Gå til innhold

Går dere på date med mensen eller venter til den er ferdig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som føler seg mindre fresh da i forhold til å date? Og stress å finne toalett hvis man MÅ der og da. 

Anonymkode: 86c15...44a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørs jo helt da. På dag 1 eller dagene før hadde jeg ikke orket! Dag to hadde gått👌

Anonymkode: 54de7...72d

AnonymBruker
Skrevet

Avlyser ikke en planlagt date pga mensen, men forstår om de som har mye smerter gjør det. 

Tenker ikke på mensen når jeg planlegger en date heller "Nei den lørdagen kan jeg ikke for da venter jeg mensen" sånn tenker jeg ikke. Med mindre jeg har planlagt sex da 🤭😊

Anonymkode: d1c8b...71c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns egentlig det er en fordel å ha mensen på date. Da vet jeg at jeg ikke gjør noe dumt.

Anonymkode: 2992e...407

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, tenker ikke på slikt i det hele tatt. Jeg gjlr helt normale ting når jeg har mensen så også å date. Så det spiller ingen rolle for meg

Anonymkode: 0bd6f...1c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Føles trygt med tampong. Da glemmer jeg det lett.

ts 

Anonymkode: 86c15...44a

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg ofte forferdelig dårlig så det kunne vært en grunn 

Anonymkode: 2be41...94a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det ikke, men har ikke smerter og blør lite.

Pleier å si at jeg har mensen om det er noen jeg har kommet så langt som at jeg har sex med han, men utenom det så går jeg på date med mensen også.

Skjønner det lite om man blør mye og har smerter. Tidligere så svettet jeg også mye mer de første dagene og da følte jeg meg ikke særlig fresh.

Anonymkode: a9f25...891

AnonymBruker
Skrevet

Avlyser ingenting fordi jeg har mensen. Hvorfor skulle jeg det?

Anonymkode: c42ae...1a2

AnonymBruker
Skrevet

Etter koronavaksine blør jeg gjennom tampong og to nattbind i løpet av en halvtime på dag 2 så da har jeg ikke noe valg om å avlyse. Avlyser ikke ellers, føler meg ikke fresh og ikke ideelt men dog 

Anonymkode: 4734a...2f9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig sterke smerter dag 1 så den dagen avlyser jeg en evt. date siden jeg blir sengeliggende og knasker smertestillende. De andre dagene dater jeg som normalt 

Anonymkode: d8862...281

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde ikke vært ultimat de første dagene, jeg blør voldsomt og det verste er vel egentlig kramper og at jeg er uggen i magen og har litt diare. Takler jo blødningen med store nok tamponger som skiftes ofte nok, men å sitte i smerter og magevondt er ikke sånn da jeg føler meg mest fresh, de er mer vanskelige å ignorere.

Og så føler jeg meg mer sexy når jeg er klar for sex, på en måte. Ikke det at jeg må ligge på første date (selv om det kan skje), men det er på en måte noe med å ha barbert leggene og klippet tåneglene og ha på litt fint undertøy selv når planen ikke nødvendigvis er sex. Det gir meg bare en bedre følelse. Mensen kan ødelegge den følelsen litt, av at man kan være spontan om kjemien bare er helt eksplosiv.

Anonymkode: 2a379...cdc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...