AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #1 Skrevet 29. april 2023 Det er en fyr jeg er interessert i, men jeg har innsett at det ikke blir noe mellom oss. Vi møtes ikke lenger, men allikevel bor han rentefritt i hodet mitt🤦♀️ Høres dumt ut, men får han virkelig ikke bort. Noen tips om hvordan jeg kan slutte å tenke på han? Anonymkode: 6191b...aff
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #2 Skrevet 29. april 2023 Bestem deg for det. Tenk at han ikke eksisterer og ikke er verdt å bruke tanker på. Oppta deg med andre ting som gir latter og glede og nytelse. Finn evn en ny mann 😊 Anonymkode: fdd78...ef1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #4 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Vi møtes ikke lenger, men allikevel bor han rentefritt i hodet mitt🤦♀️ Anonymkode: 6191b...aff Living rent free betyr ikke rentefritt (lån), men å ikke betale husleie (rent). Anonymkode: cce85...0cf
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #5 Skrevet 30. april 2023 Har det på samme måten ts. Jeg gjør så godt jeg kan å finne på andre ting. Går turer, henger med venner, baker. Det er slitsomt. Anonymkode: e7fd5...edf
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #6 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har det på samme måten ts. Jeg gjør så godt jeg kan å finne på andre ting. Går turer, henger med venner, baker. Det er slitsomt. Anonymkode: e7fd5...edf Ja, det er så slitsomt og man føler seg nede. Er det lenge siden du sluttet å se han? ts Anonymkode: 6191b...aff
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #7 Skrevet 1. mai 2023 Jeg benytter noe som heter tankefeltsterapi (TFT) Det hjelper litt der og da når jeg skal skifte fokus. Bare for å ta noen eksempler. Jeg er gift og ønsker å bli gammel med han jeg er gift med (elsker han veldig høyt), men ut av det blå så har det dukket opp menn inn i livet mitt som har fått tankene mine over på dem. Dem har kanskje overøst meg med komplimanger og gitt meg en del oppmerksomhet. Da har jeg til tider satt meg ned å tenkt på disse personene mens jeg utførte TFT… og blitt til at jeg har tenkt litt mindre på dem i ettertid. Han ene fikk jeg faktisk litt avsmak på sånn i ettertid og. Det har også fungert med et vennskap som jeg følte meg litt låste i og. Men ute av syne, så ute av minne er også min erfaring Anonymkode: bbe04...3bf
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #8 Skrevet 1. mai 2023 Fjern han fra sosiale medier. Er alltid plagsomt når han popper opp og du f.eks ser han er pålogget. Da vil du stadig bli påmint han. Dette har fungert best for meg. Null kontakt og ta bort mulighet for å se stories og om han er pålogget eller ikke Anonymkode: 38c86...82a
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #9 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, det er så slitsomt og man føler seg nede. Er det lenge siden du sluttet å se han? ts Anonymkode: 6191b...aff Nei, jeg treffer på han hele tiden på jobben. Og jeg kan ikke bare si opp heller, det er en jobb jeg har jobbet hardt for å få, og den brødfør meg og to barn. Jeg må nok bare ta tiden til hjelp eller ligge med han og få det ut av systemet. 😅 Anonymkode: e7fd5...edf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå