får, og denne vises for andre brukere sammen med vurderingen. FINN fjerner ikke omtaler med mindre det er trusler eller trakassering, en handel ikke er gjennomført eller hvis brukeren som har gitt den ber om å fjerne den. Hvis en avtale er gjort og varen er overlevert eller sendt til kjøper, åpnes det for vurdering. Vurdering på varer i Gis bort annonser tillates. Anonymkode: 817bd...6c1 Jeg synes det er fryktelig synd at det er sånn! Vi som selger masse på Finn og som er både gode kjøpere og selgere burde faktisk kunne sende inn kommunikasjonsutvekslingen og få dårlige vurderinger slettet dersom de er usaklige. Jeg har også fått 7,5 av en selger som tilbø å hjelpe. Hva faen!? Søplefolk!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 30. april 2023 #49 Del Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Personens skrev «Her er det ikke mye å hente ut av en pakke på hele 500 kort. Sterkt overpriset. Sterk skuffelse for barna som fikk dem» Ble paff når jeg leste det da han fikk så mange kort for 500kr pluss tilbehør og tok bilder av innhold+ at jeg vet at det var sjeldne kort i samlingen Jeg spesialiserer meg jo for å selge Pokemon kort. Er det noe jeg kan gjøre for å få bort den vurderingen? ts Anonymkode: a5f84...90f Du kan kommentere under vurdering. Jeg fikk også en dårlig på 6,7 som jeg ikke forsto da kunden sa hun var fornøyd og prutet til lavere pris. Men fikk den ikke bort. Har 10 i score nå fordi jeg har solgt mye i ettertid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #50 Del Skrevet 30. april 2023 Merlin skrev (1 time siden): Jeg har brukt FINN i mange år, mest når jeg gir bort ting. Kjøpte nylig en støtfanger der jeg ble oppfordret til å gi selgeren poeng. Jeg gjorde ikke det men selgeren gav meg 10 poeng. Kan man reservere seg mot dette ? Kan ikke huske at jeg har trykket på noe der jeg godtar dette og dette var første gangen. hva er galt med å gi sånne poeng da?? dette kan jo selvfølgelig være veldig nyttig for andre kjøpere som kommer etter deg, og lurer på om en potensiell selger faktisk er til å stole på (eller ikke) Anonymkode: cd787...09e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #51 Del Skrevet 30. april 2023 Blåttvann skrev (2 minutter siden): Jeg synes det er fryktelig synd at det er sånn! Vi som selger masse på Finn og som er både gode kjøpere og selgere burde faktisk kunne sende inn kommunikasjonsutvekslingen og få dårlige vurderinger slettet dersom de er usaklige. Jeg har også fått 7,5 av en selger som tilbø å hjelpe. Hva faen!? Søplefolk!!! Jeg sendte han en melding «Hvorfor ga du meg en dårlig vurdering? Du fikk jo akkurat det som sto i annonsen der alle kortene er i nydelig tilstand+ sjeldent V kort + boks og spillebok. Det er jo over 500 kort for 500kr og en pakke på butikken med 10 kort koster jo over 60kr nå. Så du fikk jo kortene for under 1kr per stk. Prøver alltid at kjøperne mine på Finn er fornøyde» Da svarte han «Hei. Ja dette var tilbakemeldingene fra barna som kjøpte dette som premie til seg selv. Bare «kjedelige» kort og et shiny kort. Boks og spillebok falt ikke interessen. Ble bare en skuffelse og minste gutten endte med grin så klart. Så de lærte seg at de får kjøpe pakker på butikken å få spennende kort isteden» 😔 Jeg svarte tilbake Jeg er lei at kjøpet ikke er fornøyd, men jeg mener at prisen stod til beskrivelsen da det også er sjeldne rare kort og populære Pokemon . Dersom du ikke er fornøyd så skal du selvsagt få pengene tilbake. Er opptatt at kjøperne mine på Finn er fornøyd Jeg kan Pokemon da jeg har samlet siden jeg var 6år, er nå 20 år og han fikk jo masse bra for pengene sine ts Anonymkode: a5f84...90f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 30. april 2023 #52 Del Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg studerer og jeg selger ting på Finn.no for å klare meg. I dag så fikk jeg en dårlig vurdering på 6.7 og jeg ble meget skuffet. Jeg spesialiserer meg for å selge Pokemon kort og selger mye som jeg har kjøpt fra barndommen. Har 135 andre positive vurderingen fra før. Jeg solgte 500+ Pokemon kort, pluss boks, kortbeskyttere og spillebok for 500kr der alt er i nydelig tilstand. 1 pakke på butikken med 10 kort koster jo 60kr, men personen som kjøpte sa at det ikke var så mange spennende kort, selv om det var en del sjeldne kort i samlingen Jeg er bare redd at jeg kommer til å få mindre salg nå på Finn Flere som har fått dårlig vurdering på Finn? Anonymkode: a5f84...90f 10 er min vurdering på Finn, altså topp score. Men altså, nå hverken handler eller selger jeg mye på Finn. En lavere vurdering er ingen krise å få, selv hadde jeg ikke latt det påvirke meg særlig, det burde ikke du heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #53 Del Skrevet 30. april 2023 En kan da ikke kreve at folk skal gi full score, hva du selv mener er tipp topp service etc, så er det nå engang slik at kjøper kan ha en annen opplevelse. Livet endres ikke om en ikke har 10 i score på Finn.no Anonymkode: 33ccb...566 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 30. april 2023 #54 Del Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Fikk en sjuer en gang, hun skrev at det var fordi hun måtte hjelpe til å bære med trappen (tre trappetrinn i rekkehus). Unødvendig å gi dårlig score for syns jeg og det var hun selv som tilbydde seg å hjelpe pga faren min hadde prolaps og selger var blid og glad når vi dro! Jeg har fått over femti 10'ere etter henne men fortsatt er scoren min bare 9.9 pga den ene sjueren. Irriterende! Anonymkode: 0635c...479 Samme her, nå har jeg 9,9 eller noe sånt fordi en person mente innpakningen ikke var bra nok. Jeg går utfra vedkommende synes plagget var for tettpakket eller kanskje forventet at jeg kjøpte egen boks 🤷♀️ Eventuelt så hadde noe skjedd på veien . Men jeg ble altså trukket i score spesifikt - fordi jeg pakket den mer miljøvennlig med gjenbruk av emballasje, og, presset ut luft så hun slapp betale for stor pakke 🫠 Å gi trekk fordi man selv må bære inn i rekkehuset er jo helt fjernt 😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #55 Del Skrevet 30. april 2023 Blåttvann skrev (8 minutter siden): Jeg synes det er fryktelig synd at det er sånn! Vi som selger masse på Finn og som er både gode kjøpere og selgere burde faktisk kunne sende inn kommunikasjonsutvekslingen og få dårlige vurderinger slettet dersom de er usaklige. Jeg har også fått 7,5 av en selger som tilbø å hjelpe. Hva faen!? Søplefolk!!! Selvfølgelig bør det være slik. Tenker du at firmaer som får dårlig vurdering på trustpilot også bør få disse slettet? Eller at leger med dårlig vurdering på legelisten kan be lm at de fjernes? Da forsvinner jo hele poenget med ordningen, og vurderinger er uten verdi. Jeg ser ikke for meg at noen lar vøre å kjøpe fordi selger har en dårlig vurdering og flere gode. Hva er dere så redd for? Anonymkode: 6b842...ea7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diry72 Skrevet 30. april 2023 #56 Del Skrevet 30. april 2023 Jeg selger eller kjøper ikke med mindre de gir meg en 10er, dette gir jeg klar beskjed om . Så jeg har 10.🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MayorSantos Skrevet 30. april 2023 #57 Del Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Har samlet Pokemon kort siden jeg var 6 år og jeg er 20 år nå så jeg kan en del. ts Anonymkode: a5f84...90f Hvor mange av de 500 kortene var; commons / foil / EX / GX? Hvor mange var Level 2? tror det er her «feilen» ligger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merlin Skrevet 30. april 2023 #58 Del Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): hva er galt med å gi sånne poeng da?? dette kan jo selvfølgelig være veldig nyttig for andre kjøpere som kommer etter deg, og lurer på om en potensiell selger faktisk er til å stole på (eller ikke) Anonymkode: cd787...09e Jeg er til å stole på, lurer ingen ! Men vil man ha henvendelser fra mange raringer er det bare å legge ut noe til gis bort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #59 Del Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg sendte han en melding «Hvorfor ga du meg en dårlig vurdering? Du fikk jo akkurat det som sto i annonsen der alle kortene er i nydelig tilstand+ sjeldent V kort + boks og spillebok. Det er jo over 500 kort for 500kr og en pakke på butikken med 10 kort koster jo over 60kr nå. Så du fikk jo kortene for under 1kr per stk. Prøver alltid at kjøperne mine på Finn er fornøyde» Da svarte han «Hei. Ja dette var tilbakemeldingene fra barna som kjøpte dette som premie til seg selv. Bare «kjedelige» kort og et shiny kort. Boks og spillebok falt ikke interessen. Ble bare en skuffelse og minste gutten endte med grin så klart. Så de lærte seg at de får kjøpe pakker på butikken å få spennende kort isteden» 😔 Jeg svarte tilbake Jeg er lei at kjøpet ikke er fornøyd, men jeg mener at prisen stod til beskrivelsen da det også er sjeldne rare kort og populære Pokemon . Dersom du ikke er fornøyd så skal du selvsagt få pengene tilbake. Er opptatt at kjøperne mine på Finn er fornøyd Jeg kan Pokemon da jeg har samlet siden jeg var 6år, er nå 20 år og han fikk jo masse bra for pengene sine ts Anonymkode: a5f84...90f Bra at du sendte en melding til han. Hvis han vil returnere de og få pengene tilbake så kan du jo be han slette vurderingen også, så er det gjort. Du kan jo midlertidig sikkert også legge inn en kommentar til vurderingen at du mener prisen stod til beskrivelsen, samt at det var sjeldne kort i samlingen samt tilbehør.Du kan jo vurdere, men nå har du jo dialog med han så det er fint 🙂 Anonymkode: 817bd...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #60 Del Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bra at du sendte en melding til han. Hvis han vil returnere de og få pengene tilbake så kan du jo be han slette vurderingen også, så er det gjort. Du kan jo midlertidig sikkert også legge inn en kommentar til vurderingen at du mener prisen stod til beskrivelsen, samt at det var sjeldne kort i samlingen samt tilbehør.Du kan jo vurdere, men nå har du jo dialog med han så det er fint 🙂 Anonymkode: 817bd...6c1 Hva skal jeg gjøre med dette? Føler det er veldig passivt aggressivt Ts Anonymkode: a5f84...90f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå