Gå til innhold

Liker dere damer Alphamenn bedre enn Sigmamenn og Betamenn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alfamenn er kanskje mest spennende for ONS, mens sigma er bedre for et forhold?

Anonymkode: e60e5...500

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva betyr sigma og betamenn? Aldri hørt om.

Anonymkode: 87a5a...b5b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av dem, og hvertfall ikke menn som bruker sånne begreper. 

Anonymkode: 681a2...2d1

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet

Liker ingen menn som tar slike begreper seriøst.

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet

absolutt ikke. For meg er det de samme som de som omtaler seg selv i 3. person.

AnonymBruker
Skrevet

Tror ts spør om dere vil ha en alfahann, altså kjent som fuckboy. En mann som er kjekk, selvsikker, spennande og gir deg fine avkom men slike forhold kan være vanskelig for emosjonelt svake mennesker, sigma mann, altså kjent som en kjekk, selvsikker, familieorientert og omsorgsfull mann som får ei dame til å respektere seg og han selvfølgelig respekterer henne. Og til slutt, beta mann. En mann som har dårlig selvtillit og ender som regel opp med ei som bruker han for finansielle gevinst og som emosjonell boksesekk. 

Hvilken av disse menn liker dere?

sigma – best

alfahann – spennande 

beta – loser

Anonymkode: dd00a...ed9

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror ts spør om dere vil ha en alfahann, altså kjent som fuckboy. En mann som er kjekk, selvsikker, spennande og gir deg fine avkom men slike forhold kan være vanskelig for emosjonelt svake mennesker, sigma mann, altså kjent som en kjekk, selvsikker, familieorientert og omsorgsfull mann som får ei dame til å respektere seg og han selvfølgelig respekterer henne. Og til slutt, beta mann. En mann som har dårlig selvtillit og ender som regel opp med ei som bruker han for finansielle gevinst og som emosjonell boksesekk. 

Hvilken av disse menn liker dere?

sigma – best

alfahann – spennande 

beta – loser

Svaret på alt dette er nei.

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Helene1982 skrev (34 minutter siden):

Svaret på alt dette er nei.

Ok. Har sett for meg å kvinner liker en som en kjekk, selvsikker, familieorientert og omsorgsfull som får dame til å respektere seg og han selvfølgelig respekterer henne. Hva er det du ikke liker? Vil du ha avvik av en mann som slår deg for at du kjøpte eldorado majones i staden for mills?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker seigmenn, jeg ...

Screen%20Shot%202020-05-28%20at%2014.45.

Anonymkode: cb8ad...5e9

• Liker 3
  • Hjerte 8
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ok. Har sett for meg å kvinner liker en som en kjekk, selvsikker, familieorientert og omsorgsfull som får dame til å respektere seg og han selvfølgelig respekterer henne. Hva er det du ikke liker? Vil du ha avvik av en mann som slår deg for at du kjøpte eldorado majones i staden for mills?

Jeg liker ikke å omtale menn som greske bokstaver. Om du spør etter egenskaper er det viktigste for meg evne til å kommunisere, løsningsorientert, morsom, lidenskaplig og intelligent. Jeg vil selvsagt til en viss grad ha det andre også bortsett fra majonesen. Her på KG må jeg tilføre at jeg ønsker helt normal folkeskikk og et menneskesyn som tåler dagslys.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Helene1982 skrev (2 minutter siden):

Jeg liker ikke å omtale menn som greske bokstaver. Om du spør etter egenskaper er det viktigste for meg evne til å kommunisere, løsningsorientert, morsom, lidenskaplig og intelligent. Jeg vil selvsagt til en viss grad ha det andre også bortsett fra majonesen. Her på KG må jeg tilføre at jeg ønsker helt normal folkeskikk og et menneskesyn som tåler dagslys.

Da liker du sigma mann. Slutt å kverulere. 

AnonymBruker
Skrevet

@Helene1982 forresten er dette lingoet som vi må gamlingene må tilpasse oss til. Ingen siger slik egentlig, så lenge de ikke styrer en podcast liksom.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Da liker du sigma mann. Slutt å kverulere. 

familieorientert mann som får meg til å respektere ham? Høres ut som trøbbel.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

@Helene1982 forresten er dette lingoet som vi må gamlingene må tilpasse oss til. Ingen siger slik egentlig, så lenge de ikke styrer en podcast liksom.  

Jeg hører på disse podcastene når jeg ønsker å bli rasende og  le av hvor mange ord noen kan si uten at man sier noe med mening.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Liker ingen av dere best, hvertfall ikke en guttunge som har lest noe på nett og stiller spørsmål som dette.

• Liker 3
Skrevet
tøydokka skrev (4 minutter siden):

Liker ingen av dere best, hvertfall ikke en guttunge som har lest noe på nett og stiller spørsmål som dette.

Hva? Vil du ikke omfavne din autentisitet, være ditt beste selv. du er unik og har ansvar for din egen vekst og suksess. Ønsker du ikke et vellykket liv? Ved insprasjon ,healing og ved å være transparent vil du oppleve å føle deg mer i synk med deg selv og med de rundt deg.

• Hjerte 1
Skrevet

Ikke vær på KG, dere må tenke smart. Kjøp KG!

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke. Kan ikke gresk. Hvem av dem snekrer?

Anonymkode: 91ac3...8b2

• Liker 6
Skrevet

Ikke se skogen for bare trær. Tid er penger. Ikke gå for en snekker kjøp skogen. Invester i ressurser kortsiktig og langiktig og på alle nivåer.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Alfamenn er kanskje mest spennende for ONS, mens sigma er bedre for et forhold?

Anonymkode: e60e5...500

Driter i slike betegnelser, er over 14

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...