Gjest Adobyen Skrevet 29. april 2023 #1 Skrevet 29. april 2023 Denne var morsom. Deler: https://www.aftenbladet.no/drset/i/wOzaGA/et-fullverdig-budeiekostyme-med-et-par-kilo-soelvtoey-en-vest-som-strammer-et-skjoert-som-holder-225-grader-en-iskald-skrukkete-vest-og-en-keeeeeeep-som-flagrer-og-nevnte-vi-skoene?fbclid=IwAR1eOOPbklV7qDU9q6xYyLv5HzsYRPfJdVlXVXIt7JSev_boQ5T2drx4DzE
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #2 Skrevet 30. april 2023 Den artikkelen der var det barnsligste, idiotiske, tåpelige og ikke-morsomme jeg har lest på mange mange år. Jeg tror at jeg aldri har lest noe så dumt noen gang. Høres ut som om det er en fjortiss som har skrevet det. Anonymkode: 5b468...57f
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #3 Skrevet 30. april 2023 Det heter heller ikke keep. Det heter cape eller kappe på norsk. Anonymkode: 5b468...57f 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #6 Skrevet 30. april 2023 Jeg lo høyt, så får jeg heller leve med å ha dårlig humor 😂 Ble kvitt eget kostebinderi (dog av den enklere sorten) ved å arve det ned til avkommet da hun ble konfirmert. Anonymkode: 02113...57f 1
Polyester Skrevet 30. april 2023 #7 Skrevet 30. april 2023 Forstår forfatterens frustrasjon for bunad. Det er en evig kamp å holde seg slank nok til bunaden for mange, også er det slitsomt å ha på. Også forbinder man det jo med årets mest slitsomme og kaotiske dag, den uproposjonallt nasjonalistiske fyllefesten hvor vi markerer at vi har en grunnlov vi, som alle andre. Hvordan ble Norge så nasjonalistisk? Bunaden er fin å se på da, synes jeg.
Gjest Adobyen Skrevet 30. april 2023 #8 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Den artikkelen der var det barnsligste, idiotiske, tåpelige og ikke-morsomme jeg har lest på mange mange år. Jeg tror at jeg aldri har lest noe så dumt noen gang. Høres ut som om det er en fjortiss som har skrevet det. Anonymkode: 5b468...57f Du er rar 😊ingen sans for humor, eller kanskje annen type humor? Det er lov det også.
Gjest Adobyen Skrevet 30. april 2023 #9 Skrevet 30. april 2023 Polyester skrev (2 timer siden): Forstår forfatterens frustrasjon for bunad. Det er en evig kamp å holde seg slank nok til bunaden for mange, også er det slitsomt å ha på. Også forbinder man det jo med årets mest slitsomme og kaotiske dag, den uproposjonallt nasjonalistiske fyllefesten hvor vi markerer at vi har en grunnlov vi, som alle andre. Hvordan ble Norge så nasjonalistisk? Bunaden er fin å se på da, synes jeg. Jeg lo også, og har ingen personlige forhold til dette plagget. Men jøss, som det styres og pusses og prates om bunadene nesten over alt
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #10 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Den artikkelen der var det barnsligste, idiotiske, tåpelige og ikke-morsomme jeg har lest på mange mange år. Jeg tror at jeg aldri har lest noe så dumt noen gang. Høres ut som om det er en fjortiss som har skrevet det. Anonymkode: 5b468...57f Du er sikkert en av de som syns 17. Mai er den beste dagen i året og at det er respektløst å gjøre narr av den Anonymkode: 04d6c...5b2 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #11 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du er sikkert en av de som syns 17. Mai er den beste dagen i året og at det er respektløst å gjøre narr av den Anonymkode: 04d6c...5b2 Ja, jeg synes 17. mai er en herlig dag. Anonymkode: 5b468...57f
Polyester Skrevet 1. mai 2023 #12 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, jeg synes 17. mai er en herlig dag. Anonymkode: 5b468...57f !7. Mai er et ekkelt nasjonalistisk sirkus 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå