Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den artikkelen der var det barnsligste, idiotiske, tåpelige og ikke-morsomme jeg har lest på mange mange år.

Jeg tror at jeg aldri har lest noe så dumt noen gang. Høres ut som om det er en fjortiss som har skrevet det.

Anonymkode: 5b468...57f

AnonymBruker
Skrevet

Det heter heller ikke keep. Det heter cape eller kappe på norsk.

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg lo.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I au 😆

Anonymkode: 597db...13b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lo høyt, så får jeg heller leve med å ha dårlig humor 😂 Ble kvitt eget kostebinderi (dog av den enklere sorten) ved å arve det ned til avkommet da hun ble konfirmert. 

Anonymkode: 02113...57f

• Liker 1
Skrevet

Forstår forfatterens frustrasjon for bunad. Det er en evig kamp å holde seg slank nok til bunaden for mange, også er det slitsomt å ha på. Også forbinder man det jo med årets mest slitsomme og kaotiske dag, den uproposjonallt nasjonalistiske fyllefesten hvor vi markerer at vi har en grunnlov vi, som alle andre. Hvordan ble Norge så nasjonalistisk? 

Bunaden er fin å se på da, synes jeg.

Gjest Adobyen
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Den artikkelen der var det barnsligste, idiotiske, tåpelige og ikke-morsomme jeg har lest på mange mange år.

Jeg tror at jeg aldri har lest noe så dumt noen gang. Høres ut som om det er en fjortiss som har skrevet det.

Du er rar 😊ingen sans for humor, eller kanskje annen type humor?  Det er lov det også.

Gjest Adobyen
Skrevet
Polyester skrev (2 timer siden):

Forstår forfatterens frustrasjon for bunad. Det er en evig kamp å holde seg slank nok til bunaden for mange, også er det slitsomt å ha på. Også forbinder man det jo med årets mest slitsomme og kaotiske dag, den uproposjonallt nasjonalistiske fyllefesten hvor vi markerer at vi har en grunnlov vi, som alle andre. Hvordan ble Norge så nasjonalistisk? 

Bunaden er fin å se på da, synes jeg.

Jeg lo også, og har ingen personlige forhold til dette plagget. Men jøss, som det styres og pusses og prates om bunadene nesten over alt :) 

AnonymBruker
Skrevet

Du er sikkert en av de som syns 17. Mai er den beste dagen i året og at det er respektløst å gjøre narr av den :fnise:

Anonymkode: 04d6c...5b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du er sikkert en av de som syns 17. Mai er den beste dagen i året og at det er respektløst å gjøre narr av den :fnise:

Anonymkode: 04d6c...5b2

Ja, jeg synes 17. mai er en herlig dag.

Skrevet

Ja, jeg synes 17. mai er en herlig dag.

!7. Mai er et ekkelt nasjonalistisk sirkus

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...